Als dit is wat jou leuk lijkt, waarom dan niet? Je bent inderdaad al enorm goed bezig en een heel eind op weg, dus ik denk dat het zeker moet kunnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik walg echt van die enorme ladingen beleg.
Of boter+pindakaas/pasta. Iuuuw. 
Zolang je goed in de gaten houd hoe Jjj je erbij voelt moet het goedkomen toch? Misschien kun je juist mensen helpen met jouw 'ervaring'.

Dankjewel!

Heel veel succes met je keuze! Citaat:ontbijt= havermout(30 gram) met melk(200 ml) blauwe bessen, honing, cacao en amandelen (391cal.)
d= 4 bakken koffie + 2 glazen water
lunch :4 volkorenboterhammen met 2 gebakken eitjes met paprika en champignons en ene glas melk = 582cal.
d=2 glazen water
t= 2 puntjes la vache qui rit =80
diner= aardappels,sla, erwtjes met wortels en een tartaartje met een theelepel olijvonaise, toe : vla = 607
t=2 wasa sport plus met zelfmaak hummus en cherrytomaatjes = 174
totaal = 1834
vet 72.17
kh 199.47
eiwit 98.82
blijf ik toch het fijnste vinden "j

het slechte van vandaag ik eigenlijk ook dt ik te weinig kcal heb binnen gekregen, er zat veel tijd tussen ontbijt en lunch en tussen lunch en tussendoor. En aangezien alleen een broodje ook niet heel veel is werd ik ook een beetje flauw (ontbijt was 9:00 en tussendoortje 16:30 daartussen dus alleen dat broodje). Die kibbeling en gebakken aardappeltjes waren dan weer niet zo gezond maar daar ook maar weinig van genomen. 

merel_gomez schreef:Chernique: hihih ja, water ben ik niet zo gek mee, dus doe er altijd een scheutje roosvicee siroop in. Dan lukt het drinken bij mij beter. Probeer nog enigszins iets van verantwoorde siroop te vinden.
[ Afbeelding ]
"
Het helpt enorm als je alles van te voren plant. Dus op voorhand beslissen wat je wanneer (ongeveer) gaat eten, en als je vb je lunch maakt, zet dan ook je tussendoortjes in porties al klaar
Dan is het maar een kwestie van wachten tot je tijd/honger hebt.
NeverGiveUp schreef:Super gaaf dat je het gewoon doet dan
Met het groeiende aantal mensen met obesitas zal de vraag naar deskundigen inderdaad wel groeien...
Ja ik zou dan iets eigens willen, eigen praktijk voor obese mensen. Met een eigen sportschool erbij en dan ga ik ze afbeulen net als Jillian. Zie het helemaal voor me.
Dat betekend vaak alleen maar dat ze niet van de ES af zijn en dus teveel met voeding bezig zijn. 
Plien91 schreef:O: 2 pannekoekjes van 2 eieren en 1 banaan, kopje koffie
T: -
L: 2 bb kaas/pesto (tosti)
T:AppelNectarine + schaaltje soyavla
A: Stoofpotje: Quinoa, linzen, maïs, tomaat en aubergine
T: Crystal clear +paar handjes chips6 bitterballen (derde helften na de muziekrepetitie)
voorkom je hopelijk hetzelfde gevoel als gister

Je paardje vergeeft het echt wel!
en misschien een extra boterhammetje bij de lunch? Weet niet hoeveel groente je in de bami stopt. maar misschien daarnaast wat rauwkost? Ik vind dat bij bami/nasi ivh altijd zo weinig groente.