Wat een rust hier!
Ik ga vanavond lekker wokken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
McFleurie schreef:@Jaduuh: In mijn ogen is er echt helemaal niks mis met jouw 'buikje', idd gewoon vel. Ik zou er ook wat voor over hebben om zo'n buikje te hebben haha, maar gezond eten is natuurlijk altijd goed
@Denice: ik vind jouw streef heel goed!
Vanochtend naar de huisarts geweest, had van de week een paar keer dat m'n handen blauw werden (een keer echt helemaal vingertopjes tot pols), zonder echte reden. De conclusie is winterhanden. Dan hebben je bloedvaten eeen soort spasme waardoor ze samentrekken en de bloedtoevoer naar je handen afremmem/afsnijden. Je handen verkleuren dan en worden heel koud en gaan vaak ook een beetje pijn doen/raar aanvoelen. Alleen dat het blauw wordt komt niet vaak voor, dus als het een keer blauw is als ik thuis ben moet ik gelijk ff langs de dokter
Ben blij dat ik weet wat het is, maar niet zo blij dat je er niks aan kan doen. Maarja, liever dit dan een hartprobleem ofzo.
Sizzy schreef:macaroni EN rijst SL?
Sizzy schreef:Kan me niet voorstellen dat je met zo'n gewicht een buikje hebt![]()
Nuage schreef:O: appel
M: 7 crackers met gebraden kipfilet
T: appel
A: 3 gebakken eieren met kaas en 2 boterhammen
Denk dat ik nog iets ga eten, zit niet echt vol (gek zeg)
Ben trouwens die ene kilo die ik was aangekomen weer afgevallen zag ik.
Jaduuh schreef:McFleurie schreef:Vanochtend naar de huisarts geweest, had van de week een paar keer dat m'n handen blauw werden (een keer echt helemaal vingertopjes tot pols), zonder echte reden. De conclusie is winterhanden. Dan hebben je bloedvaten eeen soort spasme waardoor ze samentrekken en de bloedtoevoer naar je handen afremmem/afsnijden. Je handen verkleuren dan en worden heel koud en gaan vaak ook een beetje pijn doen/raar aanvoelen. Alleen dat het blauw wordt komt niet vaak voor, dus als het een keer blauw is als ik thuis ben moet ik gelijk ff langs de dokter
Ben blij dat ik weet wat het is, maar niet zo blij dat je er niks aan kan doen. Maarja, liever dit dan een hartprobleem ofzo.
Kan het geen kwaad? Kan het ook weer overgaan? Want ik heb dat afgelopen 2 jaar zovaak gehad en nu af en toe. Tenminste, zoals je 't beschrijft. Echt paarse handen vanuit het niets enzo.
Spetterlover schreef:Uhm daar moest dus staan macaroni en groentenGrapje?
Jaduuh, je bent langer en lichter dan ik, dus zou het als ik jou was houden op gezond eten en sporten en niet afvallen, of was je dat al van plan?
Liedje schreef:Tuurlijk doen we dat Jade.
LMR: Naar welk concert ben je geweest?En was het leuk?
LMR schreef:Liedje schreef:Tuurlijk doen we dat Jade.
LMR: Naar welk concert ben je geweest?En was het leuk?
Ben naar The View geweest in ParadisoWeet niet of je dat kent?
Was heeel gaaf, alleen dat gespring vond mn enkel niet zo leuk.. maarja gewoon negeren hehe.
LittleAnn schreef:Mooie streef denice, komt goed met jou!
chocotova luuz? Hoe is het verder?
Patriesja schreef:Hartstikke netjes toch!?ik woog vanochtend 65, nog ietsje maar net geen half..