Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madeira_ schreef:Armaris, binnenkort komt de tandarts, hoefsmit, haar zadel is gemaakt voor haar en mij, haar hoofdstel zit goed, haar rug word binnenkort ook gecontroleerd.
Noor, ik verkoop haar pas als het over 1 jaar ofzo geen verbetering is. Ik ga er pas op als ik les heb, moet eerst vertrouwen krijgen.
Armaris schreef:Madeira_ schreef:Armaris, binnenkort komt de tandarts, hoefsmit, haar zadel is gemaakt voor haar en mij, haar hoofdstel zit goed, haar rug word binnenkort ook gecontroleerd.
Noor, ik verkoop haar pas als het over 1 jaar ofzo geen verbetering is. Ik ga er pas op als ik les heb, moet eerst vertrouwen krijgen.
Meis, denk aub nog niet aan verkoopGeef jezelf en haar een kans, het probleem zit vaak in een klein hoekje
Wat ik zou doen is (en dat is enkel en alleen maar mijn mening
)om even niet op haar te rijden tot ze volledig gecheckt is.
Mag ik vragen wat je doet als ze bokt? Ga je er direct af als ze bokt of zit je het uit en stapt/draaft/gallopeert nog een rondje waarbij ze niets doet?
Madeira_ schreef:Margriet, super dat de mensen het opvielen dat je zo bent afgevallenhoeveel ben je al kwijt?
Meiden ik wil wat vragen.. Ik kan Madeira elke dag naar buiten doen (zelf eruit halen) maar is het dan niet erg dat ze alleen staat? (Ze stond bij de vorige eigenaren altijd met paarden samen in een wei). Nu staat ze alleen maar in de stal.. Zou ze daarom ook wat vervelender kunnen doen? Ik weet het ook niet meer.. Maar ik wil graag alles proberen!