Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:15

dat gaat vast helemaal goed komen! Lachen Succes!!

Wij eten morgen chinees.. fijn Scheve mond
Dus heb eventjes uitgepluist wat ik het beste kan nemen, dus wat de minste punten zijn.. en dat wordt dus Tjap Tjoy (groenten) & Foe Yong Hai (ei + tomatensaus)
Vind het wel lekker, maar het allerlekkerste zijn die gebakken bananen.. maar geloof dat ik die beter achterwege kan laten Haha!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:47

Ik sluit me hier ook aan. Der moet bij ook echt wat af.
Ben pas weer begonnen met het slikken van de pil en sindsdien volgens mij dikker geworden. Qua gewicht ben ik nog geen kilo gegroeit, maar heb nu echt een buikje en op m'n heupen zit teveel vet.
Ik probeer nu zoveel gezond te eten, niet te snoepen (dat lukt niet echt) en veel water te drinken.
En eind van de maand weer stoppen met die pil, rotzooi!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 08:42

Af en toe een beetje snoepen moet kunnen, je moet het alleen proberen met mate te doen.. en ja, dat is moeilijk Bloos
Ik ben sinds ik de pil slik ook wel veel aangekomen, voor ik 'm slikte kon ik gewoon eten wat ik wilde, nu dus niet meer Scheve mond
Of dat nou door de pil komt, of iets anders weet ik eigelijk niet.
Welke pil slik je, Kimble?

Verder heb ik me gisteren netjes aan m'n puntjes gehouden Hyper! en vanochtend gaf de weegschaal 58,5 aan Haha! Haha!
kan mezelf niet herinneren wanneer ik voor het laatst op dat gewicht gezeten heb, dus ben er erg blij mee!

Hoe gaat het bij jullie?

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:58

Gaat goed mazzel-meid! Ik kon eerst ook alles eten totdat ik aan de pil ging. wat een poedersuiker zijn het toch Boos!
Ik ben er eerst een maand mee gestopt toen viel ik ook veel sneller af met minder moeite, en ik was veel vrolijker enzo. Maja er ik ben nu wel weer aan de pil.

Mijn weegschaal gaf vanmorgen 54 aan. Kan me ook niet herinneren wanneer ik dat voor eht laatst woog! ik heb vlak voor ik aan de pil ging 56 gewogen.
Ik heb eergister weer een vreetbui gehad Boos! en ik kreeg er veel energie van al dat eten! toen heb ik me maar helemaal in het zweet gewerkt op mn stepper Haha!
En gister weer eens buikspieroefingen gedaan. k heb nu pijn in mn buikspieren voor de eerste keer. heb ze eens op een andere manier gedaan en dat werkt dus blijkbaar veel beter.
Ik deed eerst met zo'n beugel en bankje dat was vermoeiend maar geen spierpijn.
Nu heb ik een boek en doe ik op een matje crunches en dat werkt veel beter dus!

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 10:06

weer een kilo eraf,weeg nu 62, is alweer 7 kilo minder

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 13:02

Bij jou gaat het ook super dan Poison!! OK dan!

En Bij Diana ook al Ja

Ga zo door allemaal Knipoog
Geeft wel een lekker gevoel he, als het zo lekker gaat Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:54

Mazzel-meid schreef:
dat gaat vast helemaal goed komen! Lachen Succes!!

Wij eten morgen chinees.. fijn Scheve mond
Dus heb eventjes uitgepluist wat ik het beste kan nemen, dus wat de minste punten zijn.. en dat wordt dus Tjap Tjoy (groenten) & Foe Yong Hai (ei + tomatensaus)
Vind het wel lekker, maar het allerlekkerste zijn die gebakken bananen.. maar geloof dat ik die beter achterwege kan laten Haha!

Ik heb gisteren ook chinees gegeten
Ik had gewoon witte rijst en 6 van die mini vegetarische loempiaatjes met saus, veel calorieen, maar ik zat over de hele dag rond de 1200 en niet zo veel vetten, dus dat maakte niet echt uit.

Gebakken bananen zijn vast niet gezond nee haha Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:56

Poison schreef:
Gaat goed mazzel-meid! Ik kon eerst ook alles eten totdat ik aan de pil ging. wat een poedersuiker zijn het toch Boos!
Ik ben er eerst een maand mee gestopt toen viel ik ook veel sneller af met minder moeite, en ik was veel vrolijker enzo. Maja er ik ben nu wel weer aan de pil.

