Kom ik net thuis, ligt er een nieuwe macbook (in de doos dus) op tafel ter waarde van ik weet niet hoeveel. Niemand weet van wie dat ding is..

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Een soort appelflap/rol, maar dan met amandel.
sokje87 schreef:Ik duim voor je BA
Kom ik net thuis, ligt er een nieuwe macbook (in de doos dus) op tafel ter waarde van ik weet niet hoeveel. Niemand weet van wie dat ding is..heeeeel apart.
Myra schreef:Beter dat dan een crashende windows.
Maar 2500 is wel belachelijk veel haha. Dan moet hij wel héél veel extra's er in laten bouwen.
Als ik slaag heb ik de Macbook (de normale witte dus).
sokje87 schreef:Myra schreef:Beter dat dan een crashende windows.
Maar 2500 is wel belachelijk veel haha. Dan moet hij wel héél veel extra's er in laten bouwen.
Als ik slaag heb ik de Macbook (de normale witte dus).
Nou, hij heeft 'm vanmiddag in een applestore gekocht, gewoon kant en klaar dus. Apparteling.
Mocca schreef:Klinkt niet fijn Welshcobfan.
Ik mag overmorgen ook weer fijn naar de allergoloog, behandelingen slaan totaal niet aan. Het lijkt wel alsof de allergieen alleen maar erger worden. Als er nu bijvoorbeeld ergens gras gemaaid wordt kan ik snel naar binnen, anders is het feest. En de kruisbestuivingen inderdaad. Kan veel fruit bijvoorbeeld niet eten deze tijd van het jaar.En ik hou zo van kiwi's enzo.
Sizzy schreef:Ik vind 999 ook nog best aan de prijs voor een laptop eigenlijkHeb net een nieuwe, een witte van Dell
Sizzy schreef:Ik vind 999 ook nog best aan de prijs voor een laptop eigenlijkHeb net een nieuwe, een witte van Dell