Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Zera schreef:Mag ik mij ook aanmelden?.
Ik heb gister nog een heerlijke caramelcake gebakken. Helaas vond iedereen die lekker en is die nu al op.
Zelf bak ik altijd veel van de producten van home made. Heerlijk en simpel. Met oud en nieuw ga ik me storten op de oliebollen
.
Welkom!
Mag ik het recept van de caramelcake? Dat klinkt heerlijk!
Wat apart van die muffins.. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Zera schreef:Uhm ik moet even eerlijk zijn. Heb de caramelcake niet helemaal zelf gemaaktB-). Het was een beetje van mij en een beetje van home made. Maar man wat was die lekker zeg.. Ik zou die zeker eens uitproberen. vind zowieso dat home made eigenlijk wel lekkere producten heeft.
Mistralleke schreef:Bij de jumbo verkopen ze het, alhoewel ik niet weet in hoeverre dat smaakt als de echte
Avelienvd schreef:Jumbo heeft trouwens wel potjes clotted cream...
Staan vaak bij de kazen..
Oeps zie dat iemand dat al had gezegd
Prairy schreef:Bedacht ik me net, over cupcakes die inzakken: ik heb ook gemerkt dat het heel erg aan je recept ligt.
Ik gebruik geen zelfrijzend bakmeel meer, maar bloem en bakpoeder en dat werkt voor mij een stuk beter. Daarmee zakken ze niet in bij mij, met zelfrijzend bakmeel wel! Dus misschien kun je dat eens proberenwel goed het bakpoeder zeven en mengen met de bloem! Anders krijg je gaten schijnbaar