Ik ben even halfuurtje later begonnen, kwam gisteravond thuis en toen lag paps op de bank te creperen van de pijn in zn buik...dus maar even afgewacht voor het geval ik richting ziekenhuis of apotheek moest rijden dus uiteindelijk beetje laat op bed, kon mezelf er neit toe zetten om om half 6 op te staan Paps gaat overigens zo anar de huisarts, het is nog niet verbeterd
Ik ben helemaal bijgelezen maar ik ben niet zo goed in onthouden als mij baas de hele tijd de kamer in komt stormen
Mijn dag van vandaag: o: 2 meergranencrackers met sandwichspread, kopje kruidenthee (*zonnatura) t: plakje ontbijtkoek t: stuk komkommer l: 3 vk, 1 met kipfilet tuinkruiden, 2 met 30+ kaas en komkommerschijven t: appel t: plakje ontbijtkoek d: nasi met roerbakgroentes a: geen idee, moet eerst boodschappen doen
Heb echt heel erg buikpijn steeds, normaal nooit zo veel last van eigenlijk. Maar nu
Oh wat een heerlijk weer is het zeg Jammer dat ik op het werk zit en het zo vreselijk druk heb steeds. Ga even wat dingen maken voor het College van Bestuur en dan ben ik er weer hoor Dan heb ik het de rest van de dag denk ik niet zo heel erg druk.