Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:Haha smaakte vast echt super lekker na al die melk en appelmoes!
Ik ga mijn kamer maar eens opruimen
March schreef:Aanpassing...
O: 2 mb, kipfilet, glas appelsap
T: kokoskoekje
T: 2 mb, boterhamworst
L: 2 mb, pindakaas
T: 1 vanille fourré
T: Pakje crackertjes met Val Blanc (en ik had zo goed een sinaasappel naast me gelegd, die er nu nog steeds ligt)
T: Ferero rocher, cup a soup tomaat met sneetje mb met echte boter
D: Aardappelen, spinazie, gekookt ei, halve gehaktbal, glas melk
T: Sinaasappel
Wilde eigenlijk gaan wandelen nog maar kan me er niet tot zetten. Morgen ga ik voor een goede dag... Misschien vanavond op mijn kamer nog wat oefeningen doen voor mijn bovenbeentjes... Ik baal echt ontzettend van mezelf en mijn slechte discipline!
LittleAnn schreef:Oh SL heb door jou ineens zo'n zin gekregen in een kaasburger!!! *plant een tripje naar ah als ik weer geld heb*
garny95 schreef:jaduuh bij jou moeten de kilo's er zo wel afvliegen als je dat zo inplant, best wel heavy.
Jaduuh schreef:planning:
O: 2 bb + pindakaas met hagelslag + optimel
25 km fietsen
T: 1 bb + appelstroop + mandarijn
L: 2 bb + appelstroop + mandarijn
T: time out
Gym
T: 1 bb + appelstroop
25 km fietsen
T: 2 rijstewafels
D: Boerenkool
crosstrainer + krachtoefeningen
T: vanille vla/magere yoghurt + frostisch
LittleAnn schreef:Luuz en iedereen: heb net een goed gesprek gehad, we zijn allebei tot de conclusie gekomen dat het niet definitief uit is, maar we zien wel hoe het gaat. meneer gaat weer thuis wonen sowieso en we zien wel of het tussen ons weer goed komt. Hij heeft iig toegegeven dat hij naar de psycholoog gaat om aan zijn issues te werken (o.a. dat afstoten dat hij de hele tijd doet) en ik geef hem de ruimte om te groeien en tegelijkertijd heb ik meer peace of mind, kan ik lekker met mijn vriendinnen doen en me concentreren op mijn salsa en nieuwe huisje. Dus dat is voorzichtig weer wat beter nieuws, het leek erger in eerste instantie.
Ik heb ook besloten het huisje van vrijdag te nemen. Het moet wel opgeknapt worden maar ik zie potentie, een lief hondje voor mezelf en veel gezelligheid. Ook is vandaag alles ingepakt in mijn flat, dus dat is ook al weer een kopzorg minder....
Nu is mijn doel voor volgend jaar: stabiliteit en peace of mind. Wie dat ook komt verstoren mag vertrekken, ik heb geen energie meer voor negativiteit!
Luuz hoe komt het die steken? Vervelend meis![]()
Mijn dag: (om te huilen)
o: twee bb wit met boter en zout (heb ineens deze tik gekregen, zsooo lekker)