[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:40

Ik moet oefenen. :P

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:04

NMS: www.nationalemarketingstrijd.nl

Is een jaarlijks terugkerend evenement voor studenten die geinteresseerd zijn in marketing. Tijdens de voorronden kun je met je team een voorsprong bemachten op de finaledagen (17/18 februari). Je werkt aan diverse cases en opdrachten tijdens deze dagen om met je team tot innovatieve en creatieve oplossingen en ideeen te komen :P

BA: nee niet zenuwachtig eigenlijk :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:06

klinkt echt heel erg gaaf sizz!

ik ga off, dat k u t reflectieverslag schiet totaal niet op en wil het morgen perse afronden. ze vragen echt 20x hetzelfde maar dan moet je het op de een of andere manier toch weer anders verwoorden. word er gek van!

slaap lekker meiden en tot later!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:12

Succes met je reflectieverslag Angeliqu, klinkt verschrikkelijk! :\

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:39

Slaap lekker BA! En succes nog met dat $#WE$% reflectieverslag van je.

Rapport schiet hier ook niet op, heel irritant om precies de juiste gegevens goed tegenover elkaar kunnen zetten en er modellen van te maken...grr...

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:40

Succes met je verslag BA! Lijkt me echt niet fijn :n
Ik ben net thuis van de fitness, deed heerlijk, voelde me beter.
Heb weer een dipje, nog steeds relatieproblemen en op school gaat het nog steeds niet beter.

Dagje vandaag:
o: sandwich met confituur
t: mandarijn
l: 2 sandwiches met rauwe ham en mosterd + koekjes
a: rijst met erwtjes en worteltjes,kippensteak met overschot perzikjes en appelmoes + ketchup. + nog wat gesnaaid in de popcorn en stukje chocolade en chocomelk :o

Had onwijze honger :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:45

thanx voor alle succeswensen :D

armaris, is niet gek dat je barst van de honger, je eet onwijs weinig!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:46

benangelique schreef:
thanx voor alle succeswensen :D

armaris, is niet gek dat je barst van de honger, je eet onwijs weinig!

Tot nu toe viel dat vol te houden, maar nu ik 4x per week sport (en 3x echt intensief) lukt dat dus niet :o
Heb je misschien wat tips?

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:53

Hallo mensen, ik wil me ook weer even melden hier.

Laatste tijd moeite gehad met gezond eten, maar vandaag toch een best nette dag gehad. Hopelijk kan ik dat nu volhouden.
Zal morgen ook weer even op de weegschaal stappen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 06:55

Imre schreef:
Stelling is maar een hele lichte buiging van de hals, waarbij jij als ruiter net het binnen oog en de neusvleugel aan de binnenhand moet kunnen zien. Veel mensen vragen teveel stelling. Buitenbeen goed achter de singel om te zorgen dat ze niet uitzwaait met haar achterhand, binnenbeen op de singel en je binnenhand iets van de hals moet voldoende zijn om een volte in te zetten. :) Kleine voltes zijn moeilijker dan grote omdat ze dan ineens meer door haar lijf moet buigen. Die zou ik alleen rijden als ze goed losgewerkt is. :)

Op dat kunnen zien na, snap ik goed wat je bedoelt. Maar ze vind het erg moeilijk & ze is mij aan het uitproberen.

BA, ik ga ook echt nog wel zelf rijden. Maar ik heb erge angst, dus ik wacht tot vrijdag als ik privéles heb. Maar tot die tijd gaan ik haar longeren en laat ik een meisje erop rijden zodat ze wel beweging krijgt. Want ik weet dat ik zelf moet proberen. Maar ik ga niet zelf helemaal aanklooien hoor, ik heb veel goede begeleiding om mij heen, want ik wil niet dat ik iets verkeerds doe. Ze rijdt 2x per week bij, maar als het goed gaat met privélessen wil ik zelf ook meer gaan rijden. Dit is zeg maar een tijdelijke oplossing omdat ik gewoon echt heel erg bang ben en dan moet ik niet zelf er op gaan als er geen mensen zijn, want dan kan 't zijn dat er iets gebeurt ik gelijk er af stap en ze onder het werk uit komt. Snap je mij?

Zo vannacht weer lekker lopen braken (oke kan ik niet meer door mijn maagband, maar komt verder op hetzelfde neer), krampen in mijn buik, lopen janken als een gek. ;( Fijn. Dus voorlopig toch even geen brood meer en extra rustig aan doen met eten..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:03

Mornin' allemaal.

