Ik heb vaak dat ik slecht naar de wc ga na onregellmatiger en toch anders eten. Wil proberen om deze week eens op de weegscjhaal te gaan staan. of het lukt weet ik niet maar dat zien we wel.
Ik op dit moment ook niet, maar scheelt...ik hóef ook niets Ja toch wel, nog even uitzoeken of er ook een mogelijkheid is om vanaf station Delft-zuid op stage te komen...ik heb echt het idee dat het korter moet kunnen dan de route die ik nu gedaan heb
ja das altijd jammer stom eigenlijk dat die bestaan...alsof de wereld stopt met draaien als je die dingen niet doet
Nja aan de andere kant zou het zonder die verplichtingen wel een soepzootje worden
Hmm van Delft-Zuid naar stage wordt dus niks...het kán wel, maar dan ist halfuur lopen oid...misschien nog het overwegen waard om een oude fiets daar neer te zetten! maar even zien hoe het allemaal loopt
Vlakbij de TU, aan de Computerlaan alleen via 9292ov krijg ik dus idd een route via Delft en dan bus 69, terwijl het echt direct bij afslag Delft-Zuid ligt aan de snelweg, dus voor mn gevoel moest het ook via Delft Zuid kunnen, maar niet echt dus
Sizzy
Geplaatst: 28-01-09 11:27
Oh wat leuk! Welk bedrijf? Moeten we maar eens meeten
Oude fiets daar neerzetten lijkt me dan het handigste idd. Ik woon echt 3 min van station Delft (niet zuid)
ga sowieso een communicatieplan schrijven voor de interne communicatie daar (wordt tegelijkertijd mn scriptie) en verder ook taken van de andere takken vd communicatie, dus stukje marketing (flyers etc ontwerpen voor op beurzen), nieuwsbrief ontwerpen voor oa investeerders, klanten etc, en meer van dat soort taken best wel breed dus, maar denk dat het wel leerzaam zal zijn
ja dat dacht ik al, alleen zit jij echt meer de marketing kant op natuurlijk? das precies de tak van de communicatie die me het minste trekt
Nee maar vind dit wel een erg leuke stage..het is nog een vrij nieuw bedrijf en qua bedrijfscommunicatie hebben ze eigenlijk nog vrijwel niets, dus heb echt een hoop vrijheid en ze willen me bij alles begeleiden etc, dus heb er echt wel zin in Zal wel pittig worden 's morgens om half 6 de deur uit maar ja, dan kan ik wel weer rond 6 uur 's avonds thuis zijn, das op zich wel beter, dan heb ik ook nog wat aan mn avonden
En nu ga ik echt eens in beweging komen, wasgoed van zolder halen en dat maar even strijken etc
*hijg puf* klaar met strijken mams kan weer blij met me zijn
Vanmiddag nog even de stad in (dat klinkt altijd zo leuk Brielle is officieel een stad, we hebben ook wel 1 hele winkelstraat ) Even kijken voor nieuwe riem, en nieuw bandje voor mn horloge!
Dag vandaag: O: yoghurt met muesli T: appel L: 3 bb met ?? T: 2/3 mandarijntjes T: 2 crackers slankie smeerkaas D: ?? denk een salade oid T: appel
Ik ga naar stal. Eens kijken of ik kan rijden met mijn knie (vast wel, heb er tot nu toe met rijden geen last van gehad) en Kveldje krijgt nieuwe schoenen.