Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ook lekker! 
Mazzel da het geen muntdrop is want daar kanik nog steeds een hele zak van op. 

, blijft moeilijk om er af te blijven he 
Is ook lekker
Of idd een beker halfvolle chocolademelk

)Imre schreef:Ik ben zooo gefrustreerd! Als ik stil zit heb ik natuurlijk nergens last van en voel ik me schuldig omdat ik niet naar de cursus ga vanavond. Maar zodra ik ga staan dan doet het pijn. Thuis blijven is dus ook echt de betere optie, dan kan ik morgen tenminste gewoon naar stal en lesgeven (zittend op een stoel) zonder dat ik donderdag helemaal niet meer kan bewegen. Ik ben ook bang dat het iets ernstigers is dan de dokter heeft aangegeven. Fysio's weten doorgaans meer van gewrichten dan huisartsen, ben benieuwd wat hij ervan zegt maandag. Jammer dat ie niet eerder tijd had.

maar ja, groot deel zit m natuurlijk ook in de lengte he
maar terug naar de 90 zou wel fijn zijn
moet zeggen dat ik het bij mezelf wel heel erg zie hoor, 4 jaar terug was ik echt nog de helft vergeleken met nu
toen hing ik rustig op de 75 kg denk ik
en gewoon broeken maatje 38 

dan zit ik zo terug op maatje 40...en dat is voldoende, maatje 38 is niet meer realistisch gok ik
benangelique schreef:bizar he, hoe gewicht eruit ziet bij een bepaald lichaam?
was vandaag dus eigenlijk op jacht naar een broek (heb er nog maar 2...), maar heb een hele smalle taille (mt 36) ten opzicht van mijn heupen (mt. 42). dat is heeeeel moeilijk broeken kopen. iedereen vindt mij slank, maar mijn benen zijn wel heel erg uit verhouding.

Riem er om en niemand die 't ziet toch? 
Dat ik zo lekker bezig was enzo

*is stiekem heel trots
* ) 

Hebben een nieuwe voorraad mandarijnen 

Verschilt met die van diëtiste 

Armaris schreef:katiavl schreef:Net terug van het winkelen, nu heb ik geen geld meer en kan k een half jaar sparen hihihi.
En heb een italiaanse maat 46 hahaha
Goed dat je weer moed hebt armaris.
IddHeb nu bv 5 nieuw paar schoenen. En toen zei ik: ' En nu kan ik weer een half jaar verder
'
Mams:
maarja heb een schoenenverslaving omdat schoenen altijd pasten. 

Moet nu nodig nieuwe laarzen en nieuwe sneakers, maar kan het gewoon niet vinden
Straks kan ik alleen nog op pumps of skateschoenen lopen
(sneakers en laarzen zijn 'lek'
) 
die houden het ook miss net vol tot de lente 
) maar dan moet ik dat wel eerst hebbeN