[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:54

Schijt aan hebben Ellen!!!
Tuurlijk krijg je wel een vriend :j Gebeurd vanzelf :j
En iemand die jou niet wil omdat je wat steviger bent WIL je die wel als vriend? :) Je komt vanzelf iemand tegen :j
Had in Barneveld een klasgenootje die nogal dik was, maar ook gewoon écht vervelend :+ Het was gewoon haar karakter wat niet leuk was :n En ze werd dus ook niet in groepjes opgenomen.. Zat nog een meisje in de klas, net zo dik als zij (hele goeie vriendin van mij) maar superspontaan en altijd gezellig.. Die had wél veel vriendinnen. Kwam dat eerste meisje eens vragen, waarom zij geen vriendinnen had en dat andere meisje wat óók dik was wel... Tja, dat is gewoon hoe je je opstelt naar anderen.
Ik was altijd heel onzeker en straalde dat ook uit, tot ik zelf beter in mn vel ging zitten en spontaner werd en vrolijker, toen kreeg ik opeens wél aandacht van jongens :)) Dus wat ik zeg, het ligt niet aan je uiterlijk :n Maar vooral wat dat uiterlijk met je eigen zelfvertrouwen en uitstraling doet :j Wees blij met jezelf en dan ga je stralen, dát is wat mensen zien!!
Zo kan ik ook een heeeele knappe vent zien en compleet afknappen zodra die zn mond opentrekt :)) Maar een minder knappe jongen met een hele vrolijke uitstraling en een gezellig babbel kan ik als een blok voor vallen :P

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:55

Nee precies dat bedoel ik!
Diegene wie dat zij, is euh ja hoe zeg ik dat netjes, een beetje verwend zeg maar..;)
En dan ook nog een goed figuur dus tjah.. dan weet je het wel

Ook voor jou komt er een mooie jongen ;)
Kom je vanzelf tegen.
Zoeken heeft geen zin..;)

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:58

Ik ken zelfs twee ietwat dikkere dames :)
De ene lijkt er geen problemen mee te hebben en is superspontaan en gezellig, de andere is wat meer afgezonderd en maakt misbruik van haar gewicht.

Ik heb trouwens wel een vriend, maar hij kende me voor mijn problemen begonnen en ik dus begon te verdikken ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:59

Wendy kan het echt goed neerzetten!

Ik hoop wel ooit een vriendje terug te krijgen maar ik zie wel :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:03

*Knip*
Uiterlijk zegt écht niks :n

En tuurlijk kijk ik ook eerder om als ik een knappe vent zie langslopen dan 1 met een mega bierbuik :)) Zo zijn mensen gewoon :j Maar of ik een relatie met iemand zou willen hangt van veeeelll meer dingen af :j En is met mannen ook zo. Die superknappe meisjes vinden ze mss wel leuk voor een avondje.. Maar om er een relatie mee te beginnen moet het toch in meer opzichten klikken dan alleen in bed en hoe oppervlakkig die kerels vaak ook lijken willen ze ook écht niet iets met een lekker wijf wat verder een draak is :D
Laatst bijgewerkt door Wendy15 op 27-01-09 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:15

hier ook vriendje :)
die me overigens totaaaal niet stevig vind :+ en zelf echt een garnaal is qua figuur :P hij is én kleiner en dunner en smaller etc dan mij, maar toch vinden mensen het geen raar gezicht :)

Afbeelding

Foto al es neergezet volgens mij, maar hier zie je het wel goed op :)
Overigens, in de vriendengroep van mn vriend zijn alle vriendinnen wat steviger :)
Maar uiterlijk is wat dat betreft zo onbelangrijk, tuurlijk is hetleuk als iemand er goed uitziet en daar val je ook op, maar innerlijk telt net zo hard mee en als jij je lekker voelt en dat ook uitstraalt, let iemand echt niet meer op je figuur :) dan overtreft je innerlijke schoonheid je figuur echt wel :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:20

Mooi koppel zijn jullie! vind je ook helemaal niet stevig!

Ik had een ex die een buikje had, was ooh zo schattig hahaha.
En een ex die topsporter vin diesel lichaam had die verliefder op de spiegel was dan op moi :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:32

leuk haar sanne! is er veel af?
imre, beterschap!
uk, hoe is het met je lever?
eva, pump vind ik wel leuk ja :j maandag weer! doe het 1x per week, verder rommen en wat ik verder nog leuk vind. jij bent echt sterk!
ellen, ja... ik heb een partner. al bijna 11 jaar! dat is ook een garnaal...

vandaag gegeten:
o: grooote bak magere yoghurt special k
t: grote appel, plakje sb cake
l: kop tomatensoep, 3 krackers volkoren 20+ kaas, 2 plakjes light-ontbijtkoek
t: 2 mandarijnen, 2 plakjes light-ontbijtkoek
t: banaan, 2 handjes zoute pinda's
a: makreelsalade met kriel

net gesport; 15 minuten XCO, 8 min. ROM en daarna zonnebankje. Nu ben ik dood en moeten we zo naar de hypotheekadviseur... :+

