Hele dag was vrij netjes, tot ik met avondeten ietst te veel lekkere lasagna nam

Maar met shoppen een rokje en topje maat s gescoord

Syl: gefeli!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Syl; zou jij ook niet je kcal wat meer gaan opvoeren?
Maethoriel schreef:Het probleem is dat ik geen pauze heb, maar tussendoor loop te snaaien
Er waren een paar verpakkingen kapot, die leggen we dan neer bij de kassa, en tsja, daar loop je dan langs en dan kun je wel raden hoe het gaat
Zaterdagen zijn ook altijd zwaar: 3 pauze's, iedereen eet lekker snoepjes die we verkopen
Ik ga gewoon zorgen dat ik zelf heel veel lekker fruit enzo bij me heb
Kan iemand trouwens op die site uitrekenen wat mijn onderhoud is?
Ik vul alles goed in: gewicht 66, lengte 1,69, leeftijd 19, en activiteitenniveau 1,375. Als ik dat invul, krijg ik 'Acitiviteit moet tussen 1 en 5 liggen'
BMR krijg ik wel, dat is 1504
Jaduuh schreef:[edit]
Tuurlijk knabbelgirl; welkom! Mag ik vragen naar je lengte en gewicht?
Spetterlover schreef:Maethoriel schreef:Het probleem is dat ik geen pauze heb, maar tussendoor loop te snaaien
Er waren een paar verpakkingen kapot, die leggen we dan neer bij de kassa, en tsja, daar loop je dan langs en dan kun je wel raden hoe het gaat
Zaterdagen zijn ook altijd zwaar: 3 pauze's, iedereen eet lekker snoepjes die we verkopen
Ik ga gewoon zorgen dat ik zelf heel veel lekker fruit enzo bij me heb
Kan iemand trouwens op die site uitrekenen wat mijn onderhoud is?
Ik vul alles goed in: gewicht 66, lengte 1,69, leeftijd 19, en activiteitenniveau 1,375. Als ik dat invul, krijg ik 'Acitiviteit moet tussen 1 en 5 liggen'
BMR krijg ik wel, dat is 1504
Je moet gewoon hele getallen invoeren, hij berekent het dan automatisch
Myra schreef:
Ohjee..
Maethoriel schreef:Ah, dit blondje snapt 'm eindelijk
Ik heb een BMR van 1504 en dus met activiteit nodig 2068
Ik probeer nu iedere dag tussen de 1300- 1500 te zitten, afhankelijk van hoeveel ik die dag beweeg