:(:) voor madeira, beterschap

Ik ga zo de trein pakken :Z Man, wat heb ik slecht geslapen, constant wakker worden met het gevoel dat je je verslapen hebt. Heel irritant, denk dat ik al met al een paar uur fatsoenlijk heb liggen slapen.... pfffrt. Zondag was ook al niet zo'n beste nacht.

Tot vanavond! Dagplanning is onbekend, we zullen daar wel lunch krijgen en heb besloten dat ik mezelf bij de AH to go op een lekker ontbijtje ga trakteren :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:48

succes sizz! toch een beetje zenuwachtig misschien en daardoor een slechte nacht?

paulien, dat is niet leuk zoveel pijn! goed dat je madeira door een ander laat rijden, maar is het niet een optie om enkel te longeren en er 4x per week op met instructie? dan hou je alles lekker bij jezelf.

vandaag (ondanks studiedag eigen eten mee)
o: grooote bak yoghurt special k
t: appel, mandarijn
l: 3 volkorenkrackers 20+ kaas
t: 2 plakjes light-ontbijtkoek
t: 2 plakjes light-ontbijtkoek, appel (na het sporten)
a: makreelsalade met kriel

armaris, heb nu geen tijd, maar adviezen komen nog!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:50

Beterschap Paulien.

Voor degene die benieuwd waren naar m'n nieuwe kapsel:
(Let niet op m'n hoofd verder, heerlijke neplach! )

Afbeelding

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:53

Leuke foto Sanne! :D

Ik heb me naar mijn werk gesleept vanmorgen. Moest op de fiets omdat mijn vriendje ook moest werken en kwam bijna niet vooruit. Moet maar eens kijken of ik vanavond wel naar de cursus kan. Na een dag werken en nog 7km fietsen weet ik niet of ik het volhou om ook nog 2u in de bak te staan.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 09:57

leuke foto san.
Beterschap paulien, ik heb vannacht ook niet zo best geslapen had gister avond last van mijn lever dus durfde gewoon niet te slapen. ;(

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:27

Goedemorgen matties! Ik zie dat Siz iets spannends gaat doen?

Paulien, komt wel goed hoor. :j Is het geen optie om meerdere keren per week privéles te nemen?

Sanne, leuk hoor. Ik ga morgen naar de kapper, heb er zin in!

Tips Armaris? Gewoon meer eten.

Angelique, nog steeds aan het klooien met dat verslag? Ik leef met je mee.. Vond je het pumpen leuk? Ik ben er zondag weer mee begonnen! Vind het altijd heerlijk, en deze nieuwe sportschool doet het gelukkig ook. Ga weer lekker 3x in de week pumpen. :j
Zondag weer voor het eerst sinds een maand of 8.. Was wel heftig. Merk toch dat ik in spierkracht ben terug gegaan. Maar goed, toch nog 2x 5 voor de biceps, dat vond ik wel knap van mezelf. :D Met pumpen zie je ook snel resultaat.. Vanavond ga ik weer.

Wendy, hoe gaat ie? :)

Goed cijfer voor SPSS patries! K U T programma vind ik dat. :j

Ontbijt: 2 sneetjes volkoren roggebrood met boter en pure hagelslag. Kop thee, actimel.
T: ?
Lunch: Desembroodje met ? + kop soep of salade
T: ?
Diner: ?

Helder :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:33

Goedemorgen!

Sanne, je haar zit echt superleuk!

Siz, klinkt wel goed die marketingstrijd! zal best heel interessant zijn!

Angelique..balen dat het niet wil met dat verslag := 15 werkdagen om na te kijken is idd wel redelijk standaard, veel sneller doen ze het bij ons ook niet echt :+

Damn, Eva..2x 5 op de biceps? :+ die doe ik 2x 1,5 en als ik heel fanatiek ben misschien 2x 2,5, maar dan kan ik mn armen de dag er na haast niet meer optillen :+ bovendien red ik 2x 2,5 absoluut niet met mn triceps, maar weet eigenlijk niet of het uitmaakt, zou je die 2 spiergroepen met gelijke gewichten moeten trainen of maakt dat niet uit?
Misschien blonde vraag, maar dat vroeg ik me af :D

Wil vanavond ook weer gaan sporten, alleen even kijken of er een auto is anders wordt het lastig :=
Morgen zeker weer bodypumpen :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:35

sokje87 schreef:
Goedemorgen matties! Ik zie dat Siz iets spannends gaat doen?

