Niet persé afvallen, als ik meer spiermassa krijg en daardoor op hetzelfde gewicht blijf maakt het niet uit. Maar ik wil wel proberen dat buikje iets strakker te krijgen en dat wil niet alleen maar met sporten.
En ik wil graag dat mijn eetpatroon gewoon weer wat gezonder wordt, want wat ik nu wel niet allemaal in een week weg werk, is echt niet gezond meer.
Zeker niet in combinatie met m'n te hoge cholesterolgehalte.
Haha, ik weet niet of ik een foto daarvan heb. Maar moet nu eerst trainen. Ben rond half 10 ofzo weer terug, als ik dan nog puf heb om te computeren zal ik wel even zoeken.
heb buikgriep dus alles wat ik eet komt er in no-time uit. O: 1 boterham met jam L: idem als ontbijt T: eierkoek met moeite naar binnen gewerkt A: is mam nu mee bezig T: ?
O: 2 sneedjes brood met mager vlees en fruitsap T: graanreepje met chocola L: halve sinterklaaskoek, chocomelk en fruitsap (kregen we in voeding in school), mandarijn T: graanreepje met chocola T: 2 sneedjes brood met mager vlees A: word pizza
O: magere yoghurt met fruit'n fibre t: wasa cracker met filet americain L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain t: - D: zelfgemaakt aardappelpuree met broccoli en een zalm uit de oven met een reepje ontbijtspek in honing-mosterdsaus t: klein blokje chocoladeletter
Oh my god ga in hemelsnaam niet lijnen Jaduuh! Ik doe een moord voor dat buikje. In mijn ogen is het gewoon vel Als je dat niet had dan kon je niet rechtop staan denk ik
@Jaduuh: In mijn ogen is er echt helemaal niks mis met jouw 'buikje', idd gewoon vel. Ik zou er ook wat voor over hebben om zo'n buikje te hebben haha, maar gezond eten is natuurlijk altijd goed
@Denice: ik vind jouw streef heel goed!
Vanochtend naar de huisarts geweest, had van de week een paar keer dat m'n handen blauw werden (een keer echt helemaal vingertopjes tot pols), zonder echte reden. De conclusie is winterhanden. Dan hebben je bloedvaten eeen soort spasme waardoor ze samentrekken en de bloedtoevoer naar je handen afremmem/afsnijden. Je handen verkleuren dan en worden heel koud en gaan vaak ook een beetje pijn doen/raar aanvoelen. Alleen dat het blauw wordt komt niet vaak voor, dus als het een keer blauw is als ik thuis ben moet ik gelijk ff langs de dokter Ben blij dat ik weet wat het is, maar niet zo blij dat je er niks aan kan doen. Maarja, liever dit dan een hartprobleem ofzo.
Vreemde dag gehad: O: light jam T: fruit, eierkoek met jam L: wb kipfilet, wb slankie T: eierkoek T: ontbijtkoek D: pizza T: handje chips T: ijsje Was naar een verjaardag. Echt zo'n meidenavond: filmpje, pizza, lekker kletsen. Had geen zin om me te veel in te houden.