Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 02:45

Bon nochi! Ik kom net thuis, van de verjaardag en ben over m'n slaap heen en nu dus nog super wakker. En dan te bedenken dat ik morgen om 10 uur naar de sportschool zou gaan.. Nou.. dat sla ik even over Knipoog
Ik heb gesnoept vanavond! Maar ook wel wat gedanst hihi

ladyjoy schreef:
Mijn dag:
O: 50 gram muesli met Sojamelk
T: 2x Liga Continue
L: 2 meergranen pistolletjes, 1x halve plak 30+ kaas, 1x kipfilet
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
T: donut!
A: 3 spinaziepannenkoeken met wat geraspte kaas
T: wat chippies met zoet zure saus, 2 blokjes kaas, 1 Surinaamse loempia, 1 pastei'tje & wat hapjes tjauw min Haha!

Beweging: 20 min fietsen, 1.5 uur winkelen, 20 min lopen, wat dansen

Bedankt voor alle complimentjes!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 05:23

Hoi!
Bij deze jullie raad opgevolgd.
O: 3 snee brood met jam + appel

saaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 05:35

hhhmmm krijg er meteen honger van

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:03

Goedemorgen!
Zoetermeest en CC WAAROM ZIJN JULLIE ZO VROEG OP!?!?! Bloos! Mensen het is zondag! Weekend, uitslapen enzo!

Ik vond al dat ik vroeg was, maar half 6 aan de pc is helemaal geen doen.

Ik post mijn planning ook maar weer, hopelijk kan ik me dan van snoep onthouden:
o: 1x knackevolkoren, 2x soort cracottes met linesse
t: 2x cracottes
l: 1x broodje met iets, 1x knackebrod met iets
t: appeltje of perzik
d: BBQ Scheve mond hoop dat ik me in ga houden wat het stokbrood en de rauwkost betreft. Vlees zit wel goed, ben de enige vegetariër, dus verer dan twee burgers komt het niet.

Beweging: 1/2 hardlopen, 1/3 paardrijden.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:40

Zo, ik was er ook weer. Eventjes een momentje voor mezelf.... Ga zo hard lopen, de rest van de familie ligt nog in´t nest.
Mijn dagen zijn erg verschillend, qua eten, qua beweging, onregelmatig, nit echt zoals het zou moeten. Nog 1 week, zullen we maar zeggen, dan begint het gewone daagse leventje weer.

Gisternacht was de TT-nacht. Wij zijn om ca 20:30 richting stad gefietst, 21:00 begon Ilse de Lange. Was meteen dus al beredruk. Na Ilse de Lange zijn we door gegaan naar The Fabulous WannaBeatles, heerlijk ongecompliceerde (jaja) Beatles-muziek. Via wat omweggetjes door naar de Happy Tunes, dat is onze
vaste prik. Zij spelen muziek uit de jaren '60 en '70. Lekker flower-power, zweverig hier en daar. Zijn zelf ook uitgedost als hippies. Na afloop daar nog even doorgelopen naar Jovink, maar vrij snel richtinh fiets. We waren om 04:00 weer thuis. We hebben met zijn 2en in 2 dagen tijd een fles rum leeggedronken, wel gemixed met cola-light...
Gister qua eten:
o: 2 broodjes
t/l: berliner bol, grote, verse oliebol met pudding er in
l2: 2 krentebollen
t: 2 sultana's
d: bord macaroni (restje), schaal rauwkost, klein blikje mexicaanse doperwtjes, coteletto
t: schaaltje frambozen (uit eigen tuin, grotendeels wel heel erg overrijp, smaak viel wat tegen dus), paar rode besjes
t: 2 appels
verder her en der over de dag wat dropjes, 4 koetjes-repen (wel gedeeld met Marc)

beweging gister: stad in van ca 10:30 tot 14:00, 's middags erg rustig aan gedaan, eind van de middag met de kids op de bank buiten naar motoren gekeken. Na het eten begonnen met witte verf, ca 1 uur. Daarna nog ca 1 uur in de tuin bezig geweest. Ca 22:00 naar binnen, was opvouwen en tv-kijken. Eigenlijk veel te laat naar bed. Ca 00:30, en bovendien eerst nog een stuk gelezen....

Vandaag:
0: 2 krentenbollen
30 min hardlopen (even rustig aan beginnen, vorige week op vakantie was laatste keer)
o2: schaaltjes muesli
verder verven (vlg buienradar gaat het droog worden)
in de tuin verder
spullen naar de vouwwagen brengen (camping spul, kar staat alweer bij schoonouders in stalling)
t: koekje of sultana oid
l: bolletjes (2 of 3)
vanmiddag misschien nog met de kids naar de kermis, of misschien het bos in. Afhankelijk van hoe goed Marc opschiet in de douche en van het weer.
d: nasi met een beetje babi pangang en extra rauwkost
vruchtenyoghurt
t: 2 appels

Tsja, staat nog niks helemaal vast. Behalve het hardlopen, want ik ga zo echt op pad! Even mijn schoenen aandoen, ipod opsnuffelen en gaan met die banaan! Diner staat ook vast, is het enige wat we in huis hebben, zullen wel moeten. En de rest? We zullen wel zien! Cool

