Ik sta op een manege met binnen en buitenbak, maar overdags is de binnenbak bezet door de gehandicaptenstichting waar we het complex mee delen dus blijft de buitenbak over, maar die is op dit moment ook een zwembad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel apart 
Maar tis idd wel zo dat als je geen ritme hebt je langer in bed blijft hangen, en daar word je ook lamlendig van....
Ik verveel me. Ben 'verplicht' om op stageschool te blijven en aan opdrachten te werken t/m het 5e uur (13.00 uur) maar ik heb alles dus af wat ik af moest hebben...

Dat kan dus niet. Heb braaf twee lesplannen van vandaag, maar kan daar niet mee verder werken, omdat mijn stagebegeleider deze klasssen donderdag heeft. Ik kan niet verder werken met drama, want dat heb ik net afgemaakt en de rest staat thuis op de pc. Met instituutsdagspul kan ik ook niet verder/vooruit werken want dat is al af en ik kan moeilijk de weekreflectie van volgende week alvast gaan maken 
LotteAnna schreef:oliebol; ik moet stemmen, bijna vergeten. Dat ga ik na het douchen maar eens doen dan...
LotteAnna schreef:Ilse; dat is idd wel zwaar, 36 u. Kan je savonds ook rijden?
oliebol; ik moet stemmen, bijna vergeten. Dat ga ik na het douchen maar eens doen dan...
) kan ik inderdaad niet in de binnenbak en ben ik overgeleverd aan de buitenbak, maar als die onderwater staat is er enkel nog maar de optie duinen en strand, en dan ben je aan de weergoden overgeleverd
Ilse schreef:Shoot! Ik moet inderdaad ook nog stemmen, even kijken hoe ik dat nu weer in ga passen

LotteAnna schreef:Goedemorgen!
O: 2 plakjes ontbijtkoek met becel light, cracker met rookvlees en glas uitgeperste sinaasappelsap
L: 2 crackers met rookvlees en tomaat, jam d'light, twee plakjes ontbijtkoek met becel light, banaan
T: appel, mandarijn
A: eten bij jaarclub