Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Die groentenrondo's zijn hier in de bak beland.Had ze gekocht en m'n moeder ook. Zij vond ze niet lekker en ik ook totaal niet, en véél te zacht ook. Heb maar een blikje erwten met wortelen gepakt
Exitium schreef:Satépizza klinkt eigenlijk best prima, gewoon een ander soort flatbreadCombinatie met caprese lijkt me wel heel vreemd
Exitium schreef:Waarom heb je een gezichtje gemaakt van je lunch?
Picopico schreef:Exitium schreef:Die groentenrondo's zijn hier in de bak beland.Had ze gekocht en m'n moeder ook. Zij vond ze niet lekker en ik ook totaal niet, en véél te zacht ook. Heb maar een blikje erwten met wortelen gepakt
Dus het lag niet aan mij dat ze niet knapperig werden![]()
Het kan er wat mij betreft mee door, maar ik ga ze niet nog een keer kopen.
Picopico schreef:Exitium schreef:Satépizza klinkt eigenlijk best prima, gewoon een ander soort flatbreadCombinatie met caprese lijkt me wel heel vreemd
De combi satésaus en tomatensaus met kaas was wat vreemd.
De caprese helft at ik erna, niet tegelijkIk wilde geen hele satépizza voor het geval het tegen zou vallen.
Picopico schreef:Exitium schreef:Waarom heb je een gezichtje gemaakt van je lunch?
Ik zie het er nog steeds niet in
deksel schreef:Laatst pannenkoeken gegeten
[ [url=m/J6Cxzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanavond uiteten geweest bij een Eritrees restaurant. Zoooooo lekker gegeten! 5 jaar geleden voor het eerst gegeten en sindsdien zo vaak aan gedacht omdat het zo lekker was. Ik kan het iedereen aanraden als een Nederlands AVG’tje niet op je favoriete voedsellijst staat.
[ [url=m/xaogVA.jpg]Afbeelding[/url] ]
pinto_1 schreef:deksel schreef:Laatst pannenkoeken gegeten
[ [url=m/J6Cxzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanavond uiteten geweest bij een Eritrees restaurant. Zoooooo lekker gegeten! 5 jaar geleden voor het eerst gegeten en sindsdien zo vaak aan gedacht omdat het zo lekker was. Ik kan het iedereen aanraden als een Nederlands AVG’tje niet op je favoriete voedsellijst staat.
[ [url=m/xaogVA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel heel benieuwd, kan niet veel herkennen in de foto....