Oh dankje, ik vind hem ook wel leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humphrey schreef:Lekker pittig Henzzz! Staat je goed!
Leuke foto LJ. Jullie zijn leuk samen.
Humphrey schreef:Klinkt heel logisch Gemma.
LittleAnn schreef:Hahahahah die Seg, ben heeeel benieuwd of ik al verschil zie! Moet ie nog 20 kilo? Blijft niks van die jongen over
Over leuke mannen gesproken....
LA heeft een date donderdagMaar ja, wat moet je nou in g*dsnaam gaan doen op hemelvaartsdag?? iemand ideeeen?
ladyjoy schreef:Mijn planning:
O: muesli met Sojamelk
L: 2 crossaintjes
T: appel
T: 4 volk. cracottes, 2 plakjes kipfilet
A: aardappelen, snijbonen & burger
T: 2 Digestive Original koekjes
Beweging: half uur fietsen (hometrainer), half uurtje lopen (naar OV en terug), uur paardrijden (als het droog is).
LittleAnn schreef:Hahah sizzy ja gezellig hardlopenhet zal wel filmpje kijken worden, bioscoop misschien en een salsalesje natuurlijk
ladyjoy schreef:LittleAnn schreef:Hahah sizzy ja gezellig hardlopenhet zal wel filmpje kijken worden, bioscoop misschien en een salsalesje natuurlijk
En misschien nog meer..
ladyjoy schreef:LittleAnn schreef:Hahah sizzy ja gezellig hardlopenhet zal wel filmpje kijken worden, bioscoop misschien en een salsalesje natuurlijk
En misschien nog meer..
Lieke schreef:hadas schreef:en die echt bijna niks eten op een dag! dat is gewoon gevaarlijk dat meiden op een leeftijd van 14 2 maaltijden op een dag eten.
Als je het topic daadwerkelijk had gelezen had je gezien dat niemand op die manier lijnt. Iedereen eet minimaal 3 maaltijden en tussendoortjes. Bovendien is vrijwel iedereen boven de 17/18 volgens mij.
Maar waarom zou je niet een paar kilo kwijt mogen als je er ontevreden mee bent, je kunt er mi beter nu mee beginnen dan dat je straks veel overgewicht hebt.