Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saartjuh_b schreef:Ik doelde eigenlijk met name op je avondeten. Boterhammen bevatten vaak toch minder calorieën dan een flink bord avondeten.
NeverGiveUp schreef:Vanmorgen om 6u honger, heb ik blijkbaar twee broodjes met chocopasta en sandwichspread gemaaktKan me weinig van herinneren, dus die tel ik niet mee.
O; Havermout met honing, kaneel, pompoenpitten, chiazaad, rozijnen, noten, frambozen en bramen
L; Volkoren broodje met hummus en gegrilde spekrollade
T; Nougatreep, organische chocolade reepje en een italiaans bolletje ijs in de stad
T; Raket ijsje en een broodje humus thuis
A; Italiaans broodje
T; Wat biscuitjes en een pompoenpit cracker met spekrollade en alfalfa
Jespri schreef:O: 40gr. Havermout, 250ml Aplro Almond en 5 amandelen. 277 Kcal
T: Appel en 20 gram rozijnen 147 Kcal
L: Stokbroodje Filet Americain. 312 Kcal
T: Niet...
A: Zelfgemaakt Bami met kip 491 Kcal
T: Yoghurt Perzik 146 Kcal.
Drinken:
250ml Jus d'orange 108 Kcal.
330ml Halfvolle Melk 152 Kcal.
1500ml van de 2000 ml Water.
Kcal: 1633.
*Bami heb ik geschat.
Bhriseis schreef:Mandy: Persoonlijk moet ik echt zorgen dat ik voldoende koolhydraten eet om aan mijn kcal te komen. Ik zorg er voor dat ik er bij elke maaltijd eet, dus minstens 3 x per dag. Maar klopt; je moet heel wat weg eten om aan je behoefte te komen via gezonde voeding
Hier een hectische en niet-nette dag (want ik ging naar mijn lievelingsbakker!)
O: 80 g havermout, rijstmelk, sojamelk vanille, glas soja intens
T: Latte macchiato, 1 Parijse macaron
L: Latte (2 espresso's), croissant, boterkoek met rozijnen
T: 1/4e watermeloen (die heerlijk was)
B: BR workout 1, BR workout 2 (gisteren geskipt)
T: banaan
A: 1 schep aardappelen, gestoofde witlof (grote schep), appelmoes (vers met suiker; 1 schep); Valesse-burger
B: paardjes verzorgen
T: Tarte Russe met creme au beurre
ChantalSmook schreef:Jespri zit een beetje met hetzelfde vandaag. Was net als jij ook laat uit bed. Nog niet veel zin om te eten. Zit ook rond de 1600 kcal geloof ik. Kleine dingetjes schelen ook al, had zin in iets van salade dus geen bakboter voor vlees etc. en geen smeerboter nodig gehad voor op brood vandaag met eten. Had al een extra appeltje ingelast. Sowieso vanavond lekker wat fris drinken op het werk drinken met cliënten en misschien een koekje of een bakje chipjes erbij.