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:02

Ik ben zooo gefrustreerd! Als ik stil zit heb ik natuurlijk nergens last van en voel ik me schuldig omdat ik niet naar de cursus ga vanavond. Maar zodra ik ga staan dan doet het pijn. Thuis blijven is dus ook echt de betere optie, dan kan ik morgen tenminste gewoon naar stal en lesgeven (zittend op een stoel :P) zonder dat ik donderdag helemaal niet meer kan bewegen. Ik ben ook bang dat het iets ernstigers is dan de dokter heeft aangegeven. Fysio's weten doorgaans meer van gewrichten dan huisartsen, ben benieuwd wat hij ervan zegt maandag. Jammer dat ie niet eerder tijd had. :\

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:19

Heey meiden. Even reageren :P

Sanne, leuke foto! :) Mooi kapsel en wat zie jij er toch lief uit :D
Noor, hoe gaat het inmiddels met je lever?
BA, ik wil zeg maar 2x per week zelf gaan rijden (1 dag steeds na de privéles) want dan zit de les nog in je hoofd zeg maar.

Owja.. ik heb waarschijndelijk ook galstenen.. Volgende week woensdag wordt er een scan gemaakt van mijn buik..
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 27-01-09 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:46

:wave:
Net terug van de sportschool :)
Tae Bo is zwaaarrr := Maar wel heel leuk :D
Had vanmiddag de balen dat ik weer had toegegeven aan mn bonbons :\ Heb er 5 gegeten en toen de de doos met nog een paar aan m'n moeder gegeven :o Sniegoed voor mij :=
Maar nu toch ook wel een beetje trots dat ondanks dat ik een rustig dagje had (hele dag in pyjama gezeten :o ) en ongesteld ben en vriendinnen niet meewilde tóch zelf de Tae Bo ben gaan proberen :)
Ben nu m'n nasi aan het opbakken dus zo lekker eten :) En doe het nu in olijfolie ipv boter, dat is beter toch? :o
Zo even opnieuw m'n calorien voor vandaag uitrekenen :=

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:49

@ Katia: Tuurlijk krijg jij een vriendje!
Op ieder potje past een dekseltje ;)

Ik maak mij er nog niet zo druk om..ook al heb ik wel iemand op het oog ;)
Ben 18, dus voor mij gevoel nog alle tijd :)

Even mijn planning voor morgen neerzetten:

Ontbijt: vk boterham met halvarine en hagelslag; kopje thee.
Tussendoor: kopje koffie met stuk fruit.
Lunch: 3 vk boterhammen met broodbeleg en halvarine; glas melk en een stuk fruit.
Tussendoor: kopje thee; snack a jack.
Avondeten: Nog geen idee, gewoon wat de pot schaft.. waarschijnlijk dus vlees, aardappels, groente en zuivel ;)
Tussendoor: 1 á 2 glaasjes light drinken, en ??

Drink ik wel genoeg? Want ik heb de laatste tijd best wel veel hoofdpijn, en heb weleens gehoord dat dit door te weinig vocht kan komen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:52

Wendy, ik heb dat ook wel is gedaan! Ik vond het ook zwaar maar wel altijd erg leuk :D

Katia, zeker komt er wel een vriendje voor jouw. Je bent zo'n leuke meid dat moet wel goed komen!

Ellen, het kan zijn dat je te weinig drinkt. Misschien wat meer water proberen te drinken?

Nou mijn dagje..
O: glas jus d' oranje
T: 2 ontbijtcrackers + pakje yogi light
L: mini beetje champione soep
T: pakje yogi light
A: zuurkool (met aardappels en gehakt er doorheen)
T: beetje vanilleyoghurt

Dat was mijn dagje wel.. Kan niet meer zo goed eten.. hele tijd bang voor zo'n gal aanval of wat het ook is..

Mag van de dokter in elkgeval absoluut geen chocola ofzo meer eten (geen vette dingen meer!) en wat moet Paulien? Juist ja, bijna ongesteld worden.. En dan zonder chocolaaa!! Haha nee hoor, heb er geen problemen mee als ik weet dat ik dan geen pijn ervan krijg. :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:54

ben al vier jaar single lol begin er toch aan te twijfelen :P

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:01

probeer iig te ontbijten paulien...!

mijn dagplanning voor morgen:
O: - (uitslapen, op z'n minst tot 11u :P)
T: 2 cracottes met ?
L: tosti kaas, beker melk, ?
T: fruit, ?
A: ?
T: ?

