En alweer terug Was echt lekker om weer even uurtje te doen, ga zo es kijken op de site wat ze donderdag voor lessen hebben
Mn benen zijn wel echt doodmoe nu, zie echt tegenop om de trap op te komen zometeen
RicardoOpa
Geplaatst: 20-10-09 20:58
Hallo
Ik meld me hier ook maar weer eens, dat is ook alweer een tijdje geleden. Het is in ieder geval weer tijd dat ik me weer eens ga houden aan de introductie tekst .. Wellicht dat ik hie rnog bekende gezichten langs zie komen.
Hier ff iets minder. Volgens mij wordt ik ziek Enorm last van mn keel/hoesten enzo. Sporten kreeg ik ook haast geen lucht, dus rustig aan gedaan. Wel mn vetjes even gemeten, heb nu een vetpercentage van 24.2% Vetjes worden dus idd spiertjes, ik dacht het al te merken aan mn broeken maar nu weet ik het zeker
Voorstelling Javier Guzman was echt erg leuk eerst lekker gegeten, was gezellig! Ook nog met moeders wat gordijnen gekeken bij de Hema en best een paar leuke opties gevonden, ga ze pas volgende week bestellen, want dan krijg je 20% korting, best een hoop dus!!
Muppet, goed zo!! Wat was het vorige keer? Niet ziek worden hoor!! Lekker even wat rustiger aan doen kan geen kwaad, loop jezelf niet voorbij
Ben je de trap nog opgekomen ingrid?
Ik ga zo maar eens lekker slapen en morgen spannende dag!! 2e gesprek bij bedrijf, dus ben benieuwd. Met m'n vader nog even van alles doorgenomen, dat was wel fijn.
Morgen, Heb nog niet echt een planning voor vandaag. Moet rond etenstijd bij de dokter zijn voor de griepspuit dus moet even zien hoe ik dat met warm eten doe. Ws iets van nasi of zo met lekker veel groenten erdoor.
Nou, ben weer terug was weer een leuk en fijn gesprek. Aan kunnen geven wat ik wilde verdienen en hij ging ook wat dieper op de functie en mijn kwaliteiten in. Was ook wel prettig.
Hoor binnen week/anderhalve week meer, spannend!!!! lijkt me echt superleuke functie!!