Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:het deeg in vier gelijke porties delen elke keer een deel van het deeg op de ingevette boden van een springvorm (doorsnede 28cm) uitrollen (opletten dat deegbodem aan de rand niet te dun is), met een vork wat gaatjes in de bodem prikken, de rand van de springvorm er om heen en vastmaken
Annemiekbram schreef:Wat een leuke taart Ashleey! Hoe heb je die rozen zo mooi goud gekregen??
fionaf09 schreef:ik val hier weer even binnen, maar kan iemand mij helpen. Want ik heb een recept en dan moet je 4 delen maken maar nu snap ik niet of je die deeg delen kan stapelen op de bodem van een springvorm of dat het appart moet dit is de tekst:Citaat:het deeg in vier gelijke porties delen elke keer een deel van het deeg op de ingevette boden van een springvorm (doorsnede 28cm) uitrollen (opletten dat deegbodem aan de rand niet te dun is), met een vork wat gaatjes in de bodem prikken, de rand van de springvorm er om heen en vastmaken
Jaime_ schreef:Pfff kheb laatst, denk vorige vrijdag (dus niet gister) een hele zak biscuitmix gehaald zo'n grote dus niet 1kg, en toen was het dus niet 2e halve prijs, nu dus wel ?
Esgaroth schreef:MamaMiesje schreef:meptaartje.
Meptaartje?wat versta je daaronder? Een taartje dat een kind in mekaar kan slaan?