Omdat ik te lui ben om te werken, ik houd niet van werken En daarnaast.. vind ik dat werk niet echt leuk. Hele dag mensen wassen enzo LEUK! Hahaha NOT Maar ja, ik moest werk zoeken van m'n ouders (en dan ben je 21 ) omdat ik bij mijn huidige baan nauwelijks werk heb.
LJ, ga bij de kiosk op het station werken, is veel leuker Moet je ook wel vroeg op af en toe, maar het is heel erg afwisselend. Je runt er je eigen toko bij wijze van spreken, je staat grotendeels alleen enzo
Aaah jammer dat je het niet leuk vind, kan het me ook goed voorstellen inderdaad. Maar misschien valt het allemaal nog wel mee? Ik vind het trouwens ook niet gek dat je ouders je 'verplichten' werk te zoeken, denk dat mijn moeder dat ook zou doen als ik dat zelf niet deed. Heb nu op zich wel goed werk, hoewel ik dat oberen nog niet zo zie zitten. Ik liet gisteren gewoon al een dienblad met lege kopjes uit mijn handen vallen
Annetje: Ik hoop voor je dat dit de enige keer is dat je iets laat vallen. Ik zit me te vervelen heb geen les al de halve dag niet maar goed maar heb gelukkig wel me taxi kunnen regelen om kwart voor drie
Weet iemand hoe er in g.dsnaam 720 kcal in een maaltijdsalade kunnen zitten? Ik snap dat namelijk niet. Sla, kipfilet & mango.. waar komen die kcal dan vandaan?
Van de saus misschien en ja ik vindt het ook vaag pak ik zo'n salade 750 calo pak ik een andere maaltijd laten we zeggen lasange maar 400 echt te vreemd weet trouwens nooi hoe ze dat precies berekenen
Dressing kan wel meer zijn, maar mango heeft ook veel kcal geloof ik!
Vossie: ik zal wel vaker iets laten vallen vrees ik ben nogal onhandig en lomp aangelegd en alles moet volgens regeltjes enzo en dat maakt het nog moeilijker.
Heb net mijn dagje uitgerekend, zit nu al over de 1000kcal zónder avondeten Ik ga lekkuuuur de laatste twee dagen!
An, niet getreurd ik ga ook weer lekker de laatste 2 daagjes het ging juist zo goed in het weekend een halve kilo er af en nu weer 1 kilo er aan. Vandaag ook alweer de nodige choco op. Mango zit volgens mij in een hele 160 per 100g weet ik niet hoor dus even een aanpassing van de planning hier. O: drinkontbijt T: sultana en in de pauze nog een dove L: boterhammen met jam T: m&ms (schaam) A:soep met pistoletje T: aardbeitjes
Ik doe het ook allemaal zelf moet me gewoon beter beheersen. (dom k#t wijf)
Ik ga nu juli en augustes bijna elke dag werken in De Herberg. Elke dienst moeten we beginnen met het sanitair-gebouw poetsen, dat is niet erg en lekker makkelijk. Daarna moeten we gewoon dienst doen als koffiemevrouw, frietbakster, broodjesbelegster en bediende. Onze diensten zijn van 9.00-12.00 en 17.00-21.30 uur in het laagseizoen en bij drukte van 9.00-17.00 en 17.00-0.00 uur. Ook best lang dus, netekent ook veel centjes verdienen en daar doe ik het voor! Wil volgend jaar mijn rijbewijs.
Vossie: Ja dat heb ik ook altijd. Ik weet goed dat het mijn eigen schuld is, maar ik kan het toch niet laten om iets te vreten wat veel te ongezond is en teveel kcal bevat Stom is dat... De ene dag gaat het perfect, de andere dag wil ik alleen maar meer en meer en meer en nog meer...
dat van meer en meer dat heb ik niet ik heb juist dat ik dan extra wil gaan balansen maar dat lukt dan toch nooit. oja voor de mensen die denken ik was vroeger (vossieman) en deze naam heb ik gekozen omdat ik mezelf klein vindt.
Ik bedoel dus op een vreetdag dat ik dan veel wil gaan eten en geen stopknop meer kan vinden.
Waarom wilde je geen vossieman meer heten eigenlijk? ennuuh... heb je bewust die fouten in je onderschrift zitten? lees het elke keer en begin me eraan te ergeren *hint*hint*
o: appel en verse jus d'orange t: banaan L: 2 vb achterham en komkommer t: appel en optimel A: aardappel,jus,kipfilet, boontjes en rauwkost t: iets van fruit (denk druiven of sinaasappel)
Verder vandaag een uur paardgereden en ongeveer een uur bezig geweest met de stal en de bak.