Nog lekker wazig :P, morgen lekker dagje echt vrij... geen druk van school en stage of deadlines :D dus ik ga eens lekker ordinair uitslapen op een doordeweekse dag :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:04

Sanne, doe ik normaal gesproken ook, maar had dus vannacht van half 1 tot half 3 lopen huilen van de pijn (waarschijndelijk dus galstenen aanval dingens) en hierdoor had ik veel buikpijn/misselijk waardoor ik niet goed kon eten.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:06

ok, maar heb je dan geen last van het "zure" van de jus d'orange?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:06

Heel vreemd was het, maar ik wilde echt zo graag iets kouds en fris, niet iets zoets in elkgeval..

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:11

Bedankt allemaal.

Angelique: Ja er is een behoorlijk stuk af, het was eerst ver over mijn schouders.

Paulien: Grappig, veel zeggen dat namelijk. 'Ah je ziet er zo lief uit.' of 'Je bent echt een schatje.'
Weet nog niet of ik het als een compliment moet zien.

Kreeg vandaag ongeveer de schrik van mijn leven!
We gaan VERHUIZEN!!!! Blughhh!
We wonen in zo'nnnn leuk 2 onder één kap huis(je.) Maar mijn ouders wilden al heel lang nog groter wonen, nu hebben ze dus een huis gezien. Zijn al wezen kijken etc.
En kreeg ik vanmiddag dus even te horen dat we gaan verkassen & dat het al helemaal rond is. Nieuw huis, dus is nog niet helemaal af, maar schiet wel op. Als het goed is, is het over 6 à 8 weken klaar. En dan daar alles verhuisklaar maken en gaan we hier weg.
Nougoed we blijven in hetzelfde dorp, alleen wel helemaal aan de andere kant. Weet nog niet wat ik ervan moet denken, kan nou niet zeggen dat ik sta te springen. Maargoed mijn ouders zijn er erg blij mee, dat staat natuurlijk voorop!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:12

Je hebt idd nog alle tijd Ellen :j
Ik heb altijd geroepen dat ik voor alllltijd met mn eerste vriendje zou samen blijven :+ Als het aan mij lag was het ook zo, maja, meneer moest mij aan alle kanten belazeren en om er dan na anderhalf jaar achter te komen dat alles vanaf het begin af aan een leugen is geweest is niet heel goed voor mijn vertrouwen geweest :o
Nog een vriendje gehad voor 3 maand ofzo, maar die was te lief/klef/plakkerig :o Was écht een goeie jongen :j Maar niet dé jongen voor mij :n
En toen dan Jaap, eerst een half jaar om elkaar heen gedraait :+ Toen dan toch wat met elkaar gekregen, al snel heel serieus en veel samen enzo, en na een half jaar was dat weer voorbij ;(
Ben er gewoon echt goed klaar mee en heb het vertrouwen gewoon niet :n Vooral omdat ik er bij m'n eerste vriend pas zooooo laat achter kwam wat er allemaal speelde ben ik gewoon bang dat ik het niet zie als iemand niet te vertrouwen is. Is gewoon téveel gebeurd (wie wil weten: pb). Vind het wel leuk, beetje flirten enzo, maar ik zie mezelf echt niet meer 100% voor iemand gaan :n Wie weet komt het wel weer :j Als ik gewoon écht een goeie jongen tegenkom die geduld heeft en m'n vertrouwen weet te krijgen :) Maar die moet dan wel echt een engelengeduld hebben :o

Oooooh zonder chocola zou ik echt niet kunnen leven Paulien! := :(:)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:13

Sanne, natuurlijk bedoel ik het als compliment! Ik vind je er gewoon echt lief uit zien :).
Ik vind je echt een knap meisje :D

Jeetje wel schrikken dat jullie zo snel al gaan verhuizen! Hopelijk heb je het fijn op je nieuwe plek :(:)
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 27-01-09 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:13

Dat is schrikken Sanne!! :(:) Hoop dat je het er uiteindelijk toch wel fijn gaat hebben :j

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:16

paulien, had je geen pijnstillers bij de hand ik moet toegeven ze helpen geen flikker daarom heb ik ook zware pijnstillers van me vader gehad maar het verzacht de pijn wel zo dat je in ieder geval weer normaal kan ademen en kan praten.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:17

ukje schreef:
paulien, had je geen pijnstillers bij de hand ik moet toegeven ze helpen geen flikker daarom heb ik ook zware pijnstillers van me vader gehad maar het verzacht de pijn wel zo dat je in ieder geval weer normaal kan ademen en kan praten.

Wouw ik snap jouw pijn nu echt. Man man man, heb echt lopen janken gewoon!
Maar ik mag niet alle pijnstillers vanwege mijn maagband ;( geen ubro bijvoorbeeld, alleen asprientjes ;(

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:20

Ik ben echt zo blij als ik volgde week van die pijnen af kan zijn dan maar geen vette dingen meer. Nouja zo erg zit ik er niet mee dat ik geen vette dingen meer kan eten.