Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:LittleAnn schreef:Ik vond wel dat het moest kunnen op mijn verjaardag
Gefeliciteerd nog, dat heb ik helemaal gemist gister!
chantella schreef:hallo iedereen!
mag ik me aansluiten bij de afval race?
ben net begonnen met dieten en meer bewegen
ben 169 en weeg bijna 90 kilo SLIK!!
ga zometeen een stukje joggen met een vriend van me, als ik het overleef ben ik hier later met een verslag
groetjes
riskjuhruled schreef:als ik weer zoon slechte dag heb gehad dan drink ik wel altijd een fles extra.
het zit dan wel alleen maar tussen me oren maar ik voel me dan toch wat beter
chantella schreef:ik woog twee jaar geleden nog 75 kilo dus wil daar graag weer naar toe dus euuhm.. bijna 15 kilo afvallen :S
maar ga het rustig doen hoor, heb al veel crash dieeten gedaan en daar word je uit eindelijk toch alleen dikker van.
ik ga proberen 3 keer per te joggen en ga volgende week eens een kijkje in de sportschool nemen.
verder goed op mijn eten letten, en drink nu ruim 2 liter water.
alleen jammer dat je ik nu zo vaak moet plassen als er geen wc in de buurt is hihihi, mijn pony vind het maar raar een baasje wat in HAAR stalletje piest
schemaatje voor vandaag:
o: twee volkoren bammetjes met appelstroop
L: twee bammetjes met rookvlees en kipfilet en stukje fruit
D: peentjes met stukje vis
chantella schreef:oef voor mij dat al veel
ik at normaal NIKS overdag en dan 's avonds veel en laat op de avond ook..
iemand goeie suggesties als aanvulling op wat ik nu eet?
plakje ontbijtkoek tussendoor bv?
Jamy schreef:Ok
Is dat wel goed dan?
chantella schreef:ik denk dat ik er maar een salade bij ga eten van kokommer en tomaat want dat lust ik wel
en dan een bakje yoghurt erbij.
was alleen gewend om overal suiker in/door/bij te doen dus dat zal even moeten wennen
wilde eerst candarel als suiker vervanger nemen maar hoorde dat dat ook niet zo gezond is?