Wauw, mooie taartjes weer Dat poesje vind ik erg schattig! En ook die paardjes in de stal!
Heb ook wel leuk nieuws! Ben net benaderd of ik voor een lunchroom taarten wil maken Ben natuurlijk gelijk ingegaan op het aanbod! Morgen ga ik de eerste 2 proeftaartjes maken om te kijken of het aanslaat
Heb net een mailtje teruggekregen van mn 'eerste klant'
Het wordt een taart van 24 cm, thema Hello Kitty en iets persoonlijks van haar dochtertje. Vulling wordt framboos of aardbeienmousse met slagroom Het liefst begin ik NU al.. maar hij wordt pas 1 jan. opgehaald. =')
Ik heb nu biscuit in de oven staan en ik denk dat mijn oven te klein is. Jezus wat stijgt dat ding als een gek. Hij heeft nu 10 minuten op 150 gehad en heb hem nou net omhoog gezet naar 160 voor de volgende 10 minuten.
Evelien; ik zou mijn marsepein niet uitrollen op suiker.. dat gaat er volgens mij allemaal inzitten?
Falona; haha, ik heb ook een keer gehad dat ik 'm teveel gevuld had.. en toen was ie overstroomd Daarna had ik gewoon het overige weggesneden en had ik een superstrakke bisquit
Overstromen doet hij niet, maar hij komt wel erg hard omhoog. Alleen hij wordt ook redelijk bol Het stomme is dat ik wel zou verwachten dat hij bol wordt gezien mijn cake ervaringen, maar ik zie bij iedereen zo'n mooie strakke biscuit dat ik dacht dat biscuit dat misschien niet zou doen. Wordt dus gewoon straks snijden straks.
Ik snij er eigenlijk nooit een stuk af... ik draai de biscuit gewoon om en dan een plank erop leggen... Misschien maar een keer een aparte biscuit bakken om cake pops te proberen
Dat is natuurlijk ook een optie. Ik heb er net de kop af gesneden met de intentie om die apart in te vriezen voor cake pops, maar hij kwam er heel anders af dan ik had verwacht. Zal zo wat foto's laten zien, mijn telefoon werkt weer eens niet mee naar behoren.