LittleAnn schreef:Hey ladies hoe gaat het hier?
Mijn relatie is nu echt uit. Ik hou het zelf ook niet meer vol met hem. Voelt wel afschuwelijk maar goed... heb ook nog wel andere dingen aan mijn hoofd dus dit kan er ook nog wel bij.... Vanavond maar lekker uitgaan ofzo, even lekker gaan dansen....Eten is een ramp, blijft ook deze maand zo want het geld is op....
Jeetje dat had ik toch niet verwacht!! Sterkte meis!!
Eerlijk gezegd denk ik toch dat het nu wel even goed voor je is (klinkt raar), maar dan heb je even de tijd voor jezelf en je spullen op orde te stellen.. Je hebt idd al zoveel aan je hoofd en nu dit er nog bij, maar als je even van het verdriet loskomt, heb je juist meer tijd om je met je zaakjes bezig te houden! Sorry als het raar klinkt, maar ik bedoel het goed!!
Ukje: Tuurlijk mag je plaatsen!! Ik zal mn mond dan verder houden
Kun je de weegschaal niet door je ouders laten verstoppen?
Jaduuh: Ik heb zelf het idee dat je in principe wel al meer dan genoeg beweegt.. Maar een andere sport dan hardlopen zou ik zo snel niet weten helaas..
Nuage: Maar het ziet er dus naar uit dat je dat speciale dieet niet meer volgt?
_STS_Angels: Kijk anders even goed in het begintopic voor eventuele schemaatjes..
Oeps, gister beetje teveel gedronken na 2 maanden ongeveer geen alcohol te hebben gedronken dus heel wat extra kcal gister en vandaag enigzins misselijk.. Maar verder gaat het prima 
O: 2 beschuitjes hagelslag
T: kiwi, rijstwafel
L: 3 bb slankie, tomaat, kip, stukje grapefruit
T: ?
A: patat wrschnlk