Appel eet ik wel na het sporten met de Biogarde en banaan

Ik ken ook niet dat soort filmpjes op i-net hoor..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kir_Ples schreef:Nou ik ga wel even rond kijken op google.
StillSilence schreef:Kir_Ples schreef:Nou ik ga wel even rond kijken op google.
Succes!
Zo, ik ga even huiswerken, een appeltje klaarmaken en dan de afvallers xxl kijken!
Kir_Ples schreef:
ukje schreef:nienke ik weet niet of je al planning hier neer had gezet. maar ik ben wel nieuwsgierig naar jouw dag planning want het is nogal een verschil of je 1300 kcal op een gezonde manier tot je neemt of op een ongezonde manier.
Nienke_ schreef:Hoi Juval!
Heel veel succes hoor en we hopen dat we wat voor je kunnen betekenen!
Ik heb vandaag gegeten......
O- 200 gram biogarde, plak ontbijtkoek en 2 koffie
T- plakje ontbijtkoek en 3 koffie
T- dropjes![]()
L- 4 crackers met slankelijn-ham, tomaat, komkommer en rucola
T- 2 koffie en een speculaasje
Planning voor de rest van de dag:
D- penne met zelfgemaakte tomatensaus (gezeefde tomaten, gehakt, champignons, oesterzwammen, soepgroente ui, wittewijn, kippenbouillon, rauwkost
T- koffie met.......
Totaal: ongeveer 1325 kcal tot na het diner .
lana_te schreef:ik denk dat ik in je onderschrift sta kir
Tayga schreef:Heej allemaal,
zou ik ook mee mogen kletsenIk ben Els Marie, 20 jaar. Ik ben vorig voorjaar 15 kilo afgevallen door te stoppen met frisdrank en snoep. Heb hier toen het een en ander gelezen en at ongeveer 1700/1800 kcal per dag.
Nou ben ik heel tevreden met mijn huidige gewicht (ongeveer 70 bij 1.74m). Maar ik heb enorme moeite om me te gedragenIk heb echt vreselijke snaaidagen en ben bang dat het binnekort uit de hand gaat lopen en de snaaidagen weer de overhand nemen. Dus ik wil graag proberen gewoon dagelijks gezond rond de 2000/2200 kcal te gaan zitten, anders ga ik nog meer afvallen. Hopelijk is hier posten wat meer een stok achter de deur als in mijn eigen schriftje
![]()
![]()
Vandaag:
o - 0.7 liter yoghurt + 2 x weetabix
t - 2 x snack a jack + appel
l - 3 x brood + halvarine + ham
t - 0.3 liter yoghurt + 1 x weetabix
A - 2 borden boerenkool![]()
en vanavond komt daar waarschijnlijk nog yoghurt en een sinaasappel bij!