Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:ElfBeau_067 schreef:Iemand tips voor knoflook groeien? Heb het al geplant en niks mis mee maar misschien moet ik nog iets doen met knoflook als ie geplant is ofzo? Ik laat m lekker groeien maar misschien dat er nog iets mee moet gebeuren??
Gewoon laten staan en wachten
Malenka schreef:Het ligt er ook aan wat voor knoflook het is en wat je doel er mee is. Ik heb hardneck knoflook staan. Daarvan oogst ik de stengel met bloemknop om te roerbakken. Iets dat ook helpt om de knoflookbol beter te laten ontwikkelen.
ElfBeau_067 schreef:Malenka schreef:Het ligt er ook aan wat voor knoflook het is en wat je doel er mee is. Ik heb hardneck knoflook staan. Daarvan oogst ik de stengel met bloemknop om te roerbakken. Iets dat ook helpt om de knoflookbol beter te laten ontwikkelen.
Ik weet niet echt wat m’n doel ermee is. Ik hoop wel op een grote bol! Moet je daar nog iets voor doen?
black_kelpie schreef:Ik heb m'n plan voor dit jaar wel aardig klaar inmiddels. Zaden zijn ook besteld, maar ja, Vreeken, dus dat duurt nog wel even![]()
Vorig jaar heb ik vrij veel voorgezaaid maar dat beviel eigenlijk helemaal niet, zoveel vensterbankruimte heb ik niet en alles werd al snel veel te groot. Dit jaar dus mooi zoveel mogelijk direct buiten zaaien.
Binnenkort nog even een bak erbij maken van palletranden en 2 steigerbuis klimrekken plaatsen en dan mag het van mij lente worden