[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:54

Armaris, binnenkort komt de tandarts, hoefsmit, haar zadel is gemaakt voor haar en mij, haar hoofdstel zit goed, haar rug word binnenkort ook gecontroleerd.

Noor, ik verkoop haar pas als het over 1 jaar ofzo geen verbetering is. Ik ga er pas op als ik les heb, moet eerst vertrouwen krijgen.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:56

Paulien, heb jij misschien angst als je er op zit dat ze gaat bokken en daarom gaat zij misschien bokken omdat ze voelt dat jij angstig bent. Sorry voor de onduidelijke zinsverhouding.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:58

Madeira_ schreef:
Armaris, binnenkort komt de tandarts, hoefsmit, haar zadel is gemaakt voor haar en mij, haar hoofdstel zit goed, haar rug word binnenkort ook gecontroleerd.

Noor, ik verkoop haar pas als het over 1 jaar ofzo geen verbetering is. Ik ga er pas op als ik les heb, moet eerst vertrouwen krijgen.

Meis, denk aub nog niet aan verkoop :n Geef jezelf en haar een kans, het probleem zit vaak in een klein hoekje ;) Wat ik zou doen is (en dat is enkel en alleen maar mijn mening ;) )om even niet op haar te rijden tot ze volledig gecheckt is.

Mag ik vragen wat je doet als ze bokt? Ga je er direct af als ze bokt of zit je het uit en stapt/draaft/gallopeert nog een rondje waarbij ze niets doet?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:58

Noor ik snap je, ging er vandaag op van: kom op ik moet het nog een keer proberen. Iemand heeft haar aangepakt want ik durf gewoon niet meer. Ik wacht eerst even privéles af.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:02

Paulien waarom durf je haar niet aan te pakken heeft dat ook een beetje met je knie te maken dat je bang bent om te vallen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:06

Noor, een beetje wel, maar ze gaat zo erg te keer, rennen, bokken, en zoals jij wel weet denk ik, wij hebben geen overzicht meer als ze rent, je ziet gewoon niets meer, er zit geen rem op.

Maar laten we maar stoppen over dit onderwerp, kan haast niets anders meer dan huilen/me slecht voelen ;(

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:09

Ik snap wel goed wat je bedoeld het is enger omdat je niet ziet waar madeira heen rent enzo, dan zit je niet meer rustig op je paard waardoor zij misschien weer gaat rennen. En jij bent niet slecht je bent een hartstikke lieve meid en ik ben er van overtuigd dat je dat ook voor madeira bent alleen gaat het rijden nu niet helemaal lekker.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:14

Noor, dankjewel lieverd. :+:
Ik had vannacht al gedroomt, een bijrijdster en dat het super slecht ging. Dus vanmogen dacht ik: nee dit kan je niet dromen en dan uitkomen, dus ik ging er best ontspannen op.. Maar toen dit gezeur gebeurde.. Ik had zoiets van.. Oke ik ben er helemaal klaar mee. 1 voordeel levert Madeira me op, heb geen eetlust..

O: 1 boterham met kaas + boter
L: 1 boterham + boter + pindakaas, 2 cream crackers met pindakaas, 2 gebakken eieren
T: beetje yoghurt met vla
A: paar overfrietjes...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:13

Armaris, ja die calorieën verbruik ik ook wel, alleen de strijk vind ik niets aan :+ en mn moeder ook niet, dus die probeert het nu op mij af te schuiven...ben niet helemaal gek :+

Paulien :(:)

Hebben lekker pannenkoeken gegeten vanavond! smaakte best!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:28

Ik kwam ook weer even snel langs!
Heb vrijdag geprobeerd de dietiste te bellen..
Maar ze pakte niet op :(
Morgen nog maar een keertje proberen!
Heb vandaag zon 3 kwartier gewandeld, en heb mij vanochtend even gewogen.
Weeg op dit moment 84.5kg.. dit is +200 gr.
Morgen weer naar de sportschool, ff lekker sporten :)
Heb helaas maar een halfuurtje tijd, ben de laatste tijd erg druk met stage :Y)

Mijn planning voor morgen:
Ontbijt: 1 vk boterham met halvarine, en hagelslag, en een kopje thee met beetje suiker.
Tussendoor: Kopje koffie met beetje suiker en warme opgeklopte melk, en een stuk fruit.
Lunch: 3 vk boterhammen met halvarine, broodbeleg, en een glas melk.
Tussendoor: Kopje thee met beetje suiker en een snack a jack, daarna nog een stuk fruit.
Avondeten: Dat wordt aardappels, vlees, groente en zuivel. Wat precies allemaal is nog niet duidelijk!
Tussendoor: 2 glaasjes light drinken, en misschien 1 koekje.