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:12

wat een verhaal riëtte, maar we zijn meteen weer op de hoogte Tong uitsteken

Wat zijn er veel vroeg op de zondag zeg! Hoe doen jullie dat? Mij lukt dat niet hoor! Zeker niet om half 6! Lukt me op geen enkele dag Haha! Vandaag wil ik even naar de sportschool om elf uur. Een lesje spinning, lijkt me wel even lekker, maar aan de andere kant kan ik ook nu naar het paard fietsen (40 min heen en 40 min terug) en dan vanmiddag een stuk hardlopen als ik daar zin in heb. Anders moet ik na het spinnen nog naar het paard toe! Met de fiets... Maar denk toch maar even dat ik dat doe, want ik heb gisteravond me behoorlijk misdragen in m'n uppie thuis Haha!

Planning voor vandaag laat ik maar even een beetje zitten. Weet niet hoe m'n dag gaat lopen en waar ik terecht kom, dus ik hou het er op dat ik zo gezond mogelijk ga doen Haha!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:50

Ik ben ook al weer wakker, heb tot 09.00 uur in bed gelegen, dat is écht uitslapen voor mijn doen *LOL* !

Klinkt gezellig allemaal, Riëtte Ja !

Je nieuwe kapsel staat hartstikke leuk, ladyjoy!

Ik zit nu lekker aan het ontbijt, allbrann fruit&fibre met melk.
Wil vandaag nog hardlopen en in ieder geval paardrijden, en voor de rest een lekker rommeldagje in huis Lachen !

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:15

wat is het slecht weer! hoe is het bij jullie? ik heb helemaal geen zin om te gaan fietsen, maar ik moet wel!!!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:16

Haha ik ben áltijd om 5 uur op ( normaal rijd ik coco altijd van 6 tot 7 vóór mijn werk ). Het is dus nu ritme en daarom sta ik in het weekend ook vroeg op. Ik zou niet anders willen!

O: 3 snee brood + appel
T: breaker + appel
...Zo wel goed? Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:19

Morning mensjes wat zijn jullie allemaal onwijs vroeg op hahaha

CC dat is al een stuk beter meid!

PLanning:
o: magere aardbeienkwark met allbran en een banaan
t: appel
l: komkommersalade met pijnboompitjes en een gekookt eitje
t: ?
a: volkoren pasta met ketchup,courgette en een gebakken eitje

Ik ga zo even lekker naar de sportschool toe, ben goed bezig laatste tijd al zeg ik het zelf Tong uitsteken alles is weer strakker en ik voel me goed! Misschien omdat ik nu een doel heb: mijn eigen salsa dansschool en demo's geven. Zou niet erg leuk eruit zien met allemaal zwabberende ledematen haaha. Vanavond ook nog een avondje salsa dansen.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:30

Ben weer terug!
Heb nog even de foto van je haar gezocht LJ, is erg leuk geworden! Ik ga er van de week ook weer aan geloven. Denk nog weer iets korter als de vorige keer en meer in laagjes, ook van achter.
Hoorde net van Marc dat hij om 09:10 wakker werd gemaakt door Yorrick. Heerlijk he, van die lang-slaap-kids Haha!
Ga me omkleden in kluskleren, aan de verf!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 10:52

Thankz Syl & Riëtte! Ik ben nog steeds aan het twijfelen haha. Vind het zooo kort...

Ik ben ook weer wakker (als laatste?), maar ging ook pas om 4 uur slapen. Vandaag dé strandrit maarre.. het weer werkt niet echt mee he!!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:05

morguh... Lachen
ik lig nog in bed.
Net wel eruit geweest om een bakje kellog's te eten. Vriendlief slaapt nog wel even en vaak ontbijten we dan pas rond 2 uur met croissantjes. Leek me dus wel even zo verstandig om mijn spijsvertering als vast opgang te brengen. Knipoog

o: kellog's met sojamelk
t: misschien wat fruit?
l: 3 zelfgemaakte roombotercroissants met kaas, ham en jam
t: fruit
d: chinees.

Hoop dat ik het hierbij kan laten.
Heb al bijna een hele week ontzettend veel trek in een mac flurry M&M. Bloos!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:06

oja, ik merk dat de cellulite op mijn bovenbenen toch echt een stuk verminderd is. Ben het nu al 2 weken, 2x per dag aan het masseren met goodbye-van nivea. Denk dat het masseren echt duidelijk helpt. Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:29

Een poos geleden deed ik ook mee aan dit topic, maar haakte uiteindelijk af (omdat het me iets te snel ging).
Ik heb een hele poos het Sonja Bakker dieet gevolgd, maar ben dat nu echt wel beu. Ik ben er wel 9 kilo mee kwijt geraakt! Nu wil ik misschien het weight-watchers dieet gaan volgen, zonder naar van die bijeenkomsten te gaan. Weten jullie of er boeken bestaan waar die punten in vermeld zijn? Of weten jullie misschien een ander dieet wat ook goed werkt? Het moet niet zo'n dieet zijn waarbij er bepaald wordt wat ik moet gaan eten die dag. Soms ben ik pas om 7 uur thuis en kan ik geen complete stoofmaaltijd bereiden (maar wel groente klaarmaken).
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Lachen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:46

