Nikki, sorry, had nog niet alles bijgelezen, maar wilde je nog even welkom heten! Ik vind dat je een realistische doel hebt, je hebt nu al een gezond gewicht maar als jij je beter voelt met paar kilo lichter (en dan alsnog op gezond gewicht zit) niets mis mee
De oplader van mijn flaptop was kapoet dus heb twee weken zonder gezeten... Die twee weken waren kwa eten ook niet om over naar huis te schrijven dus vanaf nu weer beterschap
Ik ben uiteindelijk niet geweest. Had het zo druk, dat het er een beetje bij in is geschoten. Misschien dat ik vandaag ffies ga Moet namelijk ook nog een singel hebben... Maar jij bent goed geslaagd zo te zien Sizzy
Het was niet eens heel erg druk. Was er al lang niet geweest, maar vroeger was het echt een grote graaibende. Blij dat ik idd een rijbroek (betaalbare!!) heb kunnen vinden, de meeste broeken zijn echt zo duur, echt niet grappig meer
OWwwwwwww lekker Sizzy Ik ga zo naar Zumba, en denk dat ik erna eventjes doorrijdt naar hypodrama... Weet jij of ze die singels weer hebben voor een tientje?
OW das ook niet duur Normaal waren die altijd een tientje, jammer dat dat neit meer zo is. Maar moet voor die dikbil van mij nog eventjes een singel voor erbij. De gewone standaard singel vind ie niet zo fijn, en ik heb wel een neoprene maar die heeft toch wel zn beste tijd gehad geloof ik...
PFff zit echt half te slapen achter de pc. Voor t eerst (onverwacht) bij vriendje blijven slapen. Ik kan toch niet zo goed slapen met een arm om me heen geloof ik, ik kan echt niet stil liggen in bed
Ik ben al in Roosendaal geweest, even Ruby geknufd enzo! 28 november komt ze hier naar toe
Nu even lunchen! En vanmiddag hélemaal niets, lekker op de bank hangen met filmpje en borduurwerk, alleen misschien nog even langs de juwelier om mn verjaardagscadeautje te bestellen (hanger bijpassend bij de ring die ik heb gehad voor m'n afstuderen )
Hoe oud is Ruby nu Ingrid? Lekker hoor middagje niets doen Vanavond nog plannen?
mm, gezellig dat je bij je vriendje bent blijven slapen
Ik ben deze week in t huis van m'n ouders... Pff kwam ik vannacht om half2 thuis hier van oppassen.. wilde die kleine poes spelen, daarna nog aandacht vragen toen ik in mn bed lag en spinnen zeg pfff Leuk zo'n poes
Vanmorgen niets uitgevoerd... Zo even paard van een vriendin rijden en mn eigen knol longeren en moet nog kadootje halen voor kind waar ik werk...
He gets ingrid, hopelijk ben je inmiddels al over je dipmoment heen? heerlijk lekker niets doen!!
Ik kom net terug van shoppen, 4 uur in de IKEA rondgelopen, haleluja, dat nooit weer maar wel banken besteld, wat dingen gekocht en gekeken welke kasten en tafels we willen hebben. Die gaan we over paar weken dan meteen ophalen
Bij de Leen Bakker nog super leuke kandelaar gekocht en een enorme lange vaas met zo'n smalle tuit.