Is dit nog te weinig??
Laat het maar even horen.

Ben wel trots op mijzelf dat ik eindelijk 's ochtends een boterham kan eten :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:08

Dit was het voor vandaag...te weinig ik weet het...

L: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: paar chocolade pepernoten, 1 koekje
D: 2,5 geroosterde bb met sandwichspread, kop tomatensoep

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:12

das idd niet veel suus. maar goed, we weten wat emoties met de eetlust van een mens doen zullen we maar zeggen.

ingrid, je kan toch zelf wel een binnen en buitenbandje wisselen?

ik weet niet wie het vroeg, maar bij spinning verbruik je tussen de 600 en 1000 kcal per uur, afhankelijk van inspanning, hartslag en ideale trainigszone.

vandaag slecht gegeten:
o: yoghurt met special k
t: banaan
l: 2 krentenbollen
t: stukje slagroomtaart
a: chinees

morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:20

Planning? Die was er vandaag niet. Paar plakjes mueslibrood gegeten, 2 mueslirepen, 1bb met pindakaas, MacChicken menu met sprite, stukje appeltaart (zonder suiker maar gemaakt met honing!), chocolademelk, kipvingers... Oh en een kiwi. :P En snoepjes in de auto. Vier uur in de auto gezeten, door Burger's Zoo gestrompeld en bij mijn broertje in een kleine kamer met 5 rokers gezeten... :\ Ben echt doodop. Ga vroeg naar bed.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:24

dat is geen ideale dag imre... maar goed, morgen een nieuwe week!
slaap lekker zometeen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:32

Armaris schreef:
Madeira_ schreef:

Meis, denk aub nog niet aan verkoop :n Geef jezelf en haar een kans, het probleem zit vaak in een klein hoekje ;) Wat ik zou doen is (en dat is enkel en alleen maar mijn mening ;) )om even niet op haar te rijden tot ze volledig gecheckt is.

Mag ik vragen wat je doet als ze bokt? Ga je er direct af als ze bokt of zit je het uit en stapt/draaft/gallopeert nog een rondje waarbij ze niets doet?

Sorry totaal over heen gelezen!
Nee, ik ga haar niet verkopen. Zeker niet! We gaan het nog wel even proberen hoor! :j
Maar als ze bokt probeer ik haar voorwaarts te houden. Meestal werkt dat wel goed, en als ze een rondje goed doet krijgt ze natuurlijk ook belongen met mijn stem/schouderklopje. Maar ja, laatst bleef ze maar bokken, ook als je je been aanlegt om door te stappen, dus vraag ik vaak iemand die haar even vast houdt om toch nog een rondje te lopen want ik mag niet opgeven..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:33

Morgen inderdaad nieuwe kansen meiden! :)

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 09:22

Madeira_ schreef:
Margriet, super dat de mensen het opvielen dat je zo bent afgevallen :D hoeveel ben je al kwijt? :)

Meiden ik wil wat vragen.. Ik kan Madeira elke dag naar buiten doen (zelf eruit halen) maar is het dan niet erg dat ze alleen staat? (Ze stond bij de vorige eigenaren altijd met paarden samen in een wei). Nu staat ze alleen maar in de stal.. Zou ze daarom ook wat vervelender kunnen doen? Ik weet het ook niet meer.. Maar ik wil graag alles proberen!

Geen idee hoeveel ik ben afgevallen. Ik heb al 8 maanden niet op de weegschaal gestaan. Oh nee in september woog ik 77 en dat was iets zwaarder dan ik normaal woog. Meestal rind de 73. Daarna nog een zware operatie gehad en goed op het eten gelet. Geen idee wat ik nu weeg. Hoop binnenkort weer eens op de weegschaal te gaan staan.

