Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Lekker, ik maak graag zelf soep, en je kan zo varieeren als je zelf wilt, alleen gooi ik er vaak zoveel groenten in dat het meer een groentenprakje wordt hahah
Colway schreef:wat zijn chiazaden eigenlijk en hoe smaakt dat?Citaat:Ik heb heerlijk in de auto ontbeten met een milkshake van kwark, bevroren frambozen en een lepel bio jam
klinkt goed, doe je dat in een blender dan? Ik moet nog steeds zo'n ding halen, ook om groentesmoothies te maken, maar ik wil meteen een hele goede want vind het ranzig als er teveel klonten enzo doorheen zitten
Colway schreef:Waar haal je dat dan? Bio winkel? Ga ik er maar eens achteraan
Hoe denken jullie over eieren eten trouwens? Vroeger zeiden ze dat je er max 2 per week mocht eten, maar dat scheen later weer achterhaald te zijn. Hoeveel eieren eten jullie max per week? Hoorde gisteren dat Eieren door een hoop mensen niet goed verdragen worden (allergieen)
orion_ schreef:@matharitje: Ik had er ook eerst geen beeld van wat al die bessen en zaden waren. Het is niet iets typisch Nederlands, meer iets oosters denk ik. Als je er interesse in hebt, zou je het kunnen googelen. Daar staat wel veel op over de krachtige werking en met een plaatje heb je ook gelijk meer een beeld!
@Mrijn: Die milkshakes klinken ook erg lekker! Moeite waard om een keer te proberen
Ik zit een beetje te denken.. wat doen jullie zoal op je brood? (Bijv. tussen de middag) Ben nog opzoek naar lekkere (vegatarische) tips, die niet al te ingewikkeld zijn.