Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:Ik volg dit topic al een tijdje en heb echt bewondering voor de kunstwerkjes die sommigen maken. Ooit, als ik een oven heb waar ik de temperatuur goed kan instellen (er zit wel een knop, maar kan niet zien hoe warm hij is) wil ik het ook eens gaan proberen. Woon vlakbij (en werk) in Geldermalsen dus kan makkelijk bij Taartendecoratie langs gaan.
imd schreef:gabyfedde schreef:Ik volg dit topic al een tijdje en heb echt bewondering voor de kunstwerkjes die sommigen maken. Ooit, als ik een oven heb waar ik de temperatuur goed kan instellen (er zit wel een knop, maar kan niet zien hoe warm hij is) wil ik het ook eens gaan proberen. Woon vlakbij (en werk) in Geldermalsen dus kan makkelijk bij Taartendecoratie langs gaan.
Is een oventhermometer niet wat voor je? Te koop bij hema voor rond de 5 euro geloof ik?
gabyfedde schreef:imd schreef:Is een oventhermometer niet wat voor je? Te koop bij hema voor rond de 5 euro geloof ik?
En dan met een stift de temperaturen schrijven bij de knoppen? Het is wel een idee. Ik bak er nu wel simpele dingen als pizza's en afbakbroodjes in, maar daarvoor is de temperatuur niet zo heel belangrijk.