[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Phant0m

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:07

oh vertel.. wat heb je allemaal gekocht ??

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:12

Een donkerblauwe spijkerbroek (skinny), donkergrijze, gladde katoenen broek (skinny), wit blouse met zwart ruitje, grijs vestje, donkergrijs shirtje, wijduitlopend

:o

:7

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:15

zozo jij hebt lekker geshopt !
pff ik heb daar voorlopig geen geld voor helaas...

ben vandaag wel naar de kapper geweest om mn haartjes te verfen.. dat doet een vrouw ook best goed ;)

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:27

meiden ik ga mn bedje in...
ik verveel me zo erg dat ik het helemaal beu ben !

fijn weekend allemaal :wave:

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:32

Das vroeg Phantom, lekker hoor! Slaap lekker :)

Kapper doet een vrouw idd ook altijd goed!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:38

ik heb de nieuwe theesmaken van pickwick gehad, de fruitwelness... echte aanraders :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 23:49

:wave: Wen zit bij vriendin in elst :D Hele weg zitten salmiak snoepjes eten uit verveling := En we zitten nu in ernstig dilemma of we nog uitgaan of niet :))

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:27

Vandaag was slechte dag :') Namelijk zelfgemaakte hamburger met klein beetje patat *lees 10 :+
Maar heb de afgelopen drie dagen nauwelijks iets gegeten, dus zo erg zal het niet zijn.
EN IK HEB EEN KITTEN! Pouco Preto, 6 a 7 maandjes en helemaal zwart :D Een mannatje trouwens :D !! Ben zoo blij :))

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 08:29

Goedemorgen,

Deze week lekker huis voor mij alleen, mijn ouders zittten namelijk in oostenrijk en ze vonden dat ik het niet kon maken om vrij van school te nemen vindt het wel jammer dat ik niet kan skien ach ja volgend jaar weer. Zo lekker naar de sportschool en daarna boodschapjes doen en dan zie ik wel verder wat de dag me brengt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:49

Sizzy schreef:
Dagplanning vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 bb met filet americain en gekookt eitje, kopje toscaanse tomatensoep
t: 2 bb met filet americain
D: pasta met rode saus, gehakt en groenten met wat parmezaanse kaas
t: een zelfgemaakte muffin :Y)
t: 1 alcoholische versnapering :P

Dit was het gisteren.

Vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: - (laat ontbeten
L: 2 geroosterde bb met filet americain
t: 1 bb met filet americian oid
D: tapas eten (expres dus overdag wat minder gegegeten)

Ik ga richting stal :wave:

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:20

Hay!

Zo, heb ik hier ff een offday zeg, niet normaal := zwaar chaggo, kreeg een lekke band, laat alles uit mn handen vallen en pfffff alles gaat gewoon mis :+
PMS viert hoogtij hier :+

Maar goed, lekker rustig aan maar dan vandaag, gaat vanzelf weer over :+

Dag vandaag:
O: 2 bb chocopasta
T: appel
L: 2 bb filet americain, 1 bb kaas
T: plakje ontbijtkoek
D: ??
T: waars. wel iets lekkers bij vriendinnetje

Vanavond even naar vriendin van me, die is terug na 7 maanden Australië.
Gister ook echt nog zoiets lekkers gegeten, stokbrood met beetje pesto, mozzarella en serranoham en dan in de oven...hmmm!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 14:59

Goedemiddag dames, lang niet geweest hier :wave:

sokje,heerlijk zeg die korting!
wendy, dikke hug :(:) Mannen toch!
katia, fijn zeg dat je tentamen goed ging, is het nou voorbij of heb je er nog?
ba, vervelend zeg een lekkage, hebben ze het nu gemaakt? heb er over gelezen geloof ik
sizzy, leuke kleertjes zeg! ga straks ook even richting stad, ze verkopen truien voor 5euro per stuk :)

Normaal ging ik dit weekend op weekend met andere slechthorenden/doven(ben het nl zelf ;) ) maar heb me laten gaan door die k*tklasgenoten, jammer want ze hebben mijn weekend verpest maar toch, kon het écht niet opbrengen. :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:45

Nee dinsdag statestieken :=

Morgen gaan we weer super gezond eten
O: krakot met kipfilet
M: Soep
A: geen idee
T: niks
Drank: water en thee

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 19:55

:wave:
Vandaag bij de mac geweest := En wezen winkelen, 2 skinny's gekocht (maat xl :+ ) maar wel hele leuke :j Had nog nooit zo'n broek := Vanavond stappen :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 19:57

Wendy15 schreef:
:wave:
Vandaag bij de mac geweest := En wezen winkelen, 2 skinny's gekocht (maat xl :+ ) maar wel hele leuke :j Had nog nooit zo'n broek := Vanavond stappen :P

ik ook! een big mac

Ik vind skinnys super heb dunne benen dus heb geluk, dat met pumps eronder en gaan :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 20:16

ik heb gister in de opruiming een replay-jeans van 140 euro voor 35 euro gekocht (helft v/d helft) :D

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 22:09

En ik heb een t-shirt maatje S kunnen kopen *\o/*

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 22:26

Ik heb in een restaurant gegeten (hazepeper met rode kool), geen gebak gehad bij mijn moeder, ook geen voorgerecht, en als toetje heb ik meegegeten van een kaasplankje en een paar hapjes sinaasappelijs. Morgen de tweede verjaardag, zal me ook daar proberen in te houden. Denk wel dat het MacDonalds wordt op de terugweg (vanuit Nijmegen naar Groningen)...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:11

