Ik heb een fout begaan denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lunameyza schreef:tirzasarah10, meeldauw? Ik heb dat ook altijd gehad op mijn pompoenplanten maar heb er nooit problemen van gehad. Wat je kan doen is 60% water en 40% melk mengen en op de bladeren spuiten
Ik heb een fout begaan denk ikBegin dit jaar heb ik zaadjes uit een doorgeschoten paksoi van vorig jaar gehaald, die gewoon buiten stond. Dit jaar een stukje grond voor de helft gezaaid met paksoi zaadjes uit het originele zakje en voor de helft uit geoogste zaadjes. Eh, mijn geoogste zaadjes zijn een beetje een stekelige variant van paksoi geworden
Denk dus kruisbestuiving en ga ze weg halen en de fout niet nog eens maken
Scheelt dat paksoi zo snel groeit dat het ook wel goed uit komt om ze niet allemaal tegelijk te zaaien
Marcella schreef:Dopluis.
Ieder dopje bevat duizenden luizen.
black_kelpie schreef:Oké, dit wordt een vaste gast in de moestuin![]()
[ [url=m/1oV3Vf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren terug gekomen van vakantie en degenen die voor de tuin hebben gezorgd hadden niet zoveel honger geloof ik. De grootste courgette is 4,5 kilo. Ik heb van 1 van de kleinere nu 3 liter soep gemaakt![]()
[ [url=m/f6oZ4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog een halve emmer tomaten en een bak aardbeien eraf gehaald
Lizz schreef:Oh ik zie nu deze courgettes, weet ik gelijk wat hier in de tuin groeit![]()
[ [url=m/3FY84V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had pompoen en courgette geplant. Beide deden het niet zo goed, tot we ineens deze joekel tegen kwamen. Wij gokten op pompoen.
Maar courgette dus, vraag me af of die nog eetbaar is.