Ja ik ben ook gigantisch aangekomen toen ik de pil begon te slikken
Niet eens zoveel kg ofzo, denk 5 of 6, maar het leek net alsof er wel 15 bij was Lips are sealed

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:13

Hmm...ik ga me hier maar eens bij aansluiten denk ik Haha!

Misschien dat ik het dan langer volhoudt haha Knipoog

Ik wil er zo'n 3 kilo afhebben.

Ben vandaag maar weer begonnen.

Ontbijt: bruine boterham met dieethalvarine en hagelslag
Lunch: schaaltje sla met zelfgemaakte mosterddressing
cracker met 30+ kaas
hard gekookt eitje

Net een appel gegeten.

Vanavond eet ik macarconi met spinazie, champignons en 30+ kaas.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:44

Mazzel-meid schreef:
Af en toe een beetje snoepen moet kunnen, je moet het alleen proberen met mate te doen.. en ja, dat is moeilijk Bloos
Ik ben sinds ik de pil slik ook wel veel aangekomen, voor ik 'm slikte kon ik gewoon eten wat ik wilde, nu dus niet meer Scheve mond

Ik slik Microgynon 30, volgens mij de lichtste pil die er is.
Heb wel minder last van pukkeltjes in m'n gezicht, maar heb ze nu verschrikkelijk op m'n bovenarmen en m'n rug. Moet nog 1 week op deze strip en dan ga ik er mee stoppen. Denk niet dat ik er ooit nog een keer aan ga beginnen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:22

Kimble schreef:
Mazzel-meid schreef:

Ik slik Microgynon 30, volgens mij de lichtste pil die er is.
Heb wel minder last van pukkeltjes in m'n gezicht, maar heb ze nu verschrikkelijk op m'n bovenarmen en m'n rug. Moet nog 1 week op deze strip en dan ga ik er mee stoppen. Denk niet dat ik er ooit nog een keer aan ga beginnen.

Die heb ik ook, of het de lichtste is weet ik niet, maar het is geen hele zware pil.
Bij mij zijn die pukkeltjes overal minder geworden of helemaal weg.
Ik vind het eigenlijk wel een fijne pil, heb geen rare bijwerkingen. Alleen jammer dat mijn buikpijn iedere maand er niet mee weg gaat.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:25

Dit is volgens mij m'n 5e strip die ik nu slik en ik heb de afgelopen weken zelfs kramp gehad gewoon in de normale weken. Hij is dus duidelijk niet geschikt voor mij.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:57

Mijn eten vandaag:

Ontbijt : 2 witte boterhammen met een dun laagje boter
Lunch : een behoorlijk groot softijsje Bloos (was in de stad en moest toch iets eten..) Lips are sealed
Avondeten : stokbroodjes met sandwichspread en groentensoep. En daarna nog een bakje magere perzikyoghurt

en ik zit op : 20 gram vet + 995 calorieen

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:59

Spetterlover schreef:
Mijn eten vandaag:

Lunch : een behoorlijk groot softijsje Bloos (was in de stad en moest toch iets eten..) Lips are sealed
Avondeten : stokbroodjes met sandwichspread en groentensoep. En daarna nog een bakje magere perzikyoghurt

Hoe weet je precies hoeveel vet en calorieen je hebt gegeten? lijkt mij namelijk erg handig als je dit bij kunt houden Haha! , het is toch zo dat een vrouw per dag 2000 calorieen nodig heeft? met 995 heb je er dan wel iets te weinig of niet?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:03

Passival schreef:
Spetterlover schreef:
Mijn eten vandaag:

Hoe weet je precies hoeveel vet en calorieen je hebt gegeten? lijkt mij namelijk erg handig als je dit bij kunt houden Haha! , het is toch zo dat een vrouw per dag 2000 calorieen nodig heeft? met 995 heb je er dan wel iets te weinig of niet?

Ja maar ik beweeg niet echt veel ofzo dus verbrand het ook niet.
Maar ik eet gewoon, ook lekkere dingen en hoger kom ik niet
je kunt het invullen op de eet en beweeg wijzer op www.overgewicht.nl echt heel handig!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:04

Poeh buikpijn van de chocola en koekjes Schijnheilig
Ik was op bezoek dus het mocht van mezelf maar dan deze week zondag niet meer zondigen(mijn vaste dag).
En zaterdag en zondag weer hardlopen dus dan gaat het er wel weer vanaf.

