Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Petulan schreef:Armaris schreef:Idd katia, je hebt een prachtlichaam!
Mag ik wat vragen?
Ik denk eraan om littekencorrectie te laten doen, ik heb nu net een behandeling gezien dat wellicht resultaat geeft. Wat zouden jullie doen? Het proberen?
Op welke manier? Ik heb een littekencorrectie (nav borstvk.) gehad door middel van Scarbanpleisters en Kenacort-injecties
?

. OOK zijn er mannen die best vriendelijk zijn. Niet alemaal (ze kijken zo hoog uit de lucht) maar 1tje is zeker al vriendelijk. Vandaag met een vriendin geweest. Maar was het al snel moe! Nog spierpijn van het paardrijden gisteren.
Moet ik nog eens gaan halen! Ga straks even aan de sinaasappels, ze zijn héérlijk Petulan schreef:Ik heb hier nog siliconenpads liggen, zijn normaal 300 euro maar heb ze over. Weet niet waarvoor je ze moet hebben?
Katia, ik bleek allergisch te zijn voor een hechtmateriaal en heb daardoor hypertrofische littekens gekregen.. Ging een plaatje zoeken, maar dat laat ik maar even
Armaris schreef:Ok ik zal het zeggen:
Ik heb een tijdlang aan automutilatie gedaan waaraan ik erge littekens heb overgehouden die ik graag weg wil.
En om dan aan de HA te zeggen dat ik graag zelf de littekens weg wil die ik uberhaupt zelf heb toegebracht

* 
!!!
Pfoe, dat was zwaaar!! 

.
Dat is het belangrijkste 
Hoezo verwend?