Ik heb mijn paard eerst ook als enig paard gehad terwijl ze bij de vorige eigenaar ook altijd met meerdere paarden stond. Heeft ze nooit moeilijk over gedaan. ik zie paarden graag veel buiten dus zou het zeker proberen

Afgelopen wekend een snoepweekend gehad. Vanaf vandaag weer wat beter opletten. Mijn man had tompucen meegenomen en gister had ik nog een verjaardag waar ik me niet echt in heb kunnen houden. Verder gister ook niet op de hometrainer gezeten. Vandaag mara weer wel doen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:14

Goedemorgen :wave:

madeira :(:)

Verder lees ik dat meer mensen een slecht weekend hebben gehad. Nou ik ook, dus hoef me niet enorm schuldig te voelen. Maar goed het eten van het afgelopen weekend vergeten we snel en dit is mijn planning van vandaag:
o: kadetje met kopfilet, glas chocolademelk light.
t: zakje druiven (net op :+ )
t: mineola ofzoiets
l: 4 vb met boter, 2 met 30+ kaas, 2 met kipfilet met tuinkruiden en schijven komkommer, misschien een cup a soup kip
t: Appel + 2 koekjes, meergranen volgens mij
d: aarappels, vlees en wortels. Weet nog niet helemaal wat het vlees gaat worden. Denk een tartaartje.
t: bakje yoghurt, met een kiwi.

Ik ben nog steeds ziek. Heb een koppijn waar je u tegen zegt.
Weet je wat ik ook vreemd vind? Iedereen hier op het werk blijft maar thuis terwijl ik hier al 3 weken ziek zit te zijn :?
het gaat hier inmijn ogen echt te makkelijk :o

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:18

SAKKIA, wat is mineola? :P
Maar ik snap wat je bedoelt. Ik blijf eigenlijk alleen thuis als mijn buik zo veel pijn doet door mijn maagband en steeds moet overgeven (niet dat ik dat meer kan, maar dat gebaar maak ik wel gewoon) of als ik koorts heb..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:22

Sakkia, dat is bij mn moeder ook zo op dr werk...mensen zijn om de haverklap ziek en mn moeder zit er net zolang tot ze ong. naar huis wordt gestuurd door collega's om nu echt even uit te gaan zieken omdat het echt niet meer gaat..

Angelique..nee,bandje wisselen is iets te technisch :+ eigenlijk heel slecht, I know, en als ik een beetje mn best doe lukt het plakken me vast wel, maar eigenlijk heb ik dat nog nooit zelf gedaan :=

Straks maar eens nieuwe batterijen in de weegschaal doen :j kan ik deze week weer es meedoen met WW :+
ben ook wel benieuwd wat de stand van zaken is, verwacht er niet al te veel van :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:32

Dat is een kruising tussen een manderijn en een sinaasappel :D :D
Heel erg lekker zijn die dingen.

Achik blijf pas thuis als ik mijn ene been niet meer voor de andere kan krijgen :n Dan moet ikecht wel heel erg ziek zijn. Nu ook zo met mjn collega, die was vorige week al de hele week ziek. Ik had verwacht dat ze er nu wel weer zou zijn, maar ze is er niet. Ik kan dus al haar werk over gaan nemen, en daar ben ik ook mede voor. maar ik heb er zelf de tijd en de puf gewoon even niet voor :n

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:48

Ik ben ook een die meestal wel doorzet. maar als je dan een collega hebt die bij een scheet dwars voor de kont al een week ziek thuis zit denk ik ok wel eens. Ben ik nu zo'n doorzetter of zijn de anderen zo gemakkelijk.
Ok met mijn gebroken been kon ik gewoon niet werken maar sinds ik met fysio ben begonnen werk ik ook weer 2 ochtenden. Ok nog maar eentje gewerkt en eigenlijk alleen maar mails doorgelezen maar ik ben er gelukkig weer.
Beterschap Sakkia

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:07

weegschaal nog altijd 74 bah ik haat plateaus

o: thee
m: geen idee
a: geen idee

ben vrij ziek wat er in gaat, gaat erin :P

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:43

Ik voel me poedersuiker
Ik heb de dietiste gebeld, maar moest een doorverwijskaart hebben.
Prima, dan bel ik de huisarts, en ja hoor.. die is natuurlijk met vakantie :(
Het is ook altijd wat!!! -:(-
Ik heb mijn streep je slank boekje van de Margriet vol, en wil dus graag een nieuwe, dus vanmiddag het dorp maar even afstruinen!
Ik probeer het volgende week maandag nog 1x om de huisarts aan de telefoon te krijgen, en als het dan niet lukt, dan probeer ik het zelf wel weer!!
Ik voel echt gewoon niet fijn..;(
Ik ga vanaf nu weer netjes op letten wat ik eet, en elke dag een halfuurtje bewegen, en dan moet je uiteindelijk toch op een gewicht komen dat bij je past lijkt mij toch?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:45

Wat is er dan precies met je El_len, waardoor je je zo slecht voelt?