Hier hebben ze ook de spicy veggie, die is helemaal geweldig. Maar ja, om nou 25 euro te gaan betalen voor maar 2 gerechten is een beetje van de zotte he haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier hebben ze ook de spicy veggie, die is helemaal geweldig. Maar ja, om nou 25 euro te gaan betalen voor maar 2 gerechten is een beetje van de zotte he haha
)
Ik had precies hetzelfde gisteren! Lekker he? Vanavond staat er vegan risotto met rode ui, prei, kastagnechampignons en een bos verse kruiden uit de tuin op het menu. Voor vriendlief gaat er een beetje peccorino overheen.
(Vega wil ie wel, vegan vind ie too much.) 
Wel lekker stokbrood met traditionele mosterd, haha. 
Het is zo heerlijk! 
Voordeel is wel dat vegaburgers hier geen ei bevatten. Thuis koken is niet zo moeilijk, maar buiten kan ik het echt vergeten en in het universiteitsrestaurant ook. Vooral dat laatste is vervelend, want boodschappen doen is erg duur. En zwaar frustrerend als ik in de intermarché geen houmous kan vinden, alleen een rij van twintig meter met eendenpaté. Zo, en nu weer vrolijk, er is wel een vegan Chinees restaurant in de stad. 
En heel makkelijk te maken

_Nelleke_ schreef:Ik geloof wel in Karma met dat soort dingen. Ik heb jaren in de horeca gewerkt op een groot terras met de gezellige wespen. Ik heb ze nooit doodgeslagen en liet ze altijd weer vrij als ze in een val of flesje zaten en ik ben nooit geprikt. M'n collega die destijds overal maar naartoe mepte, ze plette en doodsloeg of in een frisdrankflesje ving is meerdere malen gestoken en er is er zelfs 1 in haar shirt gevlogen en is op haar rug helemaal platgeprikt.

Goed opinieartikel trouwens, fijn dat er steeds vaker geluiden opgaan die kant op.
!