Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Ja of je zat eronder.
Maar je loopt bij een diëtiste?
Henzz schreef:Jaduuh schreef:Ja of je zat eronder.
Maar je loopt bij een diëtiste?
Ja klopt. Dus ik nam al wel aan dat wat zij voorgeschreven had, goed zou zijn.
Ik moest ook een eetdagboek bijhouden een aantal dagen en dat zag er heel goed uit, zei ze!
En dat bleek dus ook wel op de weegschaal!!
Henzz schreef:me weer wat beter in mijn vel voel.
Henzz schreef:Dat vind ik ook superbelangrijk, dat IK me goed voel! Er zijn genoeg mensen die zeggen: jij hoeft toch niet af te vallen?! Maar daar gaat het niet om (zij weten niet hoeveel ik precies weeg maar goed). Het gaat er mij om dat IK me goed voel!!
En ik vind echt dat we/jullie elkaar goed steunen! Echt fijn!!
Henzz schreef:Het valt me op dat sommige over 'vreetbuien' (overdreven gezegd) spreken om op het aantal kcal te komen. Bij mij is het juist heel belangrijk om gedoseerd, verdeeld over de gehele dag te eten. Dus niet ineens 's middags heel veel als ik het aantal kcal niet zou bereiken. Of heel de dag heel weinig om bij het diner wat meer te kunnen eten (als je bijv. uit eten gaat).
Jaduuh schreef:Henzz schreef:Dat vind ik ook superbelangrijk, dat IK me goed voel! Er zijn genoeg mensen die zeggen: jij hoeft toch niet af te vallen?! Maar daar gaat het niet om (zij weten niet hoeveel ik precies weeg maar goed). Het gaat er mij om dat IK me goed voel!!
En ik vind echt dat we/jullie elkaar goed steunen! Echt fijn!!
I agree.