Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Imre schreef:Stelling is maar een hele lichte buiging van de hals, waarbij jij als ruiter net het binnen oog en de neusvleugel aan de binnenhand moet kunnen zien. Veel mensen vragen teveel stelling. Buitenbeen goed achter de singel om te zorgen dat ze niet uitzwaait met haar achterhand, binnenbeen op de singel en je binnenhand iets van de hals moet voldoende zijn om een volte in te zetten.Kleine voltes zijn moeilijker dan grote omdat ze dan ineens meer door haar lijf moet buigen. Die zou ik alleen rijden als ze goed losgewerkt is.
Fijn. Dus voorlopig toch even geen brood meer en extra rustig aan doen met eten..
voor madeira, beterschap
Man, wat heb ik slecht geslapen, constant wakker worden met het gevoel dat je je verslapen hebt. Heel irritant, denk dat ik al met al een paar uur fatsoenlijk heb liggen slapen.... pfffrt. Zondag was ook al niet zo'n beste nacht.

Is het geen optie om meerdere keren per week privéles te nemen?
Met pumpen zie je ook snel resultaat.. Vanavond ga ik weer.

15 werkdagen om na te kijken is idd wel redelijk standaard, veel sneller doen ze het bij ons ook niet echt 
die doe ik 2x 1,5 en als ik heel fanatiek ben misschien 2x 2,5, maar dan kan ik mn armen de dag er na haast niet meer optillen
bovendien red ik 2x 2,5 absoluut niet met mn triceps, maar weet eigenlijk niet of het uitmaakt, zou je die 2 spiergroepen met gelijke gewichten moeten trainen of maakt dat niet uit?

sokje87 schreef:Goedemorgen matties! Ik zie dat Siz iets spannends gaat doen?
Paulien, komt wel goed hoor.Is het geen optie om meerdere keren per week privéles te nemen?
Sanne, leuk hoor. Ik ga morgen naar de kapper, heb er zin in!
Tips Armaris? Gewoon meer eten.
Angelique, nog steeds aan het klooien met dat verslag? Ik leef met je mee..

Is een wat kleinere spiergroep, dus mag best wat lichter.
Sultana ben ik niet zo weg van, maar is geen doodzonde natuurlijk.
Je kunt eventueel 's avonds nog wat yoghurt weg lepelen?
ik redeneerde dat die 2 spiergroepen natuurlijk 'tegenover' elkaar staan, dus beetje vreemd zou zijn om bij de een wel flink spieren te kweken en bij de ander nauwelijks
maar dat hoeft dus niet!
Maar dat komt door de spekjes door de boerenkool denk ik

Als je boerenkool stampot invult heb je veel meer dan als de aardappels en de boerenkool los invult. Maar wat is dan het verschil? Of zitten de spekjes er dan al bij door berekend ofzo?
Als mijn hoofd het daar ook mee eens is
Dat krijgt mijn vriend

Paps had gister al aangeboden de poown eten te geven dus ff lekker bijgeslapen
Net op de weegschaal geweest, 75,6 dus valt nog mee
Ik heb trouwens spierpijn in mn billen van gister joh 

Beetje emo nu met het maandelijkse feestje en na gister in ene het telefoontje van de niet zo leuke ex
Maarja, life goes on
Hoop dat er niks achter zit en dat ie me verder met rust laat