Passival, 2000 zeggen ze inderdaad maar dat vind ik er veel, vooraf als je wilt afvallen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:16

Poison schreef:
Poeh buikpijn van de chocola en koekjes Schijnheilig
Ik was op bezoek dus het mocht van mezelf maar dan deze week zondag niet meer zondigen(mijn vaste dag).
En zaterdag en zondag weer hardlopen dus dan gaat het er wel weer vanaf.

Passival, 2000 zeggen ze inderdaad maar dat vind ik er veel, vooraf als je wilt afvallen.

1 dag per week mag Clown

Weeh maar ik eet de hele week (vakantie..) al niet gezond ofzo, en dan morgenavond nog een verjaardag ook.. Lips are sealed maarja behalve appeltaart of een vruchtenvlaai hoef ik toch geen taart Schijnheilig dus hopen dat er alleen slagroomtaart is Tong uitsteken

Ik heb gister wel cake afgeslagen, helemaal trots op mezelf Vork

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:22

Dat vind ik echt het moeilijkste, het afslaan van taart/koekjes enzo..
Op m'n werk komen ze echt heel vaak aan met zelfgebakken appeltaart enzo.. echt zóóó jummie Kwijl

Ik slik trouwens de Diane35 (of hoe die nu ook heet, volgens mij noemen ze 'm iedere 3 maanden anders ofzo Verward ) ..hierdoor heb ik gelukkig véél minder last van pukkels.. maar verder, heb wel vaak last van stemmingswisselingen.. (beetje down enzo), weet eigelijk niet of dat daardoor kan komen? Weet iemand dat toevallig?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:24

Mazzel-meid schreef:
Dat vind ik echt het moeilijkste, het afslaan van taart/koekjes enzo..
Op m'n werk komen ze echt heel vaak aan met zelfgebakken appeltaart enzo.. echt zóóó jummie Kwijl

Ja dat vind ik dus ook.. maar iedere keer ben ik trots op mezelf als het lukt. En als ik dan een keer iets neem vind ik het niet erg, als het maar niet altijd is. Of gewoon een klein stukje nemen ipv een heel groot stuk.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:08

995 calorien is volgens mij ook gewoon veel te weinig. Van te weinig eten word je ook dik. Je moet je verbranding op gang houden.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:18

Ja maar ik heb gewoon niet meer trek Scheve mond sommige dagen eet ik super veel en andere dagen een stuk minder.. dat is zo slecht, dat het bij mij nooit regelmatig is.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:27

Nee dat is idd niet goed. Gewoon proberen echt regelmatig te eten. Dan misschien op een bepaalde dag maar iets meer dan je eigenlijk wil.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:35

Ik heb dat dus ook weleens, van die dagen dat je gewoon totaal geen honger hebt. Ik moet per dag volgens de WeightWatchers-richtlijnen Knipoog minimaal 17 punten halen.. dus soms ook weleens lastig, maar probeer me er wel aan te houden. Anders gaat je lichaam idd in spaarstand..

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:36

Misschien gewoon 's ochtends al een extra appel ofzo nemen of een extra boterham? En ook bij m'n lunch iets extra's ? (maar wel gezond) Maarja ik mag volgens overgewicht.nl ook niet over de 1200 per dag komen.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 00:42

Kimble schreef:
995 calorien is volgens mij ook gewoon veel te weinig. Van te weinig eten word je ook dik. Je moet je verbranding op gang houden.

Ik red het niet om meer te eten, dat at ik al net aan toen ik nog niet op dieet was. Dus de enige optie voor mij is echt nog minder eten, haal nu net aan de 500kcal per dag (als 'k niks bijzonders doe, zoals naar de stad gaan bijv.), simpelweg omdat ik niks meer hóef. En ik ga niet tegen mijn zin eten, dat levert ook niks op.

Heb me goed gehouden vandaag, hele dag in de stad rondgesjokt
1 cream cracker gehad (magere yoghurt was op), in de stad een schaaltje met salade en vanavond lekker kabeljauw met nog meer sla *slurp*
Toen bij de koffie nog een chocolaatje en een blikje bier.
Morgen moet ik een moederdagdiner koken, o jee..