PLanning:
o: magere kwark met fruitnfibre
l: 4 sushis met komkommer, zalm en ei
t: 5 speculaasjes bij de thee

t2 2 mandarijntjes
a: zv rijst met kouseband
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LotteAnna schreef:LotteAnna schreef:Goedemorgen!
O: 2 plakjes ontbijtkoek met becel light, cracker met rookvlees en glas uitgeperste sinaasappelsap
L: 2 crackers met rookvlees en tomaat, jam d'light, twee plakjes ontbijtkoek met becel light, banaan
T: 4 nizza koekjes, en stuk of wat griotten
T1: appel, mandarijn
A: eten bij jaarclub
Inge_83 schreef:Vanavond moet het zeeuws elftal tegen RBC spelen en het schijnt dat RBC een belangrijke club is.
Annetje schreef:Mijn dagplanning
01: glas karnemelk + plak kandijkoek
o: 2x boterham linesse
t: gevulde koek 1/2
l: 2x boterham linesse + 2x maaltijdcracker linesse, kandijkoek
t: heel wat chocolade
d: pannenkoeken.
Sizzy schreef:Je zit zonder of met diner over de 900 kcal?
Jamy schreef:Netjes, netjes
en hoe lang ben je als ik vragen mag?
Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: theeeee
L: kop tomatensoep twee boterhammen (brie en pindakaas)
T: -
D: maaltijdsalade met zalm en dille
T: ?
Straks 15 km fietsen, les met Mex. Vanavond nog werken en ook 8 km fietsen.
Annetje schreef:Ohja! Over die eierkoeken. Die dingen liggen toch echt tussen de spritsen en speculaasjes en niet bij de ontbijtkoek of het brood
LotteAnna schreef:@ spetterlover: ik ken al zoveeeeeeeeel mensen die op dit moment pfeiffer hebben, lijkt wel een epidemie ofzo, wil je niet bang makenMaar tis idd wel zo dat als je geen ritme hebt je langer in bed blijft hangen, en daar word je ook lamlendig van....
Riëtte schreef:Irritant he,, als iets niet mee zit!
Vind je het alleen niet zonde om overal maar 1 hapje van te nemen? Wat doe je met de aangevreten stukken?
Wat die eierkoeken betreft: waarom eet iedereen die dingen? Ik vind ze zo droog als wat, ze zijn nog behoorlijk calorierijk ook. Niet echt voor mij, als ik kiezen mag weet ik wel wat andere lekkere dingen!
Riëtte schreef:Da's echt geen geld! 90 euro voor een half jaar!
Wou dat er zoiets ook voor moeders was
Tsja, moet ik alleen nog tijd vinden. Net zoals ik gister al zei: als straks beide kids naar school gaan, ga ik helemaal los!
Riëtte schreef:tsja, god straft onmiddelijk!
ik zou echt zoiets hebben: zonde van het geld om ze weg te gooien, dan maar helemaal opeten... Dus wat dat betreft vind ik het goed van jou dat jij het wel weggooit!
Idd een beetje ver voor mij. Ik kan niet klagen hoor, hier 10 minuten lopen vandaan zit een hele leuke sportzaal, kun je ook voor een niet al te gek bedrag 1x per week sporten en voor wat meer 2x, en ga zo maar door. En dan kan je zo aansluiten bij steps, of spinning of gewoon voor jezelf gaan fitnissen. Zit ook een sauna bij, ook altijd goed! Maar ja, dan nog de tijd he!