Pff hier gaat het weer niet goed, ik draai al twee dagen rond alsof ik op een kermismolen zit, buikpijn, een heel rare smaak in men mond, en overdreven moe.
oeps, ik heb me net onder de douche geschoren, maar ging over een wondje heen waar net een korstje op zat (waarvan ik was vergeten dat dat wondje er zat ) Dus nu gutst het bloed uit mn been Fijn joh, vrouw zijn
Lol ja zo ben ik ook soms hoor katia . Vind het wel leuk, op vrijdag heeft mama gedaan op de middag met werken dus als ik dan thuiswerk kunnen we samen lunchen. Terwijl zij de afwas doet mijn rommel afsluiten en dan shoppen . Moet iets hebben om morgen een pinguinfeesje te trotseren.
Ga ook op zoek naar corrigerend spul. Hebben ze dat gewoon in de hunkemoller? Wil graag zo'n volledige body met een ingebouwde bh of moet ik dan echt naar de lingeriezaak?
lesilla
Geplaatst: 24-04-09 12:18
Volledige body zul je eerder naar inno enzo moeten gaan. Maar eerlijk gezegd is dat niet wat overdreven. Een gewone correctiebroek is toch genoeg? Die gaat van de onder de borst naar het bovenbeen of knie
Is ook niet aangenaam om naar de wc te gaan enz, en prijzig 60-80 euro en op. Alleja hier toch
Die kocht ik vroeger ook, ik vond dat altijd makkelijk omdat je dan ook geen ribbel boven je taille hebt. Die broeken die helemaaaaaaaaaaaaaaaaal tot boven gaan heb ik nooit gepast ben van die halfslachtige dingen naar de body's gegaan, daar zijn trouwens ook hele mooie in vond ik toen (in de lingeriezaak heb ik er gezien van echt 100+ euro's maar die waren zelfs toonbaar voor een vriendjelief) is wel zonder beenstukken maar die vind ik zelf niet zo nodig . Qua toiletgang went dat vrij snel vond ik .
Hmmz nen inno dat kennen ze natuurlijk niet hier, zal dus even zoeken worden
Ik ga straks naar je topic kijken sokje! Zit nu op het werk en hoewel ik een hele lieve baas heb, denk ik niet dat hij het waardeert dat ik paardjes zit te kijken onder zijn tijd :p