Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imre schreef:Ik ben zooo gefrustreerd! Als ik stil zit heb ik natuurlijk nergens last van en voel ik me schuldig omdat ik niet naar de cursus ga vanavond. Maar zodra ik ga staan dan doet het pijn. Thuis blijven is dus ook echt de betere optie, dan kan ik morgen tenminste gewoon naar stal en lesgeven (zittend op een stoel) zonder dat ik donderdag helemaal niet meer kan bewegen. Ik ben ook bang dat het iets ernstigers is dan de dokter heeft aangegeven. Fysio's weten doorgaans meer van gewrichten dan huisartsen, ben benieuwd wat hij ervan zegt maandag. Jammer dat ie niet eerder tijd had.
benangelique schreef:bizar he, hoe gewicht eruit ziet bij een bepaald lichaam?
was vandaag dus eigenlijk op jacht naar een broek (heb er nog maar 2...), maar heb een hele smalle taille (mt 36) ten opzicht van mijn heupen (mt. 42). dat is heeeeel moeilijk broeken kopen. iedereen vindt mij slank, maar mijn benen zijn wel heel erg uit verhouding.
Armaris schreef:katiavl schreef:Net terug van het winkelen, nu heb ik geen geld meer en kan k een half jaar sparen hihihi.
En heb een italiaanse maat 46 hahaha
Goed dat je weer moed hebt armaris.
IddHeb nu bv 5 nieuw paar schoenen. En toen zei ik: ' En nu kan ik weer een half jaar verder
'
Mams: