Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het klinkt wel heerlijk!
Hormoonhuishouding in de war = onverklaarbare zin in chocola en lekkere dingen bij mij

Maar heb nu vlak na mn ontbijt alweer onverklaarbare trek dus ik vrees ervoor 
_Kiki_ schreef:En dan mijn planning/lijstje voor vandaag:
O: griekse yoghurt, zemelen, haver/speltvlokken, chiazaadjes
T: peer, geroosterde kikkererwten
L: 4 zd crackers met tofu
T: 1/2 avocado (geprakt) met een lepel griekse yoghurt, komkommer, bleekselderij en bloemkool
A:Kabeljauw, aardappels, venkel, korstje van brood, ei en parmezaanse kaasvk pasta met restje zelfgemaakte pastasaus van vorige week, geraspte kaas
T:kiwibanaan

Ik voelde me weer erg verwend! Vandaag restjes dag van beide chefs

Ik heb weer een chaotisch dagje, veel op pad geweest
En lastig he als je niet kan kiezen? Vooral als ik honger heb, heb ik daar altijd erg veel last van. 

en 1 met halvajam
) milka löffel eieren. Ga straks naar de kruidvat om te kijken of ze ze bij ons hebben
xEmily schreef:Planning voor vandaag:
O: Een kiwi, half bakje vanille perzik kwark
T: Appel
L:Boterham metOmelet van twee eieren, met champignons enplakje kaasplakje bacon (met een beetje gedroogde bieslook, ui en peterselie (Een theelepel van elk)). In olijfolie gebakkenB: 3x 6 min hardlopen, 2 min wandelen
T: Twee mandarijntjes
B: 3x 6 min hardlopen, 2 min wandelen
A:Halve diepvriespizza funghi, met (extra) verse champignons/paprika erop en gedroogde peterselie.Rode kool met appelmoes, varkensfiletlapje.
B:Wielrennen (een of twee uur)Paar buikspieroefeningetjes (was er gister niet van gekomen)

Waar op bali zit je? 

) ik meende er geprakte falafel in te herkennen, tomatenpuree, italiaanse groentemix, en een zelfgemaakt bechamelsausje, voor mijn vegapotje zaten er denk 3 lasagnevellen in

De vele tussendoortjes liggen aan het feit dat ik pas rond 21.00 u kan eten.