Bakker Nollen. Erg lekker allemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duhelo schreef:De koffiebar. 4.99
2 stukjes taart
[ [url=m/uPqrEH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier heb ik gemengde gevoelens over. De taartjes zien er mooi en lekker uit. Kosten ter plekke wss 4 of 5 euro per stuk. Dus op zich klopt de prijs. Maar ik zou zelf eigenlijk geen 5 euro uitgeven voor 2 kleine stukjes (zeker als je bedenkt dat er in een grote doe het zelf keten op 1 km van mijn huis een bakkerij zit die bv 5 eclairs voor 6 euro. of een brownietaart voor 7.5 euro heeft waar je 6 dergelijke vullende stukken uithaalt.).
2 de is een luxe traiteur. 3.59€. Een bakje met thaise curry met gehakt. er zit 750 gram in. Ik heb al een beetje geproefd en het is heel lekker. De portie is zeker 2 maaltijden voor mij!
Duhelo schreef:De koffiebar. 4.99
2 stukjes taart
Hier heb ik gemengde gevoelens over. De taartjes zien er mooi en lekker uit. Kosten ter plekke wss 4 of 5 euro per stuk. Dus op zich klopt de prijs. Maar ik zou zelf eigenlijk geen 5 euro uitgeven voor 2 kleine stukjes (zeker als je bedenkt dat er in een grote doe het zelf keten op 1 km van mijn huis een bakkerij zit die bv 5 eclairs voor 6 euro. of een brownietaart voor 7.5 euro heeft waar je 6 dergelijke vullende stukken uithaalt.).
2 de is een luxe traiteur. 3.59€. Een bakje met thaise curry met gehakt. er zit 750 gram in. Ik heb al een beetje geproefd en het is heel lekker. De portie is zeker 2 maaltijden voor mij!
Ianthe schreef:Duhelo schreef:De koffiebar. 4.99
2 stukjes taart
Dat kost toch nooit 4 of 5 euro per stuk normaal? Hierbetaal ik bij de bakker voor een fikse punt ook iets van 2,50.
zonnebloem18 schreef:Ben benieuwd hoeveel jij krijgt. Ik vond mijn pakketje wel iets karig vergeleken bij de andere Spar pakketten in het topic.
zonnebloem18 schreef:In Assen betaal je 4,90 waarde van 15 euro, daarom is het nogal krom.