Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pivanti schreef:Dat checken op internet heeft ook nadelen... Ik dacht dat ik t slecht gemaakt had en de ochtend van de uitslag stonden de definitieve normen op internet, ik toen dus ook snel kijken...
Ik dacht echt dat ik zwaar gezakt was... dus was al helemaal over de rooie... Die middag ben ik gaan winkelen, en heb me ma bij de tel laten zitten haha Belt me moeder me op, (ik dacht oliebol..) zegt ze, er is nog steeds niet gebeld hoor, dus je bent geslaagd... ik kon het niet geloven...Tot er een vriendin belde om me te feliciteren, die had op de site gezien dat ik geslaagd was...Maar ja dat internet kan dus wel een verkeerd beeld geven, waardoor je onnodig gaat stressen....
Humphrey schreef:Sterk van je Mocca. Door alle deadlines en stress kan ik me echt niet inhouden. Maar vanaf morgen is het uit, dan doe ik alleen nog maar gezond!
Mocca schreef:Humphrey schreef:Sterk van je Mocca. Door alle deadlines en stress kan ik me echt niet inhouden. Maar vanaf morgen is het uit, dan doe ik alleen nog maar gezond!
De avond is nog niet om.