[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:03

Mijn dag vandaag:
O: muesli met magere yoghurt
t: -
L: bruine pistolet met filet americain en een gekookt eitje, bordje rauwkost met wat dressing en beetje aardappelsalade
t: appel
t: mandarijn
t: cup a soup chinese tomaat
D: ?

Bew: vana wat oefeningen, verder weinig bijzonders

magriet

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:06

Heb net 5 dropjes opgegeten maar die zijn niet zo lekker gevallen. Voorheen kon ik een hele zak op maar dat lukt me (gelukkig) niet meer zonder misselijk te worden

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:10

dat is dan weer een voordeel, Margriet :j
dat lukt mij helaas nog wel :+

avondeten wordt gewoon aardappels, met groente en kip cordon bleu :) ook lekker!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:13

Ik heb net ook een paar dropjes gegeten :+
iedereen tegelijk aan de drop? Hier vallen ze ook niet echt lekker hoor :n Mazzel da het geen muntdrop is want daar kanik nog steeds een hele zak van op.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:16

wij hebben hier thuis nu zachte noga met chocola eromheen liggen...als ik íets lekker vind is het dat wel :=
maar ik ga braaf een paar mandarijntjes pellen :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:37

Oei...dat klinkt idd erg lekker ingrid :D

Had net ook zin in wat zoets, heb maar een chocolademelk uit de automaat hier genomen, iig minder erg dan de snickers waar ik zin in had :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:17

:wave:

Oeh snoep :9 , blijft moeilijk om er af te blijven he :=
Ik doe nu vaak een rijstwafel met wat honing ofzo :j Is ook lekker :9 Of idd een beker halfvolle chocolademelk :j

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:53

Ik heb net mn uberdure replay broek opgehaald,die moest ff korter gemaakt worden :D

O: -
T: 2 wasa's met sandwichspread
L: 2 vkb kipfilet
T: speculaasje
T: grooooote minola met een klein schepje suiker (hij was een beetje zuur :P)
A: ?
T: ?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:22

Imre schreef:
Ik ben zooo gefrustreerd! Als ik stil zit heb ik natuurlijk nergens last van en voel ik me schuldig omdat ik niet naar de cursus ga vanavond. Maar zodra ik ga staan dan doet het pijn. Thuis blijven is dus ook echt de betere optie, dan kan ik morgen tenminste gewoon naar stal en lesgeven (zittend op een stoel :P) zonder dat ik donderdag helemaal niet meer kan bewegen. Ik ben ook bang dat het iets ernstigers is dan de dokter heeft aangegeven. Fysio's weten doorgaans meer van gewrichten dan huisartsen, ben benieuwd wat hij ervan zegt maandag. Jammer dat ie niet eerder tijd had. :\

kan je echt niet eerder terecht? met een duidelijke pijnklacht laten ze je vaak wel eerder komen. :j

paulien, galstenen? zou wel de pijn verklaren ja.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:32

sanne, je haar is leuk. kan me voorstellen dat je schrikt van het idee van verhuizen. heb je het huis verder zelf al gezien? ook aan de binnenkant enzo?

wendy, hans eet echt geen zakken chips voor mijn neus. maar goed, van mij mag hij, ik heb daar geen last van.

patricia, heb net 10 minuten geleden mijn reflectieverslag afgerond en daarmee ook mijn eindproduct! *\o/* *\o/* *\o/*
zo naar utrecht om het in te dienen...
jij gefeliciteerd met het behalen van je examen meis!

ingrid 99 kg? dat zie je dus echt niet aan je!
mijn gewicht vanmorgen was 69,8 kg

vandaag toch echt WALGELIJK geshopt; 1 shirtje met 75% korting van Dept, 1 spijkerjurkje (ver boven mijn budget, maar onwijs gaaf), 1 grijze legging en spierwitte laarzen! helemaal top. zal kijken of ik het morgen op de foto krijg.

verder erg slecht gegeten:
o: grooote bak magere yoghurt cruesli
t: banaan, appel
l: 2 wb kaas
t: 3 plakjes light-ontbijtkoek, appel
a: ?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:56

lekker dat het af is, Angelique!
En ja, tis toch echt zo dat gewicht :D maar ja, groot deel zit m natuurlijk ook in de lengte he :)
70 kg zou niet gezond zijn voor mij :+ maar terug naar de 90 zou wel fijn zijn :j

Ga even het eten opzetten, aangezien er verder niemand opstaat hier om dat te doen en het wel leuk is als we over een uurtje kunnen eten, aangezien ik om 20.00u wil bodypumpen :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:58

bizar he, hoe gewicht eruit ziet bij een bepaald lichaam?
was vandaag dus eigenlijk op jacht naar een broek (heb er nog maar 2...), maar heb een hele smalle taille (mt 36) ten opzicht van mijn heupen (mt. 42). dat is heeeeel moeilijk broeken kopen. iedereen vindt mij slank, maar mijn benen zijn wel heel erg uit verhouding.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:04

ja is ook zo :) moet zeggen dat ik het bij mezelf wel heel erg zie hoor, 4 jaar terug was ik echt nog de helft vergeleken met nu :+ toen hing ik rustig op de 75 kg denk ik := en gewoon broeken maatje 38 :j
En nu 20 kg zwaarder, maar nu broeken maat 42, als ze slecht vallen 44...dus eigenlijk valt het nog heel erg mee...het komt er in ieder geval redelijk in verhouding bij :+

wil alleen mn strakke buik en dunnere benen terug :+ dan zit ik zo terug op maatje 40...en dat is voldoende, maatje 38 is niet meer realistisch gok ik :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 18:08

dunne benen zitten er bij mij niet in, dat heb ik gewoon nog nooit gehad en is mijn bouw ook niet.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:20

benangelique schreef:
bizar he, hoe gewicht eruit ziet bij een bepaald lichaam?
was vandaag dus eigenlijk op jacht naar een broek (heb er nog maar 2...), maar heb een hele smalle taille (mt 36) ten opzicht van mijn heupen (mt. 42). dat is heeeeel moeilijk broeken kopen. iedereen vindt mij slank, maar mijn benen zijn wel heel erg uit verhouding.

