Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Haha ja dat is waar. Morgen ook late dienst dus denk sochtends lekker eitje bakken dus misschien een cracker met pindakaas erbij smeren
phormicola schreef:ChantalSmook schreef:Haha ja dat is waar. Morgen ook late dienst dus denk sochtends lekker eitje bakken dus misschien een cracker met pindakaas erbij smeren
Je moet niet denken aan een gebakken ei met pindakaas, dat zou ik ook niet eten. Ik maak een soort van broodje door de eieren te mengen met kokosrasp. Dat laat ik wellen en dan bak ik er heeeeeel zachtjes, met de deksel op de pan een broodje van. Het heeft een hele neutrale smaak
ChantalSmook schreef:Jespri ja twijfel ook een beetje omdat ik de lunch als het ware over moet slaan doordat ik laat uit bed was en ook normale tijd avond eet. Weet niet of ik dan beter savonds nog iets stevigers kan pakken ivh omdat mijn ritme anders is. Zit nu nog vol van ontbijt dus moet mezelf al verplichten tot de appel en dan straks ook nog 2 tussendoortjes
Trouwens 1,5e week niet gesport en alleen fietsen was al bang dat ik aan zou komen omdat ik het gevoel heb dat ik veel eet met al die tussendoortjes enzo maar zelfs het laagst van wat ik lang gewogen heb. Lang leve gezonder etenweekend ook geen feest/stap plannen, volgende week gewoon weer lekker sporten
Chernique schreef:Had het hier volgens mij nog niet gemeld, maar ik ga de studie Voeding en Diëtetiek doen op het HvA. *knip*