Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Leonie schreef:Hahaha
Wat is er zo erg aan een pizza Emily? Vooral als je sowieso maar een halve neemt?
Goed mijn niet gezondelijstje van vandaag. Ik was van plan om heel netjes te doen vandaar en toen kwam een pak luikse wafels op mijn pad, wat ik niet uit mijn hoofd kon krijgen. Maar omdat slechte lijstjes ook geplaatst moeten worden (doe normaal niet) komt hij hier ook even.
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel.
T+L: Banaan, 1 macaron, pak luikse wafels (zaten er 5 in)
T: Kiwi, sinaasappel
A: Een kleine opscheplepel met snijbonen en prei stampot met heel weinig aardappel erin en beetje jus. Veel salade van rucola, paprika, komkommer, tomaat, appel en spekjes.
B: 30 min fietsen, dag 6&7 van yoga challenge
NeverGiveUp schreef:Lekker lijstje venthe!
Toch even mijn planning hoor.
O; Havermout met sojamelk, chiazaad, kaneel, kokossnippers, gedroogde cranberrys en bevroren mango
T; Twee speltcrackers met pindakaas en honing
L; Salade met spinazie, boerenkool, tomaat, komkommer, halve avocado, alfalfa, geitenkaas en kruiden
T; Cherrytomaatjes, amandelen en witte druiven
A; 2 volkoren broodjes met sla, ui, tomaat, komkommer, shoarma vlees en zelfgemaakte tatziki (Griekse yoghurt, knoflook, komkommer en dille) en 1 volkoren beschuitje met kaas en tomaat
T; Thee en een par stukjes pure 80% cacao chocola
D; Water en veel groene thee
B; Yoga challenge dag 3
Espoir_ schreef:Venthe je lijstje ziet er gewoon goed en lekker uit hoor!
O: magere yoghurt met aardbeien, ananas, cacao nibs, lijnzaad en moerbei bessen
T: grote eierkoek
L:1 meergranen triangel en 1 witte triangel met philadelphia, kip en rucolahalf stokbrood met kipsalade. Een vriendin belde dat ze per ongeluk 12 broodjes had besteld voor haar werk maar dat er geen cursisten waren, oeps! Zat ze dus met 12 broodjes..
T: ik denk een stroopwafel want die hebben we nog liggen + een mueslireep zonder toegevoegd suiker
A: broccoli, wortel, bloemkool, duitse biefstuk en een salade van ijsbergsla, wortel, komkommer, appel, augurk, zilveruitjes en kalkoenreepjes
T: laatste stroopwafel (yes ben ik daar weer vanaf en heb ik die verleiding niet meer) + 2 blokken chocolade met rozijnen en hazelnoten en later nog 4 maria biscuitjes.
D: thee en water
B: 2 paarden fanatiek rijden
imd schreef:Vandaag definitief:
O: havermout met walnoten
T: cappuccino met rietsuiker
L: twee speltbth met roomboter, ene met pindakaas, andere met hagelslag. Kiwi.
T: paar walnoten
T: banaan
A: frittata met courgette, geitenkaas en salami, 300g wortels
T: cappuccino met rietsuiker, volkorenknack met nutella
D: 500ml water, 1200ml thee
B: 20 minuten fietsen
Allemaal superlekkere paasdingen en leuke ideeën voor 't diner met pasen ook, dat wordt nog wat
fleur_yen schreef:Vandaag hoop ik sinds dagen me weer even in te kunnen houden![]()
O: 60 gr havermout, 5 gr cacao nibs, 5 gr chia, 1 appel, 10 gr rozijnen
T: halve appel, de andere helft werd opgeëist door paardlief
L: salade; 1 voorgekookte rode biet, 2 gekookte eieren, 2 el kidneybonen, 1 tl mosterd, feta, scheutje balsamico, komkommer, 30 gr kwark, slamix
(planning)
T: plak roggebrood met kaas en pindakaas denk ik, blokje 86% chocola, eventueel fruit --> appel ; 1 dadel gevuld met geitenkaas, 1 dadel met een paranoot
A: 2 kommetjes zelfgemaakte pompoensoep (pompoen, wortel, ui, sambal, groentebouillonblokje, komijn, tomatenpuree) paar korstjes van de pizza van m'n zusje
T: 200gr magere kwark met dv aardbeien, appel, lijnzaad en 7 gr amandelen, 10 gr gedroogde cranberry's ; 1 dadel gevuld met geitenkaas ; paar cherrytomaatjes
B: 5km mountainbiken, uur paardrijles, stalwerkzaamheden, en weer 5km terug fietsen
D: 2x koffie met geklopte melk, glas amandelmelk, water, groene thee

ChantalSmook schreef:O: 70 gr. havermout/lijnzaad/melk
T: Appel
L: 3 VB met 30 gr. 30 + kaas/10 gr mostrerd, 23 gr. stroop, 1 gekookt ei en stukje tomaat/komkommer
T: 2 Peertjes
A: Salade met o.a. witte kaas, halve avocado en tonijn
T: zoete popcorn en 2 koffie koekjes
B: 2 uur fietsen
) 2 roggecrackers met 80g avocado, een paprika, paar worteltjes met wat houmous, bakje groene linzen met courgette en een tomaat
__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel.
T: banaan
L: kleine tortilla met tomatenpuree, een paprika, rode ui en veel veldsla
T: kiwi en sinaasappel
A: op werk
B: 50min fietsen, dag 8 yoga challenge, aantal uur in de horeca werken
Lijstje voor vandaag, ik plaats hen gelijk zodat ik me er in ieder geval aan houd.