Foto's van je geshoptje kleertjes? :D
Ik heb hetzelfde probleem als jij :=
En ik wilde perse een skinnyjeans, maar heb ook mega dikke benen.. Heb nu dus een XL, zit perfect bij m'n benen maar is veullllste wijd vanboven :') Riem er om en niemand die 't ziet toch? O:)

Kreeg net complimentje van eigenaresse van de sportschool :D Dat ik zo lekker bezig was enzo :D :):)
Kwartier crosstrainer gedaan, en toen 8 krachttraining apparaten allemaal 4 setjes van 15 en toen weer een kwartier op de crosstrainer :D

(En ik begin hele schattige kleine minispierballetjes te krijgen :') _O- *is stiekem heel trots :o * )

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:23

Zo ik ben weer terug dames :)
Net thuis van 'school'. Eerst vergadering, dan snel snel eten en dan studiesessie en dan bijles en dan even gauw naar de winkel.
Druk druk dus :)

Vandaag hebben we dé vergadering gehad over de aanpak op school, wat betreft mijn klasgenoten. We zijn overeengekomen dat ik met mijn vroegere begeleidster en huidige begeleidster(V en M) een uurtje uitleg gaan geven over wat slechthorendheid nu eigenlijk is. Dan begrijpen ze tenminste wat ik doormaak :)
Eerst had ik geen zin in en zoiets van ' Wat gaat dat nu helpen ?' maar nu heb ik er hoop in en misschien...kan ik hierdoor het schooljaar fijn afronden :j

Buiten deze informatieuurtje hebben we ook afgesproken dat M bij me in de les komt zitten en zij gaat notities maken voor me zodat ik niet de 2 moet doen(luisteren én schrijven). Dit is nodig voor de taalvakken. Morgen trek ik ook naar mijn lerares frans om het er met haar over te hebben.

Heb dus wat meer moed :j

Mijn dag:
o: 2 boterhammen met rauwe ham en mosterd
t: K Kellogs Mini Break
l: 3/4 broodje gezond met cola
a: vol au vent met puree

Misschien ga ik nog chocolademelk nemen, geen idee, wel nog zeker fruit :) Hebben een nieuwe voorraad mandarijnen :))
bew: vandaag eens niets, moet nog werken voor school :)

ww: 72,5 heb een nieuwe weegschaal ;) Verschilt met die van diëtiste
Laatst bijgewerkt door Armaris op 28-01-09 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:26

Net terug van het winkelen, nu heb ik geen geld meer en kan k een half jaar sparen hihihi.

En heb een italiaanse maat 46 hahaha :=

Goed dat je weer moed hebt armaris.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:32

katiavl schreef:
Net terug van het winkelen, nu heb ik geen geld meer en kan k een half jaar sparen hihihi.

Idd :j Heb nu bv 5 nieuw paar schoenen. En toen zei ik: ' En nu kan ik weer een half jaar verder :+'
Mams: >;)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:46

haha Armaris, zo kijkt mijn vader ook altijd als mijn moeder met nieuwe schoenen thuis komt :+
Zegt ie altijd: heb je er nog niet genoeg? nu ruim je zeker wel weer een ouder paar op? :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:48

Armaris schreef:
katiavl schreef:

Idd :j Heb nu bv 5 nieuw paar schoenen. En toen zei ik: ' En nu kan ik weer een half jaar verder :+'
Mams: >;)

Ik zeg altijd en nu stop ik even met kopen, twee weken later Y;( maarja heb een schoenenverslaving omdat schoenen altijd pasten.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:49

das lastig, Katia :+
Dat probleem heb ik gelukkig niet, ik ben dolgelukkig als ik een paar tegenkom wat wel past (maatje 43) :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:52

Ja dat lijkt me echt moeilijk, vaak gaat het niet hoger dan 42. En 42 is am schaars

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:54

ja vertel mij wat...en als je dan in speciaalzaak moet gaan kopen, kost het je meteen een vermogen :=

maarrr soms pas ik ook in 42 en soms heb ik ook mazzel en hebben ze wel een maatje 43 :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:55

Zelfde probleem als jou ingrid :j Moet nu nodig nieuwe laarzen en nieuwe sneakers, maar kan het gewoon niet vinden := Straks kan ik alleen nog op pumps of skateschoenen lopen :') (sneakers en laarzen zijn 'lek' :') )

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 19:58

lastig he Wendy :=

Was laatst helemaal blij, zulke leuke laarzen gekocht bij van Haren, zitten de eerste beschadigingen nu alweer op := die houden het ook miss net vol tot de lente :+

Ook net baas aan de telefoon...was wéér fout gegaan met salaris...nu krijg ik het vrijdag als het goed is, moet nog zo'n 170 euro krijgen en kan die wel goed gebruiken eigenlijk...wilde zo'n 200 euro op mn spaarrekening storten (straks toch geen tijd om uit te geven :D ) maar dan moet ik dat wel eerst hebbeN :+