Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:...Wat een verschrikkelijk irritant stuk. Dat soort agressieve marketing kan ik echt niet uitstaan, sorry.
Ik snap trouwens dat 'vruchtensap' zonder fruit misleidend is. Maar een 'vega worst' pretendeert toch helemaal niet vlees te bevatten? What's in a name: vega. Zinloze discussie weer in de politiek.
Waar halen jullie trouwens je inspiratie voor gerechten vandaan? Of wat is echt de ultieme vega kookbijbel? Ik wil weer een keer iets nieuws uit proberen
PlantsTho schreef:Eelmo schreef:...Wat een verschrikkelijk irritant stuk. Dat soort agressieve marketing kan ik echt niet uitstaan, sorry.
Wat vind je er precies irritant aan?
Citaat:“Als er worstenbroodje staat, aldus Kulsdom, dan moet je de consument er ook bij vertellen dat het eigenlijk gemalen kadavers van vroegtijdig en door mensenhanden gestorven levende, gewervelde organismen in de kind-fase zijn met een kloppend hart en een functionerend brein, die op een onvrijwillige, beangstigende en stressvolle manier gedwongen ter dood zijn gebracht, niet altijd zonder pijnlijke doodsstrijd.”
8nnemiek schreef:Vegetarisch uiteten kan inderdaad soms lastig zijn. Gelukkig zijn er wel steeds meer restaurants die vegetarische en zelfs veganistische gerechten op de kaart hebben staan. Alleen vind ik het wel jammer dat het bij haast elk restaurant vaak dezelfde soort gerechten zijn.