Klinkt leuk Riëtte! Vooral de Beatles, heerlijk! Vork

CC altijd 5 uur op? Wow, ik doe dat alleen zaterdag als ik postbode werk heb. Wat een vroegte, maar je went er wel snel aan zeg!
Kan me niet voorstellen dat je het trekt elke dag met alleen Ontbijt, T, Lunch, T en Diner als je opstaat om 5 uur.
Gelukkig al meer ontbijt OK dan!

Kims, welcome back than Lachen
Ik ben niet echt voor die diëten, gewoon gezond eten en sporten. Knipoog

Vandaag lang uitgeslapen voor mijn doen, 11 uur op maar bijna niks geslapen. Was om 5 uur klaarwakker, 7 uur ook, 2 uur 's nachts en volgens mij ook om 4 uur ergens. En moest vaak naar de wc, veel gedronken ofzo denk ik Verward

Ontbijt is brunch geworden, zo uurtje fietsen, paardrijden + mesten etc. en dan weer uurtje terug fietsen. Vanavond visite (niet echt zin in) en bobotie dus daar zit heel wat in.

Myra schreef:
B: 2 bb (tomatensaus, komkommer, kipfilet, 1 tomaatje), 200 ml sojamelk light, ananas + aardbeien, studentenhaver
T: appel
T: tomaatjes + komkommer
T: appel
A: bobotie + salade

Bew.: 2 uur fietsen, paardrijden + wei mesten

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:55

kims welkom terug! is het niet handig om nu gewoon geen dieet op te pakken, maar gewoon gezond te eten, wat je veel langer kan vol houden?

net een uurtje gespind, kon het toch niet laten Tong uitsteken zit nu in de startblokken om naar mycado toe te gaan fietsen. zit er erg tegenop met dit weer... hoop dat het even droog blijft, terug vind ik regen niet zo erg, maar heen wel!

tot vanmiddag!

saaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:00

Annetje schreef:
Goedemorgen!
Zoetermeest en CC WAAROM ZIJN JULLIE ZO VROEG OP!?!?! Bloos! Mensen het is zondag! Weekend, uitslapen enzo!

Ik vond al dat ik vroeg was, maar half 6 aan de pc is helemaal geen doen.

Ik post mijn planning ook maar weer, hopelijk kan ik me dan van snoep onthouden:
o: 1x knackevolkoren, 2x soort cracottes met linesse
t: 2x cracottes
l: 1x broodje met iets, 1x knackebrod met iets
t: appeltje of perzik
d: BBQ Scheve mond hoop dat ik me in ga houden wat het stokbrood en de rauwkost betreft. Vlees zit wel goed, ben de enige vegetariër, dus verer dan twee burgers komt het niet.

Beweging: 1/2 hardlopen, 1/3 paardrijden.

haha ik kon niet slapen had maag zuur Ziek

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:03

Ben net terug van het fitnessen, heb heerlijk getraind! En de weegschaal was erg lief, 62, dus weer een kilo eraf!! Waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat ik me nu s ochgens heb gewogen in plaats van s avonds haha maar toch Tong uitsteken

Kims ik sluit me volledig aan bij gollempje. Nu je 9 kilo bent afgevallen weet je als het goed is precies wat wel en niet goed voor je is, en anders lees je onze openingspost eventjes door?
Hier in het zuiden is het trouwens warm vandaag!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 13:17

Mijn dag (in tijden omdat het een beetje vreemde dag is):
12.00: 2 br boterhammen, kipfilet
huishoudelijke taken
14.00: grote appel
15.30: lasagne & sla, komkommer, tomaat + yoghurtdressing
17.30: Liga Evergreen
2 uur strandrit
22.00: ?

Beetje vreemde dag dus!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:44

Nou ik heb een kater Schijnheilig Fijn zeg, hoofdpijn.. nouja eigen schuld Haha!

13.00: 2 witte boterhammen met halva jam, glas sinaasappelsap

En verder zie ik wel, ik doe maar even voorzichtig met eten voordat ik misselijk word Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 14:00

Beetje veel gezopen SL? Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:09

Zooo ik ben er ook weer, vannacht was wel gezellig.
O: Dromen
T: Dromen
L: 2 bolletjes, 1 met filet americain en 1 met ham
T: 4 dropjes
T: ?
A: biefstuk met sperzieboontjes

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 15:07

Ja veel te veel gezopen, maar gaat alweer goed, zit nu weer aan 2 boterhammen met boter en appel Vingers aflikken

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 15:38

hehe, net naar het paard geweest, het was heerlijk weer. ik heb heel even gelongeerd, kan nog steeds niet rijden... wel jammer! terug wel harde tegenwind, maar wel zonnetje! heerlijk! ga nu even lekker bij m'n visite zitten