de score: 1 golfke, 1 topje, 1 naadloze boxer, 3 onderlijfkes en 1 usbverlengsnoer
Geen correctie ding gevonden dat me aanstond ... Dat van de hema vond ik wel erg slap, de hunkemoller daar verkoopt het niet meer (enkel de grote vestigingen) en in de lingeriezaak hadden ze enkel de lelijke vleeskleurige banden. Waar tevens ook geen enkele cm mee verdween . Dan kan ik evengoed mijn oude body's aandoen, dat kleed net zo mooi af ookal zijn die eigenlijk iets te groot.
lesilla
Geplaatst: 24-04-09 18:39
Volgens mij zijn er veel correctie in de omloop die alleen psychologisch corrigeren, heb er ook bij wanneer ik meet dat ze hetzelfde zijn dan zonder ;')
ik ga flirten op jumping antwerpen vanavond sandrine komt
Sizzy
Geplaatst: 24-04-09 19:02
Goedeavond dames ik ben terug van het shoppen hoor en ik ben schandaaaalig verwend heerlijk!!!
- Wit en roze shirtje met opdruk, gewoon leuk simpel met korte mouwtjes - Wit net shirtje lange mouwe, v-hals voor onder m'n pak - Spijkerrokje - Wollen donkergrijs jurkje (licht gebreid, met korte mouwtjes. Lekker om ergens overheen aan te trekken 's avonds in de zomer - superleuk hempje, donkergrijs met nog donkerdergrijze versiersels - Groen/bruin/roodachtig geblokt blousje met korte mouwtjes - Ennnnnn zilveren le Coq sportifs!!! blij mee!!!
Zag weer een heerlijke vent van Sok voorbij komen!!
ik heb ook nog hard shirtjes nodig... mja, t geld is weer eens op
ItsMe2
Geplaatst: 24-04-09 20:49
Het is lekker rustig hier!! ..
Morgen gaat een heel ongezond dagje worden .. Maar af en toe mag dat he??
Ik ga zo lekker slape!! Welterusten allemaal
lana_te
Geplaatst: 24-04-09 21:04
Vandaag haden we "TMF stress factor" in het teken van 50 jaar bestaan van onze school! Er stond ene podium, eetstandjes (friet, hot dog, ...) dwanghekkens, een hele opzet dus! Eerst een groepje uit school die op heeft getreden, dan een groepje, dan Fatty K (een beatboxer, 3 keer Belgisch kampioen!) Die gast was gewoon over zalig . Dan nog een groepje en dan DJ Wout van Silver. (hierbij stond iedereen gewoon uit zijn dak te gaan! crowd surfen en mosshing inbegrepen . Een zalige dag dus! Na school nog even iets gaan drinken, lekker gezellig .
@wendy: Haha ja zo een penismeter! Mijn vriendin heeft dit overlaats ook gegeven op een verjaardag. Gewoon helarisch (zitten alle jongesn te zeggen dat dat ding zowiezo te klein is voor hun )
@ingrid: Sterkte aan je paps!
@sokje: wat een prachtig veulen! Een zeer mooie kleur .
@magriet: succes met de knieband!
@sizzy: Grote inkopen! Klinkt alvast mooi.
Vandaag: (niet zo goed dus) O: 1 mok special K pure chocolade, halfvolle melk T: 1 plakje peperkoek L: 1 bakje friet met ketchup (niet veel, er was niet veel anders te vinden....) A: 1 tomaat, 1 bol mozarella, 1/4 frans brood T: ??
siz, heeft lekker geshopt zo te zien. Vandaag weer lekker naar de sportschool geweest had geen tijd de afgelopen week, wat ik wel een beetje jammer vond maarja nu er weer tegenaan. en voorspellingen hoe ik het met mijn eten ga doen doe ik maar niet meer die komen toch nooit uit. Ben namelijk van plan om er nu echt wat aan te doen want weeg nu zoveel dat ik er echt verdrietig van wordt. Alleen mijn hoofd werkt niet echt mee nouja genoeg gezeur geen woorden maar daden.
jumping antwerpen was echt saai de fuif toch wel spannend in de 6 baren proef, de vierde barage was 2 meter en 10. Natuurlijk heeft belgie gewonnen, finale was 2 belgen en 1 braziliaan
Ik ben weer een x de eerste.. dat is ook niet vaak .. Ik ga een ongezond weekend tegemoet zien! Dus ben er zoiezo vandaag heel weinig Vanaf maandag doe ik weer serieus mee!!
Allemaal fijn weekend
Wendy15
Geplaatst: 25-04-09 08:23
Mogguh dames Ouders gaan straks weg, dus ik ben een paar dagen alleen thuis Lekker rustig Heb zin in een feestje
Ik kom even lnagsvliegen want ben net uit mn bed en moet zo weer weg! Gisteren echt zo leuk gewerkt was een 40jarige bruiloft en superleuk feestje dus lekker achter de bar en knallen maar En zooo lekker gegeten, ik houuu van de nieuwe kok die alleen maar hele lekkere dingen maakt voor het personeel (varkenshaasje gevuld met brie, spicy potatoes erbij en een salade..hmmm )
Oh, ga nu rennen want moet over 10 min. bij kapper zijn! doeidoei!