Have fun, Syl! Maartje_h, beterschap! Mocca, lijkt me ook niet helemaal normaal, helemaal niet met van die zware medicijnen. Ik zou zeker even naar de huisarts gaan!!
Even goed nieuws! Vanmorgen naar de dietiste geweest en.............. 2,2 kilo afgevallen in 2 weken!! Ze was heel trots, ik deed het erg goed, zei ze!! Dit geeft energie en moed om door te gaan!
Laatst bijgewerkt door Henzz op 30-03-07 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb voor vanmiddag een afspraak met de huisarts en laat me dit keer zeker niet afschepen. Heb het idee dat het misschien voedselallergie is (het startte ook in mijn gezicht, rond de mond) en als het kan wil ik me daarop laten testen. Wil echt dat ze er wat aan doen, onze arts zegt al snel; tja, niks aan te doen, probeer het nog maar even met deze medicijnen.
Ben ik ook níet van plan. Ben strijdlustig vandaag. En mijn moeder had al aangekondigd dat ze boos ging bellen als ze me weer met een onbenullig smoesje wegsturen.
Dat kan ook wel eens helpen, als je moeder belt! Stom is dat eigenlijk, het is jouw lichaam, jij kan aangeven hoe en wat! Die dokter maakt het zelf niet mee!
Wij gaan nu vertrekken richting België, we gaan naar Sunpark De Kempense Meren. Ben benieuwd! Lekker subtropisch zwemmen, hardloopschoenen en wandelschoenen zijn ook mee... lekker uit eten....relaxen... héérlijk !
Daarna begint het echte grote aftellen, want als we terugkomen is het nog maar een kleine 3 weekjes voor vertrek naar Costa Rica !
Meiden, alvast een goed weekend en tot maandagavond !
Ok, ik ga echt niet al die pagina's bijlezen hoor . Wat ik nog onthouden heb van het vluchtig doorbladeren:
Mocca: Da's idd niet al te best. Laat je vandaag maar niet afschepen hoor! Syl: Veel plezier!
Euhm en dat is het zo ongeveer . Ik zag wel nog veel nieuwkomers dus bij deze: welkom .
Zo, ik voel me weer veel beter.
Vandaag:
O: Flesje actimel, twee meergranenboterhammen, 1 x Jam, 1 x Smeerkaas T: Soja-banaandrankje, twee kiwi's L: Zilvervliesrijst, kippenblokjes, wokgroenten T1: Appel T2: Plakje Ontbijtkoek T3: Grany evergreen D: Twee boterhammen, 1 x kipfilet, 1 x kalfsworst, glas appelsap T: (eventueel nog een appel)
Beweging: Alleen maar een beetje fietsen, morgen ga ik terug beginnen met hardlopen, even kijken of m'n enkel er al aan toe is.
mijn ontbijt was best wel groot: eierkoekje, ontbijtkoekplakje, wit bolletje met vruchtenhagel en 3 lichtcrackers met minibeetje jam. en ik heb nu alweer honger
Goedenmorgen verder! Gister was paaseitjes gehad, ze stonden op mn werk, is moeilijk afblijven hoor! Verder wel (volgens mij) gezond gegeten met een grilled chicken salade van de new york pizza, wel met een knoflookbroodje erbij Savonds wel heerlijk sensations chips afgeslagen bij mn vriend, was wel moeilijk met die geur om me heen
Vandaag: O: magere yoghurt met muesli en rozijnen T: appel L: 2 volkorenboterhammen met becel light en jam en appelstrop T: bakje ananas, pakje liga evergreen D: waarschijnlijk salade.
beweging: 70 min fietsen, paardrijden en misschien nog lopen.
Laatst bijgewerkt door Jamy op 30-03-07 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kauwde ook heel veel kauwgom, alleen werd het op een gegeven moment zoveel dat het me niet meer gezond leek en ben ik dus maar gestopt. Ik kan echt mijzelf niet inhouden als we kauwgom in huis hebben
ben ik weer in bed liggen schoot ook niet op had het dan weer warm dan weer koud draaien en woelen maar nietkunnen slapen zal eerst ff aspirientje nemen.. pfffffff
als er kauwgum is huis is kan ik mezelf ook niet inhouden hoor ik bengek op kauwgum... Vandaar dat ikhet niet zo vaak koop