Ik heb hele brede heupen :+ Maar deze staat op zich wel tof :j En mag hele leuke schoenen van vriendin erbij aan :D Gaan zo stappen :D :))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:11

Moet je ook maar foto van nemen, samen met je jasje!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:19

Haha jasje is hier niet, zit nu in elst en gaan zo stappen in veenendaal :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:32

paulien, paardjes lekker naar buiten is altijd het streven. als madeira gewend is buiten te staan en ze staat nu de hele tijd in de stal, zal ze wel barsten van de energie! noob staat tegenwoordig ook alleen in de paddock, want hij mept iedereen eruit :(
minder gezellig dat ie zo weinig sociale contacten heeft, maar dat moet dan maar. hij kan lekker rollen en af en toe doet ik ff 5 minuten gek en loopt ie te gillen als een merrie en bokt ie de hele boel bij elkaar :+
heerlijk dat ie op dat moment gewoon paard kan zijn. :j

zo, er is even flink geshopt! ik hou me bij de afspraak dat ik niet eerder ga shoppen dan dat ik ben afgevallen...

vrijdagavond bij de kiloknallers geweest. daar werd eerst een bodyscan gemaakt. daaruit bleek dat ik 4,7 kg overgewicht heb.. nou ja... overgewicht? te zwaar voor het mooie. Ik woog daar 70,9 kg en zou dus terug moeten naar 66,2 kg. Dit is gebaseerd op lengte, gewicht, leeftijd, vetpercentage, spierpercentage en bewegingspatroon. Vanaf 4 kg overgewicht mag je het programma in, maar toch werd het me afgeraden. Ik zit zo hoog in mijn spierpercentage met 29 procent en gebruik dat ook maximaal (110 procent op de benen, 101 op de armen, 97 op de corps) dat ze verwachten dat ik door sporten binnen 2 maanden dat gewicht ga verliezen.
Heb wel afgesproken dat ik over 2 weken weer een scan krijg en spreek met de voedingsconsulente, zodat zij ook nog mijn eetpatroon onder de loep kan nemen. Vind ik fijn, zo'n stok achter de deur! :j
Na de scan en het gesprek heb ik 8 minuten gesport op de ROM. Dit is een apparaat waarop je 4 minuten werkt aan je bovenlijf en 4 minuten aan je onderlijf. Je traint op het snijvlak van souplesse, conditie (cardio) en spier. Na het trainen voelde ik me wat lichtjes in mijn hoofd en toen ik thuis kwam ben ik even vol over mijn nek gegaan :+ dat is me nog nooit gebeurt, ook niet toen ik nog fanatiek hardloper was, kan je nagaan wat dat apparaat met een mens doet...
Bedoeling is nu dat ik 3x pw ga ROM-men en daarnaast 3x per week aan de lessen meedoe die ik gewoon leuk vind. Dat ROM-men doe ik dus gewoon voor of na (denk na) een groepsles.
Wel is aangeraden vooral de spierstimulerende lessen te doen en de lessen die een groot beroep doen op de conditie. Aerobic is dus leuk, maar schiet voor mij niet op. Bodypump. spinning, crew class, steps etc zijn beter.

imre, ik moet vanmiddag naar een verjaardag. ik hou me erg in, eet er niets, want gisteren op jumping ook een bar slechte dag gehad...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:43

dit staat trouwens op de website van de sportschool over de ROM:

ROM betekent Range Of Motion (bewegingsuitslag). De ROM is een trainingsmachine die ervoor zorgt dat je in 8 minuten dezelfde training krijgt die 90 minuten conditie/kracht en rektraining doet.

De ROM biedt een boven- en onderlichaamtraining (ieder 4 minuten). ROM is gebaseerd op de volgende uitgangspunten:
- ROM gebruikt zoveel mogelijk spieren, hoe meer spierverbruik hoe hoger de kcal verbranding
- ROM gebruikt je spieren over hun hele lengte, dit zorgt voor de hoge verbranding en je blijft lenig
- ROM zorgt ervoor dat je tijdens de training constante spanning op je spieren houdt, geen uitrustmomenten dus
- de weerstand in de machine past zich constant aan aan de kracht en inspanning die de sporter levert. Hierdoor kun je constant veilig met maximale spierkracht trainen voor een optimaal rendement zonder dat je je blesseert.
- doordat je constant veel kracht levert, wordt je niet alleen sterker maar krijg je ook een beter figuur; ROM geeft de resultaten van een fitnesstraining.
- je gebruikt tijdens en na 8 minuten training op de ROM in totaal net zo veel zuurstof als een uur joggen, zodat ook je conditie aanzienlijk verbetert; ROM geeft de resultaten van een cardiofitness training.
- door de manier van trainen op 8 minuten zeer hoge intensiteit, bouw je als het ware een energieschuld op. In de 24 uur na de ROM-training levert je dat nog eens een extra calorieverbruik op van ongeveer 1000 kcal.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:48

Hoe ziet dat apparaat er dan uit Angelique?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:51

goedemorgen!

Ok, klinkt op zich best goed Angelique :j Zeker die ROM :) en ze hebben je wel goed advies gegeven dan, fijn ook dat ze je wel begeleiding geven bij je eten!

Wendy nieuwe skinny's :D leuk! daar waag ik me niet aan (als ik ze al zou kunnen vinden in mijn lengte :+ ) voor skinny's heb ik absoluut het slechte figuur :+
Wel lekker gestapt?

Was gister bij vriendinnetje, was erg gezellig :j alleen paar toastjes filet americain op, dus valt op zich nog mee :)
Straks eerst naar de sportschool (als iedereen es een beetje wakker wordt :+ )
en daarna lekker lazy sunday!