Lovely1 schreef:Can I Join? Er mogen wel wat kilo's af voor de bikini en dit ziet er wel goed uit
als het nodig is ja! maar eigelijk is het bijna nooit nodig! alleen zien ze dat zelf niet. en vinden ze zich zelf altijd te dik!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:Can I Join? Er mogen wel wat kilo's af voor de bikini en dit ziet er wel goed uit
I_love_you schreef:Vandaag begonnen en had liever minder gegetebn maar oke ;
O; 2 boterhammen met oude kaas
T; sultana bosvruchten
M; plakje ontbijtkoek met suiker![]()
tussendoor; appeltje
A; andijvie van gisterdie had k laten staan omdat ik liever spaghetti wou..
met bus naar school gegaan door de regen.. stom stom stom.. Dalijk wel werken van 5 - 8 in een snackbar sta je ook niet stil en moet 20 min erheen fietsen daarna hardlopen 15 min.
Vanochtend vroeg gewogen 53 kilo savonds is er wel 1 a 2 kilo bij dus we gaan tot 48 kilo ongeveer.
denice schreef:ze denkt gewoon dat dit een of ander anorexia streven topic is. ik wordt daar juist vanaf gehouden door iedereen hier.
ga op internet zoeken bij pro-annas en dan kan je je ei kwijt.
ik ga even een boek lezen, eten en dan werken!!
tot vanavond!
Henzz schreef:En of je blij bent met maatje 38 of niet, daar denkt iedereen anders over! Voor de één is het een streven, voor de ander is het teveel.
Tha_Niekje schreef:Bovendien gaat het ook om de manier van afvallen. Mensen die zichzelf uithongeren duiken anderen ook wel weer op af... Iemand die nou gewoon heel gezond nog wat meer wil afvallen om net dat maatje 38 of misschien zelfs 36 te halen. What's the point, als het verantwoord gaat en ze daar zelf heel blij mee kan zijn!!
hadas schreef:I_love_you schreef:Vandaag begonnen en had liever minder gegetebn maar oke ;
O; 2 boterhammen met oude kaas
T; sultana bosvruchten
M; plakje ontbijtkoek met suiker![]()
tussendoor; appeltje
A; andijvie van gisterdie had k laten staan omdat ik liever spaghetti wou..
met bus naar school gegaan door de regen.. stom stom stom.. Dalijk wel werken van 5 - 8 in een snackbar sta je ook niet stil en moet 20 min erheen fietsen daarna hardlopen 15 min.
Vanochtend vroeg gewogen 53 kilo savonds is er wel 1 a 2 kilo bij dus we gaan tot 48 kilo ongeveer.
oke dit is normaal??
Gemma schreef:Ze zijn heerlijk122 kcal per galet vond ik ook net op valtaf. Heb er twee gehad
Maar niet zo erg want zit vrij laag vandaag
Edit: Ik dacht dat het niet op de verpakking stond maar toch wel, die geeft 60 kcal per koekje aan, dat valt helemaal mee!
Henzz schreef:Ik heb echt trek, lekkere trek!
Tha_Niekje schreef:Henzz schreef:Ik heb echt trek, lekkere trek!
Je bent niet de enige![]()
Maar er is niks in huis...
En stemmetje in m'n hoofd roept steeds maar; pannenkoeken bakken, pannekoekenbakken!!![]()