Paulien, komt wel goed hoor. :j Is het geen optie om meerdere keren per week privéles te nemen?

Sanne, leuk hoor. Ik ga morgen naar de kapper, heb er zin in!

Tips Armaris? Gewoon meer eten.

Angelique, nog steeds aan het klooien met dat verslag? Ik leef met je mee..

Sokje bedankt voor de samenvattig :D :D

Siz, heel erg veel plezier en succes vandaag :wave:

Mijn dagje van vandaag:
o: yoghurt met allbran
t: appel
t: pakje sultana
l: 4 vkb, 2 met 30+ kaas, 2 met kipfilet met kruiden en komkommerschijven. Een beker Adez, met kiwi en witte druiven volgens mij
t: 2 bisquitjes + een sinaasappel
a: boerenkool met spekjes en een tartaartje.

Is dit nog steeds te weinig? De boterhammen met kipfilet heb ik wat dikker gedaan want het was nog al dun gesneden :n

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:42

Ingrid: dat hoef je niet met gelijke gewichten te trainen. Triceps mag zelfs wel wat lichter hoor. Die zijn voornamelijk om kipfiletjes onder de armen te voorkomen. :+ Is een wat kleinere spiergroep, dus mag best wat lichter.
Bij 2x 5 trillen mijn armen wel na de les hoor. Maar ik ga vaak tot het randje. Toen ik stopte met pumpen deed ik afwisselen tussen 2x 8 tot 2x 11. :)

Ik vind pumpen iig heerlijk. En je ziet ook zo snel resultaat!

Is al een stuk beter Sakkia :j Sultana ben ik niet zo weg van, maar is geen doodzonde natuurlijk. ;) Je kunt eventueel 's avonds nog wat yoghurt weg lepelen?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:47

ohh ok, dan snap ik hem wat beter :) ik redeneerde dat die 2 spiergroepen natuurlijk 'tegenover' elkaar staan, dus beetje vreemd zou zijn om bij de een wel flink spieren te kweken en bij de ander nauwelijks :+ maar dat hoeft dus niet!

2x 8 tot 2x 11...dat duurt nog wel een jaar of 10 voor ik dat bereik :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:50

Kcal zijn 1592
verzadigd vet 20
totaal vet 59

Vet is nog een beetje aan de hoge kant denk ik :D Maar dat komt door de spekjes door de boerenkool denk ik :j
Sultana is nu bijna op en dan heb ik van die LU meergranen dingen :j
Zijn trouwens wel volkoren sultana's maar die staan niet in de lijst van de caloriechecker :+

Nog even een andere vraag :+ Als je boerenkool stampot invult heb je veel meer dan als de aardappels en de boerenkool los invult. Maar wat is dan het verschil? Of zitten de spekjes er dan al bij door berekend ofzo?

Oh en trouwens ga nog een uurtje sportschool doen vanavond :j Als mijn hoofd het daar ook mee eens is :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:56

Dat komt waarschijnlijk omdat veel mensen stampot met het vet/jus van de spekjes aanmaken. Of ze gooien er boter doorheen om het een beetje smeuig te maken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:57

Oh nee dat doe ik niet. Ik doe wel altijd spekjes er door geen, maar neit het spekvet :n Dat krijgt mijn vriend :D :D
Dus ik blijf het maar gewoon apart van elkaar berekenen denk ik :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:05

zo, ik ga maar es douchen en aankleden en wat doen!
Kijken of ik minder te doen heb dan gister, toen was ik van plan heel de dag niets te doen en alleen maar te relaxen, maar plofte ik pas om 5 uur op de bank neer :+

Ook maar es kijken of zusje al wakker is...die zei dat ze heel de dag moest leren voor dr toetsen, maar voorlopig ligt ze nog steeds te slapen :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:06

:O :wave:
Kom net mn bed uit rollen := Paps had gister al aangeboden de poown eten te geven dus ff lekker bijgeslapen :) Net op de weegschaal geweest, 75,6 dus valt nog mee :)) Ik heb trouwens spierpijn in mn billen van gister joh :')

Heb al ff een klein beetje bijgescrolld, maar lees straks even rustig verder terug. Leuk je haar zo sanne echt heel tof!! :D
En het gaat wel aardig sok :j Beetje emo nu met het maandelijkse feestje en na gister in ene het telefoontje van de niet zo leuke ex :o Maarja, life goes on :) Hoop dat er niks achter zit en dat ie me verder met rust laat :\