Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik eet op zo'n dag normaal rond de 2600kcal.
phormicola schreef:Wat ik doe staat in mijn lijstjeIk eet op zo'n dag normaal rond de 2600kcal.
)

Ook niet echt goed dus..
Heb sws 3 tussendoortjes naast 3 goede hoofdmaaltijden anders red ik het niet. 

)
En ik ga vanavond koken, dus nog even iets gezonds bedenken.
Denk iets met wokgroenten, noodles/mie en pistachenoten, of wraps met kip, groenten en yoghurt komkommer sausje. 
Amira_ schreef:O: 40 gram havermout met magere yoghurt en perzik (vond t nog best lekker)
T: stuk meloen of niks (laat ontbijt)
L: 1 volkoren knäckebröd met een gekookt ei, 1 volkoren knäckebröd met komkommer, 1 volkoren knäckebröd met halvajam
Jullie eten alleen allemaal havermout met melk (dat mag ik niet), is daar nog wat extra gezonder oid aan?

Destino schreef:Ik heb gisteren toevallig weer kcal uitgerekend en dat viel best wel tegen.. Ik dacht tegen de 2000 te eten en bleek gisteren in eerste instantie rond de 1300 te zitten
Dus heb maar extra wat amandelen gegeten..
Nelleke, als ik jouw lijstje(s) zie denk ik eerlijk gezegd dat je ook minder eet dan je denkt en vooral als zwangere moet je al wat meer binnen krijgen dan iemand die niet zwanger is natuurlijk..
Tussendoortjes van fruit zit in principe bijna niets in..
En je lichaam verbrandt in rust natuurlijk ook veel (BMR)
Ik dénk vaak dat ik het wel red zonder koekje bij de thee, maar 9 van de 10 keer eet ik dus s'avonds ook nog wat.
Ik ging inderdaad wel uit van je lijstjes 
Destino schreef:Oh okeIk ging inderdaad wel uit van je lijstjes
Het viel mij iig wel op dat ik minder binnen krijg dan ik verbrand, dus dan is het wel een seintje om wat meer te eten

!
. Ik ben gister uiteten geweest, heb een varkenshaasje gehad, wokgroenten en een paar patatjes/aardappelpartjes (gebakken in schil), verder niet aan de mayo gezeten andere saus. Als toetje 2 kleine bolletjes ijs met frambozensaus en er zat een soort stukje koek bij met witte chocolade mousse erop, was heerlijk maar meer dan genoeg. Verder niets meer gegeten 's avonds, zat helemaal vol
. En vandaag dus niets aangekomen, gelukkig.
MarJon schreef:O: 200 ml magere yoghurt met 30 gram Kellogs special K pure chocolade.
T: handje druiven, paar aardbeien, stukje komkommer.
L: 2 bruine pistoletjes, beide met filet American.
T: Pink lady appel.
T: Maggi opkikker.
A: Bloemkool met groentesaus, gebakken aardappelen en een platgeslagen visstick.
T: stukje meloen.
D: Water, thee en slimpie.

Ik vind druiven heel lekker, tot ik een pitje tegenkom. Brrrr.