O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas + koffie
L: tomatensoep met 2 bolletjes erin dippen
T: banaan met yoghurt
D: zelfgemaakte champignon creme soep + 2 wraps gevuld met kip en groente
T: koffie en mini tomaatjes en een stuk fruit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:O: boekweitgrutten met amandelmelk, halve banaan en stukjes 72% chocolade.![]()
![]()
Die ga ik echt vaker op de zondagochtend maken
T: eiwitshake
L:nog even kijken, als ik zin heb zo wat groenten roerbakken en anders 2 boterhammen met beleghalve ui, 120 gr courgette, eitje en 25 gr feta kaas geroerbakt. 1 vruchtenspeltbroodje met beetje bosvruchtenjam
T: groene smoothie met spinazie, mango en verse jus
T: paar handjes chips
A: biologische pompoensoep met speltbrooden kaas150 ml herfstvla, 20 gr vruchtenmuesli biologisch
T:vast nog wel iets van een glaasje wijn met wat lekkerswijn is op![]()
B: 30 day shred (bijna klaar) middagje bij de stallen rommelen en trainen
__Leonie schreef:Na twee dagen verschrikkelijk veel eten vandaag weer netjes.
O: havermout met yoghurt chia en banaan
L: twee dikke sneeen vk brood met pindakaas en appelstroop en twee mandarijnen.
T: Klein stukje melk chocolade letter met hazelnoten.
A: verse tortelini met bolognese saus. Toetje: bakje vanille vla met chia.
B: 14 km fietsen. twee paarden rijden 45 min wandelen.
Anoniem schreef:O: 3 speltboterhammen (1x gekookt ei, 2x biogarde en SV jam)
T: -
L: peer, stuk 70% choc
T: wortel, 2 roggecrackers met pindakaas
A: mozzarella/tomaat/basilicum (voor); basmatirijst met tomaat, champignons, chinese kool, broccoli, sambal en sesamolie (hoofd); 1 lepel B&J ijs
B: 26 km fietsen, 60 min paardrijden
phormicola schreef:Vandaag
O: 60gr havermout, 20gr whey, 15gr lijnzaad, 1 appel, 2tl walnootolie, kaneel, zoetstof
B: 12km fietsen, 2u poetsles geven
T: 1 appel
B: 12km fietsen
L: 100gr gekookte kipfilet, 2 sneetjes zonnebloempit brood, komkommer, ketchup, 2tl olijfolie, 1 sinaasappel
A: 80gr groene linzen, 150gr gekookte kipfilet, 400gr gekookte wortels, 3tl olijfolie, kruiden/knoflook
T: shake van 250ml magere melk, 15gr whey, 1 banaan
2100kcal
Nada schreef:Helaas een week heel druk met wisseldiensten werken dus weinig gesport en geen lijstjes geplaatst!
Maar hierbij op verzoek van Maartje dan toch weer een lijstje!
O: Havermout, amandelmelk, pindakaas, lijnzaad, appel
L: Kikkererwten, bulgur, zelfgemaakte pindasaus (beetje rare combi maar ik had niet zo veel meer in huis en alles met pindasaus is lekker!)
T: Water, handje pepernoten
A: Pompoen lasagne, glas water
T: Smoothie van amandelmelk en twee bananen
B: 20 min. buikspieroefeningen
Espoir_ schreef:Het weekend was erg slecht bij mij. Heb zaterdag visite gehad en brachten een gevulde speculaas taart mee.. Heb toen 4 blokjes op á 30 gram.. Dat is ongeveer zo'n 500 kcal. Zaterdagavond uiteten geweest en ook nog een chocoladedessert gegeten, oepss. We hadden een halve taart over dus zondagmorgen begon ik er weer aan. Heb drie stukken op, Toen kwam mijn moeder en vroeg of ik wel wist hoeveel kcal er in zitten. Dat wist ik serieus niet! Heb meteen het stuk waar ik mee bezig was weg gegooid, brr! En de rest weg gegeven haha.
Gisteren:
O: 1 speltbam met suikervrije pindakaas en een blokje gevulde speculaas
T: blokje gevulde speculaas
L: half blokje gevulde speculaas
T: /
A: magere gehaktschnitzel, 4 stoofpeertjes, schep wortelen en een paar peultjes en 2 scheppen verse friet.
Qua voedingsstoffen ernstig weinig maar hoefde geen brood meer na die speculaas! Schrok er van..
Planning vandaag
O1: suikervrije speltcracker met suikervrije pindakaas ( half 7)
O2: zelfde als 1 (half 9)
T:appel, 2 mandarijnen
L: 2 speltbammen met 30+ kaas
T: 2 4 granen rijstwafelfs met suikervrije pindakaas en misschien nog 2 mandarijnen
A: ?? Ben alleen en weet het nog niet goed. Heb quinoa gekocht maar weet niet of dat gewoon los bij groenten kan en of dat lekker is.