Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rijoyco schreef:vertel dan!!!! toeeeeeee
Citaat:Vanaf donderdag 18 oktober hebben wekelijks een andere burger in het assortiment. Dit gaat net als in voorgaande acties, met drie verschillende burgers, in 6 weken, om en om.
Jaimyliefje schreef:ik vind het echt zo'n "hoppa en daar weer een volledige koe door de gehakt molen"-zaak
gadsie gadsie xD
Flying_Angel schreef:Oeh straks weer bij de mac werken, en dan zie ik al dat lekkere eten
Morgen ga ik naar de mac om te etenJammiee
MevrouwtJ schreef:Ik vind het lekker! Maar je ziet me daar zeker niet wekelijks. 1 x in de 2 maanden? Veel te ongezond anders
.
Sven002 schreef:Lotteke ik ben blij dat je helemaal happy bent met je werkplek, en dat je reclame voor de mc wilt maken.
En nu eenmaal de actie is begonnen mag je natuurlijk zeggen welke broodjes wanneer en komen en wat het is maar zoals je de 15e al over de patoto's speculeerde zou ik daar wat voorzichtig mee zijn!
Wij hangen ook voor het personeel memo's op het bord over het verspreiden van informatie over de mac.. Klinkt stom maar ze zijn er niet altijd gedient van!
lotteke schreef:MevrouwtJ schreef:Ik vind het lekker! Maar je ziet me daar zeker niet wekelijks. 1 x in de 2 maanden? Veel te ongezond anders
.
tonijn salade, side salad, griekse salade groenteburger fish file..
allemaal nie zo vet hoor![]()
mij zie je dr trouwens wel wekelijks..maar ja..das omdak dr werk.