Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Wat ik doe staat in mijn lijstjeIk eet op zo'n dag normaal rond de 2600kcal.
Amira_ schreef:O: 40 gram havermout met magere yoghurt en perzik (vond t nog best lekker)
T: stuk meloen of niks (laat ontbijt)
L: 1 volkoren knäckebröd met een gekookt ei, 1 volkoren knäckebröd met komkommer, 1 volkoren knäckebröd met halvajam
Jullie eten alleen allemaal havermout met melk (dat mag ik niet), is daar nog wat extra gezonder oid aan?
Destino schreef:Ik heb gisteren toevallig weer kcal uitgerekend en dat viel best wel tegen.. Ik dacht tegen de 2000 te eten en bleek gisteren in eerste instantie rond de 1300 te zitten
Dus heb maar extra wat amandelen gegeten..
Nelleke, als ik jouw lijstje(s) zie denk ik eerlijk gezegd dat je ook minder eet dan je denkt en vooral als zwangere moet je al wat meer binnen krijgen dan iemand die niet zwanger is natuurlijk..
Tussendoortjes van fruit zit in principe bijna niets in..
En je lichaam verbrandt in rust natuurlijk ook veel (BMR)
Destino schreef:Oh okeIk ging inderdaad wel uit van je lijstjes
Het viel mij iig wel op dat ik minder binnen krijg dan ik verbrand, dus dan is het wel een seintje om wat meer te eten
MarJon schreef:O: 200 ml magere yoghurt met 30 gram Kellogs special K pure chocolade.
T: handje druiven, paar aardbeien, stukje komkommer.
L: 2 bruine pistoletjes, beide met filet American.
T: Pink lady appel.
T: Maggi opkikker.
A: Bloemkool met groentesaus, gebakken aardappelen en een platgeslagen visstick.
T: stukje meloen.
D: Water, thee en slimpie.