Je bent gezond bezig 'tot nu toe. Erg he. Ik ging proberen een dag niet te snoepen komt mijn moeder thuis met mijn favoriete zak chips die ze anders nooit koopt.
AAAH wat een zwakke week is dit, inclusief vandaag. Ik heb echt geen discipline gehad. Zit niet al te best in mijn vel ook door allerlei dingen maar dat is natuurlijk geen excuus om te vreten wat los en vast zit, ik voel me dr alleen maar nog beroerder door...al helemaal nu ik echt weer ben aangekomen [bleeh] Buikspieroefeningen gaan ook niet echt lekker meer, ik heb het idee dat ze mijn rugpijn erger maken...maar even overleggen met de fysio.
Bluuuuhhh gelukkig moet ik vanavond nog een end fietsen, even uitwaaien/[buiken ]
Naar he...bleeh..mijn vader kwam net ook alweer thuis met een doos zeebanket, stroopkoeken en chocoladehazelnoten..zo moeilijk te weerstaan als je jezelf niet helemaal in de hand hebt
Wij hebben ook veel in huis.. Nog een bus pringles Bastogne koeken Nog meer koekjes (gevulde flikken ofzo?) Spritsen met half chocola stuk of 6 repen chocola Zakken chips
Niet zo'n fijn stuk om nu een gezellige wandeling te gaan maken nee Nja, gelukkig moet ik de hond ook nog een keer doen en zo nog een stuk fietsen, dat helpt vaak wel tegen het ergste
Ja idd...argumenten over vet tegen de kou enzo, whahaha [en dan op straat maar wijzen "he gedver moet je kijken wat een akelig dik mens"]...alhoewel..kan ook een specialiteit van mijn oma zijn
Ja nou precies! Staat de TV aan, loopt ze te zeggen dat die mensen te dik zijn, ondertussen zelf nog flink wat naar binnen werken en mij ook half dwingen..
Net nog een bakje cruesli op, ik zit ECHT vol, maar ik heb gewoon zin in chocola
En vandaag mag ik geen hap verkeerd nemen van mezelf, niet normaal wat ik gister allemaal naar binnen heb gewerkt Was laat wakker, dus om 11.30 ontbeten met 2 volkoren beschuitjes met halva jam. En heb nu al een liter water op.